Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-02-03, 08:46
  #1
Medlem
Honeybaes avatar
Jag tycker att det är kul att läsa här på Flashback, men jag saknar fler sexarbetares perspektiv på branschen.

I den här tråden tänkte jag att vi kan diskutera kunder och träffar. Det som är bra och kul med jobbet och det som är dåligt - utan att hänga ut någon.
Citera
2023-02-03, 09:18
  #2
Medlem
Honeybaes avatar
Efter som att det är kotym att börja själv så gör jag det.

Något som är jätte kul som är on top of my mind just nu är att jag fick så himla fina julklappar av några av mina stammisar innan jul. Jag känner mig så himla uppskattad och jag kommer självklart prioritera träffar med dessa fina män hela året!

En annan kul sak var att jag träffade min första uttalande oskuld får några dagar sedan och det var så himla fint!
Han var jätte duktig och jag märkte väl att han hade läst på om hur man gör när man skickar fitta och så. Inte för att det skulle vara viktigt att det skulle vara bra bra på att slicka första gången, men det var fint att han var så redo, och få se hans längtan.
Han sa också att han aldrig kommer glömma bort mig, och att han fått ett minne för livet. Det värmer min själ att få vara en sådan vacker ljuspunkt i någons liv! Jag blir stolt över mig själv när jag kan få andra att må bra.

Det som stör mig mest med jobbet just nu är alla kunder som hör av sig och bah ”Hej du verkar vara en så fin och härlig tjej, jag skulle verkligen vilja lära känna dig privat/ du söker inte fwb?/ får jag bjuda ut dig på en dejt, alltså privat?
Come on! Även om du vore min perfekta drömprins så hade jag sagt nej pga jag vill inte dela livet med ngn så naiv.
Nä lägg ner att limma på sexarbetare. Vill vi dejta så gör vi inte det genom våra arbetskanaler, och söker vi en kk så går vi till BC som alla.
Citera
2023-02-03, 09:33
  #3
Medlem
Vilken kul trådstart! Ska bli roligt att följa.

Jag är sexarbetare och tänder på att ha sex med olika personer, för variationens skull. Och när det händer nått som är lite udda, men inom mina gränser är det givetvis lite mer minnesvärt. Och jag har lärt mig att de gånger jag tror det ska bli kasst sex, kan bli helt tvärt om. Hade tex sex med en äldre herre (80+) som visade sig grym på att slicka fitta. Dock tycker jag ofta att yngre killar tror att de är så himla bra i sängen, vilket kan bli störigt. "Jag har bästa kuken du någonsin känt va?"
Dock har jag snuskigt dåligt minne på att minnas det som hänt. Borde skrivit dagbok under alla de år man sexarbetat, då de hänt en hel del både knasigt och roligt. Så jag ska fundera lite...
Citera
2023-02-03, 11:23
  #4
Medlem
Varför har ingen tänkt på en sådan här tråd förut!? Hoppas att många sexarbetare hittar hit. Jag ska tipsa mina SW-vänner.

Ett minne jag har från en bokning för ganska många år sedan är en ung kille som var väldigt oerfaren sexuellt men såg bra ut och var ganska trevlig. Han hade hyrt en fin hotellsvit vid ett hotell vid Stureplan och bokat 2 eller 3 timmar har jag för mig. Vi möttes upp vid Svampen och gick till hans rum. Där hade han förberett jordgubbar och champagne som vi skulle picknicka på golvet (är inte jordgubbar och champagne en rätt uttjatad kombo i dessa sammanhang!?) Vi slog oss ner och började lära känna varandra och åt jordgubbar och han var nog väldigt nervös för han hetsåt. Efter inte så lång tid rusade han plötligt upp och mot toaletten och där hörde jag bakom dörren att han kräktes väldigt mycket och känge. Jag minns känslan av att sitta där på golvet, minut efter minut, och vänta på att min jordgubbskräkande kund skulle återvända till picknicken och ta dejten vidare... Det slutade med att vi inte hade sex utan låg och pratade resten av tiden. När tiden var ute rundade jag av och började plocka i ordning mina saker. Då sa kunden att HAN absolut inte hade något emot om jag var kvar och sov över och njöt av det fina hotellrummet med honom hela natten, underförstått utan betalning Jag tackade nej till erbjudandet och drog därifrån, en erfarenhet rikare.

