2023-02-13, 19:37
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
som om någon av er skulle nobba en kvinna baserat på antal sexpartners.
Massvis med män undviker prostituerade medans dom fortfarande är i sexsäljarindustrin och efteråt.
Citera
2023-02-13, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Det stämmer nog på många vuxna och vettiga män, dom litar nog mera på sitt eget omdöme än att fråga ut en blivande partner om dennes historik vad gäller sex.
Men för den som det är viktigt för, så gäller det att i så fall lyssna på svaret och se om hon i övrigt har dom egenskaper han önskar, annars är det bara att leta vidare tills han hittar den han söker.

Tycker att alla kan ta det lugnt, ha inte så bråttom med att kalla andra för fula tillmälen, för ett tu tre så är det du själv som får samma tillmälen tillbaka och blir dissad, men då är det nog inte lika skojigt misstänker jag.

Och detta borde i allra högsta grad höra till topic, den som inte godtar mer än ett visst antal partners, dom lever själva på så sätt att dom inte är en bidragande orsak till att en del har haft fler partners än önskvärt?
Om inte män som grupp skulle vara beredda att ligga med kvinnor som gärna har sex med många, så skulle ju inte dessa kvinnor kunna få så stort antal sexpartners.
Så, har man varit med och doppat får man kanske tänka sig för, är man en del av "problemet" eller försöker man lösa det?

Mm jo, att vara överdrivet amorös får konsekvenser och att kritisera beteendet får konsekvenser. Det är facts of life. I vissa sammanhang lever nog en som kritiserar lösaktighet mycket farligare än Miss Fuckalot.
Tex i typ 99% av all debatt i mainstream media..

Det här är faktiskt något man inte ska glömma, allt vi gör får konsekvenser. Om det man gör är rätt eller inte spelar liksom inte så stor roll. Världen är som den är.
Citera
2023-02-14, 14:06
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Du har förstått mig helt korrekt!

Inte enligt min erfarenhet. Jag känner kvinnor som enligt dig skulle betraktas som "slampor" (de har alltså legat med fler än 5 män) som är fina och bra kvinnor. Och jag har känt riktigt störda kvinnor, som varit oskulder (kaninkokerskor, så du förstår typen).

Extrema undantag är alltid lika ointressanta i en generaliserande diskussion.

Citat:
Just detta uttalande gör ju att jag skulle undra vilken multiplikationsfaktor mannen använder sig av, så jag skulle precis av den anledningen kanske inte svara alls. För än hur ärlig jag är, så blir ju hans beräkning av mitt svar helt uppåt väggarna.
Om många män har denna inställningen så begriper jag varför en del kvinnor drar av en del från antalet, för hon vet ju inte hur många gånger fler mannen själv lägger till...

Ofta kan säkert reaktionen på en fråga avslöja en del, men även den ärligaste kan börja stamma bara för att man känner sig misstrodd.
Håller dock med om magkänslan, och om man har en bra sån och litar på den, så behöver man nog rätt sällan ens ställa frågan.

Det är osäkerheten man märker ju. Svarar hon direkt 8 och kollar dig i ögonen finns det ingen anledning att misstro henne men börjar hon skruva på sig och drar på svaret eller inte vill svara alls så säger det allt man behöver veta. Personligen då så blir jag intresserad av kvinnor som har att säga sanningen i ryggmärgen.

Man ska alltid lita på sin magkänsla. Tyvärr gjorde man ju inte det som yngre. Yta trumfande sans och magkänsla.
Citera
2023-02-14, 16:40
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Extrema undantag är alltid lika ointressanta i en generaliserande diskussion.

Det är osäkerheten man märker ju. Svarar hon direkt 8 och kollar dig i ögonen finns det ingen anledning att misstro henne men börjar hon skruva på sig och drar på svaret eller inte vill svara alls så säger det allt man behöver veta. Personligen då så blir jag intresserad av kvinnor som har att säga sanningen i ryggmärgen.

Man ska alltid lita på sin magkänsla. Tyvärr gjorde man ju inte det som yngre. Yta trumfande sans och magkänsla.

Jag anser inte att Tomakungens exempel är några extrema undantag, men det beror ju på vilka man umgås med och vilka man råkar ut för så att säga.

Kan till viss del hålla med, men jag tror att du missar en liten detalj i det hela. I vissa lägen kan en fråga komma lite överrumplande, så att man måste tänka efter och det kanske du skulle tolka som osäkerhet?
Och inte alla är förtjusta att se någon annan i ögonen, skulle det också kunna misstolkas?

