2025-02-23, 05:40
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Självklart. Grejen är den att jag inbillar mig att risken att träffa på män som inte respekterar kvinnor (eller satta gränser) är större om man säljer sex än om man säljer vanlig massage. Och det gör att jobbet inte är till viss del riskfyllt. Och den biten känns det lite som att man vill skoja bort genom att berätta om en snyting som att det nldtan var kul.

Ju fler män ju större risk. Gäller också vid vanligt dejtande.

Som motvikt till alla svin vill jag berätta om en liten gullig kille. I trettioårsåldern, mycket artigt bockade han sig vid möte. Han ville suga på min stortå och då menar jag inte med mina tunna strumpor på, utan minus dessa.

Vi duschade mina fötter och han tvålade noga in dem och sköljde länge och torkade mycket noggrant. Så bad han mig lägga mig på sängen och började smeka och kyssa mina fötter och suga på mina tår, speciellt högra stortån.

Det var skönt.💯
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-02-23 kl. 06:12.
Citera
2025-02-23, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Ju fler män ju större risk. Gäller också vid vanligt dejtande.

Som motvikt till alla svin vill jag berätta om en liten gullig kille. I trettioårsåldern, mycket artigt bockade han sig vid möte. Han ville suga på min stortå och då menar jag inte med mina tunna strumpor på, utan minus dessa.

Vi duschade mina fötter och han tvålade noga in dem och sköljde länge och torkade mycket noggrant. Så bad han mig lägga mig på sängen och började smeka och kyssa mina fötter och suga på mina tår, speciellt högra stortån.

Det var skönt.💯

Jag inbillar mig att en sexarbetare är ensam med fler okända män än den mest intensiva dejtaren. 😊
Citera
2025-02-23, 09:12
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Jag inbillar mig att en sexarbetare är ensam med fler okända män än den mest intensiva dejtaren. 😊

Jo.

Men vad jag försöker säga är att en vanlig dejt som utvecklar sig till något också kan gå fel.
Citera
2025-02-23, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Jo.

Men vad jag försöker säga är att en vanlig dejt som utvecklar sig till något också kan gå fel.

Och ens partner sedan 30 kan få en psykos och bli våldsam.

Min förvirring kommer sig av att lyckliga sexarbetare berättar så många saker de varit med om i sitt jobb, som skulle fått mig att byta jobb. Vad gäller dejtande så känner jag ju tjejer som lagt ner den verksamheten efter att ha träffat för många idioter.
Citera
2025-02-23, 16:36
Medlem
Tor-Odenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillies
En kund jag haft var verkligen en ”stereotyp kund” så som gemene man föreställer sig en sexköpare, en riktig snuskhummer med siktet inställt på yngre tjejer och med svajig moral. Jag nämnde honom tidigare med, det var kunden jag gjorde en övernattning med på spahotell och som skuldbelade mig för att jag kollade några minuter på mobilen innan läggdags.

Han var lärare i en mellanstor stad och första gången träffades vi i hans mammas lägenhet, senare i hans hus (som han bodde i med familj och barn) och sedan i lägenhet jag tog incall till. Han nämnde under första bokningen att en jättesöt 15-årig elev sagt till honom att hon var beredd att göra vad som helst för bättre betyg och att han ångrade sig att han inte tog chansen. Han berättade under kommande bokningar om hur han träffat sexarbetare som inte verkade göra det frivilligt och även om hur han höll på att ”dejta” ”singlebalticladies” på nätet, betalade engelsklektioner till dem osv, alltså riktig scam. Han försökte börja dejta mig och andra sexarbetare också utan framgång. Under vår sista bokning minns jag att han berättade om att han gillade att kolla på brutal japansk och i övrigt asiatisk porr innehållande sprut på ögon, spräckta ringmuskler osv. En speciell person helt klart, kåt, kärlekstörstande och delulu… 🤠

På vilket sätt gick själva skulbeläggningen till? Tog han tillbaka några av stålarna (då betalningen brukar ske i början av träffen) eller vägrade han betala fulla priset vid träffens avslut?
Citera
2025-02-23, 20:33
Medlem
MrZoks avatar
[quote=FestligPersika|83404439]
Jag tror inte att jag har skrivit att jag förväntar mig att kunder ger mig njutning? Det är inte heller viktigt för mig att jag njuter eftersom att han, som du säger, betalar för en tjänst, men jag kan ju ändå tycka att vissa saker som kunder gör på min kropp känns obehagligt, gör ont, är avtändande, osv. Men som sagt, det är absolut inte viktigt för mig att jag får ut njutning av träffarna. Det viktigaste för mig är att kunden njuter och har det bra.
Citat:
Jag gillar mer att ge njutning än att få njutning, även när jag har sex privat.

Sååå fint sagt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in