Något år senare hörde han av sig igen och behövde sovplats då han var i Stockholm för något besök kopplat till studier/jobb och då fixade jag det åt honom, jag var så snäll mot kunder back in the days
Citera
2023-02-03, 16:02
  #5
Medlem
Vad roligt att se du startade denna tråd Honeybae. <3 Tycker också sexarbetares perspektiv syns för lite på denna sajt!

Ibland får jag intrycket kunder inte vill veta av våra perspektiv så har slutat vara aktiv här. Men att skriva i en tråd för oss känns mer bekvämt.

Fördelar med att jobba som eskort:
Jag är en gold digger som tänder på åldersskillnad, no shame! Rika äldre män är charmiga, drivna, intressanta personligheter som ger bra visdomsord om livet. Vill inte ha en seriös relation men eskortande känns som bra sätt dejta no strings attached. Och älskar bli omhändertagen av daddys! Blir bortskämd med pengar, presenter och middagar. De är gulliga, omtänksamma och bryr sig om hur jag mår. Och tänder på maktaspekten i att ha sex för pengar. Gillar känna mig åtråvärd och att tillfredsställa min dejt vilket förväntas om man får betalt.

Som med all dejting drar man nitlotter, en kund liksom en tinderdejt kan vara astråkig. Höga priser tycker jag hjälper sålla bort både tråkiga och dåliga kunder. När jag tog mindre betalt fick jag några kunder som inte tvättat kuken, var påverkade, ointresserade av samspel, m.m.

Nackdelar med att jobba som eskort:
Många som hör av sig kan inte formulera sig begripligt alternativt vill de ha en evighetslång konversation. Standardkontakten är typ: ”Hej, jag är en 45 år gammal man som heter Romeo, jag är jättesnygg, jättevältränad och har jättestor kuk, hade detta varit intressant för dig? Vill du vi ska ses?” Jag kommer inte bjuda ut dig, du får bjuda ut mig.

Det viktigaste att veta som eskort är VEM som vill ses, NÄR den vill ses och VAR den vill ses. Man får berätta mer om man vill men orkar inte svara män som inte är konkreta med hur tjänsten ska utbytas.
__________________
Senast redigerad av strangegirl 2023-02-03 kl. 16:44.
Citera
2023-02-03, 16:21
  #6
Medlem
Bra initiativ!

Håller med strangegirl. Fan vad vissa vill babbla i timmar över sms. TID + PLATS tack. Har verkligen inte tid och ork för det. Ta ut mig på en drink eller nåt så kan vi snacka i timmar om de vill de. Är också sjukt trött på att de inleder första kontakten med ”Hej söt”, ”vad snygg du är”. Det vet jag väl ändå om?

Själv kan jag inte sluta tänka på en australiensisk man jag träffade för lite över ett år sen. Inget negativt med honom öht men jag har inte kvar hans kontaktuppgifter och hittar inte honom på den siten vi träffades på.
Citera
2023-02-03, 16:46
  #7
Medlem
Honeybaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madkin
Vilken kul trådstart! Ska bli roligt att följa.

Jag är sexarbetare och tänder på att ha sex med olika personer, för variationens skull. Och när det händer nått som är lite udda, men inom mina gränser är det givetvis lite mer minnesvärt. Och jag har lärt mig att de gånger jag tror det ska bli kasst sex, kan bli helt tvärt om. Hade tex sex med en äldre herre (80+) som visade sig grym på att slicka fitta. Dock tycker jag ofta att yngre killar tror att de är så himla bra i sängen, vilket kan bli störigt. "Jag har bästa kuken du någonsin känt va?"
Dock har jag snuskigt dåligt minne på att minnas det som hänt. Borde skrivit dagbok under alla de år man sexarbetat, då de hänt en hel del både knasigt och roligt. Så jag ska fundera lite...

Jag tänder också på att ha sex med olika personer och att få vara en främmande mans sexleksak! Jag har alltid tänt på objektifiering, vet inte riktigt varför men jag älskar att få visa upp mig och vara sexig.
Citera
2023-02-03, 16:50
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeybae
Jag tänder också på att ha sex med olika personer och att få vara en främmande mans sexleksak! Jag har alltid tänt på objektifiering, vet inte riktigt varför men jag älskar att få visa upp mig och vara sexig.
+1 om att objektifiering är sexigt, du formulerade lite bättre vad jag försökte säga när jag skrev jag gillar maktaspekten.
Citera
2023-02-03, 16:53
  #9
Medlem
Honeybaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillies
Varför har ingen tänkt på en sådan här tråd förut!? Hoppas att många sexarbetare hittar hit. Jag ska tipsa mina SW-vänner.