Däremot tror jag mycket på magkänsla och sunt förnuft, men av den anledningen så tänker jag att en man som skulle vara intresserad av mig, skulle ta reda på såpass mycket att han inte behöver ställa den frågan. För är han en bra människokännare, så finns ingen anledning att ställa en fråga där han redan vet att svaret är fullt nöjaktigt för hans del.

I övrigt så tror jag att det blir som bäst om man har liknande syn på sex, för ifall han har legat runt en del och vill prova trekanter och en del annat, och hon är tämligen oerfaren så kanske hon inte lockas så mycket av det. Eller tvärtom för den delen, det kan lika gärna vara han som inte vill prova nya saker medans hon kanske vill prova allt en gång bara för att ta reda på, och där tror jag att det är av stor vikt att man har liknande syn på sex om det ska hålla i längden. Men där spelar ju inte bara antal sexpartners in utan mera hur man är som människa överlag.
Citera
2023-02-14, 21:33
Medlem
1-4 är okej...

5-9 så är hon smutsig.

+10 så är hon en hora.
Citera
2023-02-15, 08:01
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Jag anser inte att Tomakungens exempel är några extrema undantag, men det beror ju på vilka man umgås med och vilka man råkar ut för så att säga.

Kan till viss del hålla med, men jag tror att du missar en liten detalj i det hela. I vissa lägen kan en fråga komma lite överrumplande, så att man måste tänka efter och det kanske du skulle tolka som osäkerhet?
Och inte alla är förtjusta att se någon annan i ögonen, skulle det också kunna misstolkas?

Däremot tror jag mycket på magkänsla och sunt förnuft, men av den anledningen så tänker jag att en man som skulle vara intresserad av mig, skulle ta reda på såpass mycket att han inte behöver ställa den frågan. För är han en bra människokännare, så finns ingen anledning att ställa en fråga där han redan vet att svaret är fullt nöjaktigt för hans del.

I övrigt så tror jag att det blir som bäst om man har liknande syn på sex, för ifall han har legat runt en del och vill prova trekanter och en del annat, och hon är tämligen oerfaren så kanske hon inte lockas så mycket av det. Eller tvärtom för den delen, det kan lika gärna vara han som inte vill prova nya saker medans hon kanske vill prova allt en gång bara för att ta reda på, och där tror jag att det är av stor vikt att man har liknande syn på sex om det ska hålla i längden. Men där spelar ju inte bara antal sexpartners in utan mera hur man är som människa överlag.

Det är extrema undantag om man kollar på statistiken som finns men snälla låt oss inte prata om giftermål och slampor vs oskulder igen.

Nu bor jag inte i New York så sanningen är ju att man vet redan innan man träffat henne om jag ska vara ärlig i dom flesta fallen. Du vet vilka som slampat runt på tinder i år och du vet vilka som visar röven på instagram.

Ja lita på sin magkänsla och det beror ju som sagt på hur väl man känner varandra. Däremot skall ju män inte lita på ord utan just sin magkänsla för det är ett rätt vanligt knep att fd slampor börjar spela fina flickan så man får vara medveten om andra saker än bara vad hon säger så klart.

Man kan ha liknande syn men sakna kemi så det där är komplext. Klart inte en prydnos med lampan släckt ska vara med en dekadent nudist som älskar gangbangs liksom men hur träffas dom ens från början.
Citera
2023-02-15, 14:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av joakim.svensson
En kvinna ska max ha legat med 3 st under en livstid tycker jag. En ungdomskärlek, ett giftermål som sprack och sen mig. Kvinnor i Sverige förstår inte hur äckligt det är med kvinnors fria sexualitet.
Har en skräckhistoria på denna:

Kände en supersöt petite liten tjej med bröstimplantat en gång. Vi satt och snackade och jag nämnde en gemensam vän som på ett år hade legat med 22 killar så att jag varnade henne för graviditet, sjukdomar och ett förstört rykte. Då sa hon "Men..det är inte så många.."
"Vaddå? Klart det är. Några år till o hon kommer ju upp i helt enorma siffror"
"Jag har haft många"
"..hur många? 50?"
"Mer.."
"70?"
"Fler..."
"Amen kom igen, du har inte haft 70 killar?"
"Jo men fler.."
"100?"
"Ja men säkert över det också"

Jag bara satt och

Denna söta lilla varelse som såg så oskyldig ut och så har hon haft över 100 sexpartners och det stämde eftersom när jag berättade storyn för en vän, kände vännens kille till henne och kunde hennes namn och allting, visade sig hon hade rykte om sig ända till nästa stad.
Citera
2023-02-16, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Major.Armstrong
1-4 är okej...

