Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-17, 07:42
  #973
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thecrafter
Det var otroligt oborstat av M-L att säga att Bosse slängde ur sig grodor etc. Helt oförskämt. Däremot tycker jag inte att det var elakt av henne att säga att hon kan tala med honom som med sina väninnor. Just det kan han ta som en komplimang. Alla heterosexuella kvinnor vill ha en man som de verkligen kan prata med. Många av mina vänner beklagar i alla fall sig över att de inte kan prata ordentligt med sina män och att det är därför väninnorna är så viktiga. Jag förstår vad du menar, men just det var nog inte otrevligt. I princip allt annat hon sa till honom var dock otrevligt, som det där med grodorna. Hon var på gränsen till pinsam när hon sa det. Han uppförde sig dock som en gentleman trots hennes uppförande, så all kredd till honom i det sammanhanget.
Bosse skall nog bara var glad att det icke blev något med ML. Han hade fått gå i koppel resten av livet och passat sig så det icke hoppar ur några grodor ur munnen.
Citera
2024-04-17, 09:27
  #974
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Ja, Anna ska vara glad över att hon inte dög för den otäcka norrbaggen.
Tänk vad han kunde lura kvinnorna "att han var gullig".
Men när han försökte fånga in Eva, på efterfesten såg hon riktigt skeptisk ut.
Fasen vad pinsam han var.
Skönt att han inte bor i Sverige.

Atle bor i Borås.

Det är ju faktumet att avståndet Borås-Kiruna är så långt som Atle haft som "ursäkt" för att det inte blev något med Åsa efter programmet.
Citera
2024-04-17, 09:52
  #975
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Bosse skall nog bara var glad att det icke blev något med ML. Han hade fått gå i koppel resten av livet och passat sig så det icke hoppar ur några grodor ur munnen.
Ja, han hade tur som kom undan.
Citera
2024-04-17, 09:58
  #976
Medlem
Ang diskussionen om en man som man kan ”väninneprata” med: är ML en faghag 😁?
(Hon ”kanske inte menade något illa” men det var väl en explicit avköning av den man som blev förälskad i henne? Väninneprat i hennes fall lär avhandla skvaller, vallningar, skönhetsprodukter, bekräftelse på alla håll och kanter - om hon nu har nära väninnor. Inte f-n har Bosse något utbyte av det i längden. Hans trofasta hjärta är en black om foten)
Citera
2024-04-17, 17:41
  #977
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
de visade ju inslag när de var tillsammans hemma hos henne? så det höll väl?
Tycker det var tråkigt att både Niklas och Carmen hade blivit sjuka. Niclas cancer och Carmen såg väldigt dålig ut tycker jag. Dom var fina och verkade ha kemi tillsammans. Där ser man hur fort allt kan ändras.
Citera
2024-04-18, 20:25
  #978
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nenneliten
Jag har sett konversationer när Sven-Erik skriver med sin 28 åriga pudding

Är det hon?

https://www.expressen.se/noje/hotell...ttat-karleken/
Citera
2024-04-18, 20:32
  #979
Medlem
SouthernGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABB87
Är det hon?

https://www.expressen.se/noje/hotell...ttat-karleken/


Nu blev jag ju nyfiken. Är det någon som kan återge vad som står i artikeln? Den är låst.
Citera
2024-04-18, 23:10
  #980
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SouthernGirl
Nu blev jag ju nyfiken. Är det någon som kan återge vad som står i artikeln? Den är låst.

Det står bara att han träffat någon som sett honom i programmet och tagit kontakt med honom efter det. Ingenting om vem det är, vad som sagts eller ålder.
Citera
2024-04-19, 08:06
  #981
Medlem
SouthernGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det står bara att han träffat någon som sett honom i programmet och tagit kontakt med honom efter det. Ingenting om vem det är, vad som sagts eller ålder.


Ok tack.
Snacka om Clickbait mao 😂
Citera
2024-04-19, 17:16
  #982
Medlem
Crapmagics avatar
Lena Koppel

Nån som vet vilket avsnitt vi fick se Åsa i baddräkt? uppvaktad av Sven-Åke i svart 20-tals simdräkt

Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Bosse skall nog bara var glad att det icke blev något med ML. Han hade fått gå i koppel resten av livet och passat sig så det icke hoppar ur några grodor ur munnen.
Eller om det handlar om koppel i sängen, och ett moget äpple i munnen som sätts ut och in mellan grodorna (skitpratet)
__________________
Senast redigerad av Crapmagic 2024-04-19 kl. 17:23.
Citera
2024-04-22, 19:10
  #983
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Vilken kvinna var mest gilf under programmet?

Jag tycker M-L är riktigt snygg för sin ålder och tycker hon hade rätt att vara kräsen bland gubbarna. Ingen av dom var något för henne.
Citera
2024-04-22, 19:25
  #984
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Jag tycker M-L är riktigt snygg för sin ålder och tycker hon hade rätt att vara kräsen bland gubbarna. Ingen av dom var något för henne.

Jobbigt att vara snygg och singele.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback