2024-11-26, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballalaila
Vill också lägga till att det snällaste någon människa någonsin gjort för mig var en, på den tiden, riktig lösaktig kvinna som gjorde. Hon kommer komma til himlen för det hon gjorde där. Vi kommer vara vänner livet ut.

Kan säga att hon kunde spränga bodycount-taxametern här i tråden på en kväll.

Det är väl klart att en lösaktig kvinna kan ha ett gott hjärta. Det betyder dock inte att hon är värdig att ta till altaret.
Citera
2024-11-26, 15:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Det är väl klart att en lösaktig kvinna kan ha ett gott hjärta. Det betyder dock inte att hon är värdig att ta till altaret.

Bara man blir hennes sista så.
Citera
2024-11-26, 15:26
Medlem
RIKSKRIMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
Men en kille ka ha fler va ??? djävla blatteresonemang.

Rasist!
Citera
2024-11-26, 16:41
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Var drar ni linjen på kvinnligt bodycount?

Har väl aldrig tänkt i de banorna riktigt. Men visst, hade väl naturligtvis svidit om man t.ex. glidit över torget i Skhlm och någon hade typ skrikit "Mona, kommer du ihåg när du sög av mig, Ibbe och Tony i parkeringsgaraget i våras".
Citera
2024-11-26, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Blir så less på det !!

Vi sitter i diskussion 2023 om hur många en tjej är tillåten att få ha legat med. Fem framkastades som en gräns för det "tillåtna" som gällde förr.

Tror jag svimmar!!!

Välkommen till verkligheten.
Citera
2024-11-26, 17:53
Medlem
Congelados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Blir så less på det !!

Vi sitter i diskussion 2023 om hur många en tjej är tillåten att få ha legat med. Fem framkastades som en gräns för det "tillåtna" som gällde förr.

Tror jag svimmar!!!
Män som letar äkta relationer vill inte ha och göra med hoes and tricks helt enkelt. Kvinnor som inte förstår det här väljer att inte förstå mannens natur och mannens förstånd. Kanske förnekar dess existens till och med som feminster? Det handlar om lojalitet helt enkelt samt en brist på tillit till kvinnor som saknar den förmågan den viktigaste förmågan för en relation ett äktenskap. Lojalitet.

Liksom det är vad det är bara att acceptera. De män som låtsas att det inte spelar någon roll är väl manipulerad och fast med någon hora som har intalat dom saken och nu intalar dom sig själva det tills dom får sig en dyrköpt läxa förhoppningsvis.

Kvinnor ljuger bara för sig själv och förstör sig själv ännu mer genom att låtsas att antal partners inte spelar någon roll. Försöka snacka bort det. Om en kvinna har hypersexuell personlighetsstörning som det hette en gång i tiden det spelar en extrem roll män ryggar tillbaks ren logik. Det är inte ens värt det om hon är alldeles särskilt vacker med x tusen följare på instagram om man kan tänka med annat än kuken man förstår att det här kommer inte hålla och avstår.

Kvinnor kan inte förvänta sig respekt ifrån män om dom inte har självrespekt först. Kvinnor som ligger runt är traumatiserade fall ej värda uppskattning. Kan låta hårt för vissa men livet är hårt.
Citera
2024-11-26, 20:08
Medlem
Alltid tyckt frågan är märklig, och lovar att det är ängsliga och fragila män som engagerar sig i frågan.
Citera
2024-11-26, 21:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ariadnee
Alltid tyckt frågan är märklig, och lovar att det är ängsliga och fragila män som engagerar sig i frågan.

Du verkar tycka att ett högt bodycount hos kvinnor alltid är till det negativa.
Citera
2024-11-26, 22:44
Medlem
När en man oroar sig för en kvinnas bodycount tror jag att det beror på att han vet att en erfaren kvinna har koll på vad som är bra sex och inte, och hon vet vad hon gillar i sängen. Det ger oerfarna män prestationsångest. Och män som vet med sig att de inte är så duktiga, eller som inte bryr sig i en kvinnas sexuella njutning, vet att de ändå inte kommer att få behålla en erfaren självsäker kvinna.

Om man vågar ge sig in i nuppandet med nyfikenhet och ödmjukhet, skulle jag rekommendera oerfarna män att försöka hitta kvinnor med någorlunda hög bodycount. Så dra gränsen vid minst 20 st?
Citera
2024-11-26, 22:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Feministslyna
När en man oroar sig för en kvinnas bodycount tror jag att det beror på att han vet att en erfaren kvinna har koll på vad som är bra sex och inte, och hon vet vad hon gillar i sängen. Det ger oerfarna män prestationsångest. Och män som vet med sig att de inte är så duktiga, eller som inte bryr sig i en kvinnas sexuella njutning, vet att de ändå inte kommer att få behålla en erfaren självsäker kvinna.

Om man vågar ge sig in i nuppandet med nyfikenhet och ödmjukhet, skulle jag rekommendera oerfarna män att försöka hitta kvinnor med någorlunda hög bodycount. Så dra gränsen vid minst 20 st?

Som oerfaren man känns det tryggt med en kvinna som haft tresiffrigt antal.
Citera
2024-11-26, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2020-01-01
Ett lås som öppnas av många nycklar är inte ett bra lås. En nyckel som öppnar många lås är en jävligt bra nyckel.
En nyckel som öppnar alla lås är ju skitäckligt. Ingen vill ha en nyckel som varit runt i alla lås. Människor söker efter någon som funkar just till deras "lås" och inte till trehundra andra. Ingen vill ha en smutsig vaktmästarnyckel lol
Citera
2024-11-26, 23:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av spacebubble
En nyckel som öppnar alla lås är ju skitäckligt. Ingen vill ha en nyckel som varit runt i alla lås. Människor söker efter någon som funkar just till deras "lås" och inte till trehundra andra. Ingen vill ha en smutsig vaktmästarnyckel lol

En ”one size fits all”-kvinna är ju det bästa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in