5-9 så är hon smutsig.

+10 så är hon en hora.

Beror väl på över hur många år också skulle jag säga.
Har en kvinna samlag med 10 snubbar i veckan så går hon bort direkt.
Det påverkar kvinnan negativt att knulla runt till skillnad från män, där tar det betydligt längre tid innan det har en negativ påverkan.
Citera
2023-02-16, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilogic
Det påverkar kvinnan negativt att knulla runt till skillnad från män, där tar det betydligt längre tid innan det har en negativ påverkan.

Nope spelar ingen roll hur många år det är på, om hon har +10 body count så är hon en smutsig hora som borde undvikas för det är bäst så.

Flesta män vill ha unga kvinnor, men även på en äldre kvinna 30 år så är +10 body count högt.

Om vi säger bruden har varit aktiv sen 15 år så blir det att hon varit ihop med varje man 18 månader/1 år & 6 månder vilket är knappt nån tid alls.

Så då börjar man undrar varför har inte kvinnan lyckats hålla ihop förhållandet, dessutom såg jag en video av en kvinna som jobbat som PORRSKÅDESPELARE och hon sa på videon hon inte räknar männen som knullar henne på porren till hennes body count.

Kvinnor kan hjärntvätta sig själva så en kvinna skulle kunna suga av ett fotballs lag på 20 män, låta dom alla spruta på hennes tunga & in i munnen sen svälja sperman stolt och sen hjärntvätta/övertala sig själv att dom här 20 männen ger +0 i body count för det var ju ingen penetration på hennes fitta eller röv.
Citera
2023-02-16, 15:24
Citat:
Ursprungligen postat av ilogic
Nej, dessa siffror är under en livstid, då är det ändå generösa siffror. Min skala skulle vara i stil med

1-2 Okej smärtgräns
3-4 Lössläppt tjej
5-6 Katastrofhora
7+ Jorden går under
Citera
2023-02-16, 15:28
Medlem
Friedrich.Wegeners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joakim.svensson
Nej, dessa siffror är under en livstid, då är det ändå generösa siffror. Min skala skulle vara i stil med

1-2 Okej smärtgräns
3-4 Lössläppt tjej
5-6 Katastrofhora
7+ Jorden går under

Kan bara instämma i vad du skriver. Kan de räkna sina sexpartners på fler fingrar än vad en hand har så är det en ENORM röd flagga.
Citera
2024-02-22, 22:39
Medlem
Det sorgliga tycker jag är att vi idag tror att en tjej som knullat 10 snubbar innan hon är 30 år gammal är helt normalt.

Fan, jag vet massor av tjejer från min studietid som legat med långt mycket mer än så, och då var dom 20-25 år bara.
En äkta och bra kvinna har inget behov av att bli knullad av massa olika män.
Helt enkelt för att kvinans sexuella biologi inte funkar så.

Jag har legat med flera horor sedan jag var 16, men dom betyder ju inget för mig.
Hade dom inte haft ett ansikte och bara legat där naken så hade jag knullat dom ändå.
Däremot om jag gillar en tjej och vill vara med henne så är bodycount högsta prioritet.
Har haft 3 tjejr i mitt liv och vad jag vet har dom alla varit oskulder.
Nu kan man aldrig någonsin veta med säkerhet, menman får ofta utgå från deras beteende och så.

De tjejer jag haft har varit rätt blyga och aldrig någonsin velat gå ut på fest eller nåt.
idag är det nog ännu svårare att avgöra än förut, eftersom idag kan även den mest oskylldiga, söta, blyga tjejen ha instaram och snabbt bli påsatt om hon vill det.

En tjej gick det dock dåligt med.
Tyckte bra om henne första veckorna, men sen när vi varit ute vid havet en kväll så började hon på nåt sätt prata om sex, och hon frågade rakt ut om jag hade haft det.
Nej sa jag, och då sa hon att hon hade haft det.
Jag fick ävligt kalla kårar och om jag hade kommit undan med det hade jag helst slagit ihjäl henne med fälgkorset i bilen.

Nu blev det dock så att jag bad henne kolla om baklyset på bilen funkade, så hon gick ut ur bilen, jag drog igen dörren, låste den, och körde iväg.
Gissar hon fick gå hem i mörkret de 10 km som var kvar eller lifta på nåt sätt.
Aldrig hört av henne efter det heller och glad är jag för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in