Citat:
Ursprungligen postat av
p1lzk3rn
Inte hittat ngra rapporter p "tussi" eller det s kallade rosa kokainet s jag skriver en egen kort rapport hr. Det ska tydligen innehlla kokain, mdma och 2cb.Jag har testat en hel del 2-CB och detta var vldigt likt.
Droger jag testat frut: lsd, tryfflar,amfetamin,kokain,mdma,dmt,cannabis.
Testade fr frsta gngen igr kvll. Inhandlat frn mupparna. Brjade med en lina p 0.2g och stllde en timer p 1h. Efter 15minuter brjade det frga p rtt bra och man brjade knna av en vibrerande knsla. Det kndes kallt och hnderna kndes vta. Mnster p vggar brja rra p sig och ndra frger. ven ansikten p vnnerna brja morphas frn ung till gammalt fram och tillbaka. Olika rum gav olika knslor, ibland kunde det knnas som att man drogs till vggarna. Ibland knde man sig helt normal en stund fr att sedan efter ngon minut brja trippa igen. Efter 40minuter brjar det att lugna ner sig och det r endast lite visuals kvar. Nr en timme har gtt knner man inte av effekterna mrkbart lngre.
Vi fyller p med varsin 0.2g lina till och stller timern p 1h. Nu slr effekten p redan efter 4minuter och allt r precis som efter frsta linan. Timmen tar slut och vi fyller p nnu en gng men knner efter trdje linan att det endast r lite visuals kvar och inte att allt knns frvrngt och trippy som det gjorde efter frsta och andra linan.
Summering: 2cb tog ver bde mdmat och kokainet. Knde endast av effekter av 2cb. kul och trevlig drog men kanske att man bygger upp tolerans fort? Knner inte av ngot dagen efter.
Vnta hr nu. Du tog allts 0.2gram (200mg) av ngot som psts ska innehlla 2cb, utan att ens veta hur stor andel av pulvret som innehller detta? Redan hr visar du p extrem avsaknad av respekt fr droger, d 25mg av 2cb r en moderate till stark dos. En dos ver 35mg anses vara en extremt stark dos, och du tar terigen 200mg av pulver som ska innehlla 2cb utan att veta koncentrationen? Nu hade du uppenbarligen tur eftersom det gick bra, men tnk efter nsta gng om du inte vill hamna p intensiven.
Vidare s kan jag garantera att mycket av det du beskriver var placebo, om tidsangivelserna stmmer. Varken 2cb eller mdma tar dig till en niv att vggar rr sig i olika frger och ansikten morphas efter 15 minuter. 2cb kan ta uppemot en timme innan det slr ordentligt, och mdma minst en halvtimme (och ger knappast dessa effekter annat n i riktigt doser d det omvandlas till mda).
Och 40 minuter efter intag menar du att dom psykedeliska effekterna brjar lgga sig? Mdma varar ca 3-4 timmar om du snortar det och 2cb ca 2-4 timmar. Kokain brjar vl dala dr ngonstans men kokain har inga psykedeliska effekter som du beskriver.
Nej, det du drog i dig var antagligen extremt bankat och gav placebo-effekter alternativt var ngon RC.
Och ja, jag vet vad jag pratar om. Har en ganska lng drogkarrir bakom mig d jag hade en frkrlek till 2cb och mdma, mfl andra psykedeliska droger.