Ett minne jag har från en bokning för ganska många år sedan är en ung kille som var väldigt oerfaren sexuellt men såg bra ut och var ganska trevlig. Han hade hyrt en fin hotellsvit vid ett hotell vid Stureplan och bokat 2 eller 3 timmar har jag för mig. Vi möttes upp vid Svampen och gick till hans rum. Där hade han förberett jordgubbar och champagne som vi skulle picknicka på golvet (är inte jordgubbar och champagne en rätt uttjatad kombo i dessa sammanhang!?) Vi slog oss ner och började lära känna varandra och åt jordgubbar och han var nog väldigt nervös för han hetsåt. Efter inte så lång tid rusade han plötligt upp och mot toaletten och där hörde jag bakom dörren att han kräktes väldigt mycket och känge. Jag minns känslan av att sitta där på golvet, minut efter minut, och vänta på att min jordgubbskräkande kund skulle återvända till picknicken och ta dejten vidare... Det slutade med att vi inte hade sex utan låg och pratade resten av tiden. När tiden var ute rundade jag av och började plocka i ordning mina saker. Då sa kunden att HAN absolut inte hade något emot om jag var kvar och sov över och njöt av det fina hotellrummet med honom hela natten, underförstått utan betalning Jag tackade nej till erbjudandet och drog därifrån, en erfarenhet rikare.

Något år senare hörde han av sig igen och behövde sovplats då han var i Stockholm för något besök kopplat till studier/jobb och då fixade jag det åt honom, jag var så snäll mot kunder back in the days

Åh vad gullig du är som fixade boende!

Jag hade nog inte heller varit så sugen på att ligga med någon som just har kräkts.
Jag har också träffat dom som varit jätte nervösa! Det är gulligt!! Jag tycker om det, och mitt bästa tips för att lugna ner dom är att ta initiativet och börja klä av mig eller suga deras kuk, beroende på vad som passar stunden. Jag känner mig så duktig på mitt jobb när en supernervös kund ligger helt lugn och gosar med mig efteråt.

Det är classic, ”du får gärna stanna kvar om du vill?” - Tack men nej tack! Hehe
Citera
2023-02-03, 16:59
  #10
Medlem
Honeybaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orangesoundcloud
Bra initiativ!

Håller med strangegirl. Fan vad vissa vill babbla i timmar över sms. TID + PLATS tack. Har verkligen inte tid och ork för det. Ta ut mig på en drink eller nåt så kan vi snacka i timmar om de vill de. Är också sjukt trött på att de inleder första kontakten med ”Hej söt”, ”vad snygg du är”. Det vet jag väl ändå om?

Själv kan jag inte sluta tänka på en australiensisk man jag träffade för lite över ett år sen. Inget negativt med honom öht men jag har inte kvar hans kontaktuppgifter och hittar inte honom på den siten vi träffades på.

Om någon vill lära känna mig innan vi träffas irl så erbjuder jag dem att betala för att chatta en vecka. Jag gillar att lära känna min kunder så inget mig emot.

Jag vill höra mer om din Australienska man! Varför kan du inte sluta tänka på honom?
Citera
2023-02-03, 17:03
  #11
Medlem
Honeybaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strangegirl
+1 om att objektifiering är sexigt, du formulerade lite bättre vad jag försökte säga när jag skrev jag gillar maktaspekten.

Ja det är het!! Också är det sexigt med riktig åldersskillnad, tycker jag. Även hela åtrå aspekten är het, hur kåta dom är på mig. Yes jag är en attention hoe, så det är skönt att jag kan få utlopp för det i sexarbetet, så kan jag hålla mig lite mer städad privat.
Citera
2023-02-03, 17:07
  #12
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeybae
Jag tänder också på att ha sex med olika personer och att få vara en främmande mans sexleksak! Jag har alltid tänt på objektifiering, vet inte riktigt varför men jag älskar att få visa upp mig och vara sexig.
Akta dig så inte feministerna ser detta!

I vilket fall så läste jag på reddit om en sexarbetare som hade en kund vars fru hade gått bort. Han hade inte klarat av att ha sex med henne och brast ut i tårar och hon tröstade honom. Sen ville hon he pengarna tillbaks men han nekade. Har för mig att han var hos henne rätt länge. Alltid haft en positiv bild av sexarbetare.

Ska bli kul att följa tråden detta perspektiv lyfts inte ofta fram. Därför alltid kul med podcasts samt intervjuer där sexarbetares röster får höras.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback