2025-01-13, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Ni skulle inte se märka någon skillnad på om hon legat med 3 eller 50 olika killar ändå så om alla tjejer bara ljuger och säger 2 så kan ni grabbar leva lyckligt ovetande. Win-win.

Om jag spottar i din mat och du inte vet om det så lider du inte av det, men spottar jag i din mat och du upptäcker det så kommer du inte vilja äta, tjejer och bodycount är precis samma sak.
Du kan tycka att en tjej är superfin och helt underbar men när du får reda på att hon haft 50 kukar i sig så blir hon inte lika attraktiv.

För mig går gränsen vid 0.
Har lidit av detta hela livet och är idag 32 och fortfarande oskuld.
Har hänt en handfull gånger att jag umgåtts med tjejer och varit nära att ha sex men antingen har jag frågat dom om dom legat innan eller så har dom sagt det, eller så har jag förstått det om dom säger dom haft pojkvänner innan.
Alla dessa gånger har jag brutit direkt med tjejerna och aldrig velat se dom mer, tråkigt att det är så men det är bara sjukt jävla äckligt att jag ska stoppa in kuken där en annan man varit, men det är också mentalt, att inse att hon legat där och tagit emot kuk och varit med en annan, världens svek ungefär.

En gång fick jag brev från en tjej där hon undrade varför jag helt plötsligt inte ville umgås mer och en annan gång kom en tjej hem till mig och knackade på när jag bodde hos mina föräldrar, men jag sa aldrig vad det berodde på att jag inte ville umgås mer och har inte hört nåt av dom efter det.

Blir ju bara svårare ju äldre man blir och detta är ju ingenting jag vill, det är bara så jag är helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in