Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-01-24, 16:42
  #1
Medlem
Mindbreaths avatar
Ersättaren till Nordegren och Epstein har presenterats.

Det kommer bli duktiga Katherine Zimmerman som leder programmet på måndag till onsdag och Parisa Amiri som leder programmet på torsdagar. Bisittare blir Jonas Bonnier och Kristoffer Ahonen Appelquist. På tisdagar är Parisa bisittare.

Jag kommer sakna Nordegren och Epstein och deras kemi. Är rädd för att det inte kommer bli samma snack när man blandar programledare så här, istället för att ha ett radarpar. Men jag tycker om Katherine och Parisa så jag tror de kan styra upp det bra.

Vad tycker flashback om det nygamla formatet och de presenterade programledarna?
Citera
2023-01-24, 17:41
  #2
Medlem
NoraKuzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Ersättaren till Nordegren och Epstein har presenterats.

Det kommer bli duktiga Katherine Zimmerman som leder programmet på måndag till onsdag och Parisa Amiri som leder programmet på torsdagar. Bisittare blir Jonas Bonnier och Kristoffer Ahonen Appelquist. På tisdagar är Parisa bisittare.

Jag kommer sakna Nordegren och Epstein och deras kemi. Är rädd för att det inte kommer bli samma snack när man blandar programledare så här, istället för att ha ett radarpar. Men jag tycker om Katherine och Parisa så jag tror de kan styra upp det bra.

Vad tycker flashback om det nygamla formatet och de presenterade programledarna?

Zimmerman är inte hon för kompetent för att ha en "talkshow"?
Hon är väldigt kunnig inom politik och speciellt utrikespolitik.
Inte woke så det förslår och rätt borgerlig (normal) skulle jag våga påstå.

Parisa Amiri är väl bara BLM. Rasism.

Bonnier är författare i grunden.

Kristoffer har inte imponerat i svenska nyheter.
Citera
2023-01-24, 17:42
  #3
Medlem
Laggiores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Ersättaren till Nordegren och Epstein har presenterats.

Det kommer bli duktiga Katherine Zimmerman som leder programmet på måndag till onsdag och Parisa Amiri som leder programmet på torsdagar. Bisittare blir Jonas Bonnier och Kristoffer Ahonen Appelquist. På tisdagar är Parisa bisittare.

Jag kommer sakna Nordegren och Epstein och deras kemi. Är rädd för att det inte kommer bli samma snack när man blandar programledare så här, istället för att ha ett radarpar. Men jag tycker om Katherine och Parisa så jag tror de kan styra upp det bra.

Vad tycker flashback om det nygamla formatet och de presenterade programledarna?

Lyssnar bara ibland när jag sitter i bilen, vet tyvärr inget mer än namnet på dom föregående, men dom lät ju trevliga tillsammans. Dom nya har jag ingen aning om vilka dom är.
Citera
2023-01-24, 17:45
  #4
Avstängd
sanningenskrigare2s avatar
Ingen kan uttala talkshow, tak show säjer folket, varför jag förordar en svensk titel på programmet. När Nordegren och Epstein slutade nu kryssade jag för en ytterligare till bock i kolumnen för skäl att åka till eutanasikliniken i Schweiz. Livet blir tristare och tristare när de ska ändra på allt i tablån. Jag blir mer och mer butter.
Citera
2023-01-24, 17:48
  #5
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoraKuzma
Zimmerman är inte hon för kompetent för att ha en "talkshow"?
Hon är väldigt kunnig inom politik och speciellt utrikespolitik.
Inte woke så det förslår och rätt borgerlig (normal) skulle jag våga påstå.

Parisa Amiri är väl bara BLM. Rasism.

Bonnier är författare i grunden.

Kristoffer har inte imponerat i svenska nyheter.

Zimmerman tycker jag är lite åt Nordegren hållet, fast mer slipad och inte lika gaggig. Han var också väldigt kompetent med sin bakgrund inom journalistiken. De andra har jag inte direkt någon uppfattning om men jag hoppas att Parisa inte blir för aktivistisk. Hade hellre önskat mig den andra Parisa, Höglund alltså. Hon är en riktig toppenkvinna. Smart, rolig och trevlig.
Citera
2023-02-02, 15:27
  #6
Medlem
Mindbreaths avatar
Hittills har jag ändå tyckt Zimmerman gör det bra men Parisa Amiri lyfter inte. Hon är verkligen inte en P1 personlighet. Fnissig och flamsig och pratar i munnen på sina kollegor. Hoppas hon kan anpassa sig till formatet.
Citera
2023-02-07, 00:42
  #7
Medlem
Lite trist att det ska roteras så mycket bland programledarna, tar tid att "lära sig" gilla det då. Hoppas ändå att allt sätter sig på något vis, hålet efter N&E är stort. Lite väl mycket stockholmska röster, kan jag tycka. Dialekten är fortfarande svårsåld ute i landet innan personen bakom kunnat träda fram.
Citera
2023-02-07, 15:38
  #8
Medlem
Kundalinis avatar
Lyssnar på programmet nu. Parisa Amiri är fruktansvärd. Herregud...lägg ner Public Service igår.

Om nån vill lyssna på den här avarten till journalistik så kan man pynta för det själv.
Citera
2023-02-14, 10:13
  #9
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blygdrasil
Lite trist att det ska roteras så mycket bland programledarna, tar tid att "lära sig" gilla det då. Hoppas ändå att allt sätter sig på något vis, hålet efter N&E är stort. Lite väl mycket stockholmska röster, kan jag tycka. Dialekten är fortfarande svårsåld ute i landet innan personen bakom kunnat träda fram.

De fyra programledarna får inte samma relation till varandra heller. En annan sak att jobba sida vid sida varje dag som N&E gjorde. Nu är det olika hela tiden, blir inte samma dynamik. Det känns som de sitter och intervjuar varandra. Stelt.
Citera
2023-02-15, 15:33
  #10
Medlem
Nordegren och Epstein framstår som intellektuella giganter jämfört med dessa äckliga vänsterliberala kräk i denna nya talkshow. Klarar inte av att lyssna ens fem minuter på dom.
Citera
2023-02-26, 18:08
  #11
Medlem
Det lilla jag hört av programmet gör mig inte imponerad.
Det kommer troligen inte lyfta heller. En stor del av det gamla programmet var ju att Nordegren inte var PK enligt SR regler och SR kunde inte sparka honom eftersom han var fast anställd.
Nu är ju alla nya programledare skolad i den klassiska SR PK:ismen plus troligen inte är fastanställda så de kan sparkas på dagen. Så de blir ointressanta att lyssna på.
Citera
2023-03-20, 15:58
  #12
Medlem
trickydicks avatar
Katherine Zimmerman och Joakim Bonnier är faktiskt bra.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback