Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-02-03, 17:12
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clas.Ohlsson.453
Akta dig så inte feministerna ser detta!

I vilket fall så läste jag på reddit om en sexarbetare som hade en kund vars fru hade gått bort. Han hade inte klarat av att ha sex med henne och brast ut i tårar och hon tröstade honom. Sen ville hon he pengarna tillbaks men han nekade. Har för mig att han var hos henne rätt länge. Alltid haft en positiv bild av sexarbetare.

Ska bli kul att följa tråden detta perspektiv lyfts inte ofta fram. Därför alltid kul med podcasts samt intervjuer där sexarbetares röster får höras.
Min bild är att många sexarbetare är feminister, men tyvärr exkluderas de i Sverige av SWERF:s (sex worker exclusionary radical feminists).
Citera
2023-02-03, 18:13
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeybae
Om någon vill lära känna mig innan vi träffas irl så erbjuder jag dem att betala för att chatta en vecka. Jag gillar att lära känna min kunder så inget mig emot.

Jag vill höra mer om din Australienska man! Varför kan du inte sluta tänka på honom?

Otroligt trevlig, snäll, respektfull, betalade dubbelt så mycket som jag bett om. Massor av intressanta konversationer. Unlimited alkohol och kokain. Sexet var lite B, inget som jag kommer ihåg som särskilt bra lr särskilt dåligt, men han verkade väldigt nöjd. Vet att han är i Sverige lite då och då pga jobb så det hade varit trevligt att ses igen faktiskt.
Citera
2023-02-03, 18:26
  #15
Medlem
Honeybaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orangesoundcloud
Otroligt trevlig, snäll, respektfull, betalade dubbelt så mycket som jag bett om. Massor av intressanta konversationer. Unlimited alkohol och kokain. Sexet var lite B, inget som jag kommer ihåg som särskilt bra lr särskilt dåligt, men han verkade väldigt nöjd. Vet att han är i Sverige lite då och då pga jobb så det hade varit trevligt att ses igen faktiskt.

Det låter som en rolig kund! Det är sällan sexet som man minns
Citera
2023-02-03, 19:43
  #16
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeybae
Efter som att det är kotym att börja själv så gör jag det.

Något som är jätte kul som är on top of my mind just nu är att jag fick så himla fina julklappar av några av mina stammisar innan jul. Jag känner mig så himla uppskattad och jag kommer självklart prioritera träffar med dessa fina män hela året!

En annan kul sak var att jag träffade min första uttalande oskuld får några dagar sedan och det var så himla fint!
Han var jätte duktig och jag märkte väl att han hade läst på om hur man gör när man skickar fitta och så. Inte för att det skulle vara viktigt att det skulle vara bra bra på att slicka första gången, men det var fint att han var så redo, och få se hans längtan.
Han sa också att han aldrig kommer glömma bort mig, och att han fått ett minne för livet. Det värmer min själ att få vara en sådan vacker ljuspunkt i någons liv! Jag blir stolt över mig själv när jag kan få andra att må bra.

Det som stör mig mest med jobbet just nu är alla kunder som hör av sig och bah ”Hej du verkar vara en så fin och härlig tjej, jag skulle verkligen vilja lära känna dig privat/ du söker inte fwb?/ får jag bjuda ut dig på en dejt, alltså privat?
Come on! Även om du vore min perfekta drömprins så hade jag sagt nej pga jag vill inte dela livet med ngn så naiv.
Nä lägg ner att limma på sexarbetare. Vill vi dejta så gör vi inte det genom våra arbetskanaler, och söker vi en kk så går vi till BC som alla.
A hard working woman! Svensson-jobb, sexarbetere och så hinner du med kk:s?
Citera
2023-02-03, 20:02
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdam
A hard working woman! Svensson-jobb, sexarbetere och så hinner du med kk:s?
Haha eller hur? Min känsla är Honeybae är den sortens kvinna som borde bli VD på volvo.

T.b.h. är många sexarbetare drivna, intelligenta människor som hittar kreativa sätt att nå sina ambitioner i livet. Det är ett svårare jobb än man kan tro och man måste ha vissa styrkor om man ska klara av det. Om jag skulle starta ett företag skulle jag lätt anställa sexarbetare eller fd. sexarbetare.
__________________
Senast redigerad av strangegirl 2023-02-03 kl. 20:58.
Citera
2023-02-04, 08:15
  #18
Medlem
Insåg nu att de kunder jag gillat bäst har jag ju gjort om till kk´s. Vilket för tillfället är 3 stycken. Inte det mest lönsammaste sättet att jobba på kanske... Dock har jag betydligt högra krav på mina kk´s än kunder, så jag har nog minst två som jag försökt ha som kk´s men som fick återgå till kunder då dom visade sig inte hålla måttet...
Citera
2023-02-04, 08:42
  #19
Medlem
Honeybaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdam
A hard working woman! Svensson-jobb, sexarbetere och så hinner du med kk:s?

Tid hade jag nog haft till det, men jag har inga kks. Tillmestadels för att jag prioriterar annat än sex.
Citera
2023-02-04, 08:45
  #20
Medlem
Honeybaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strangegirl
Haha eller hur? Min känsla är Honeybae är den sortens kvinna som borde bli VD på volvo.

T.b.h. är många sexarbetare drivna, intelligenta människor som hittar kreativa sätt att nå sina ambitioner i livet. Det är ett svårare jobb än man kan tro och man måste ha vissa styrkor om man ska klara av det. Om jag skulle starta ett företag skulle jag lätt anställa sexarbetare eller fd. sexarbetare.

Haha nej! Jag är ingen übermensch, jag är en glad amatör bara. Jag har inte ens adhd så ibland blir det lite mycket, men oftast kan jag hålla tillvaron ballanserad.
Citera
2023-02-05, 17:31
  #21
Medlem
FestligPersikas avatar
Vilket bra initiativ!

Jag har jobbat som eskort i cirka fyra år och innan det hade jag en sugar daddy-relation som varade i två år.

Det bästa med eskortandet (förutom pengarna!) är att jag har fått träffa män som jag inte har tillgång till i "det verkliga livet" och jag har fått många bra tips och hjälp om livet i allmänhet. Jag gillar också känslan av att ha makt över männen jag träffar. Jag sysslar inte med dominans, men jag gillar när män är lydiga och att jag styr både hur kontakten och träffarna ska gå till. Plus att jag gillar att göra mig i ordning inför en träff och att tillfredsställa män. Jag går igång på att vara ett sexobjekt som är till för mäns njutning, även om det är väldigt få kunder jag objektivt går igång på.

Det sämsta är nog att svara på mejl och att sålla bland alla som kontaktar en. Jag tror att de som ber om undantag är de sämsta, t.ex. är jag väldigt tydlig i min annons att jag inte gör analt på första träffen men ändå får jag förfrågningar om analt från män jag inte har träffat. Typ "jag vet att du inte gör analt på första träffen, men jag är faktiskt inte för stor och jag är jätteförsiktig och lyhörd! Snälla gör ett undantag för mig!!!"... Eller de som ber om en träff med kort varsel. Jag bor en ganska bra bit utanför stan, så jag är rätt tydlig med att jag behöver framförhållning.

Under själva träffarna är nog det sämsta män som inte kan kyssas eller slicka ordentligt. Jag blir ständigt fascinerad över hur dåliga vissa (många!) kunder är på att kyssas och ge oralsex, speciellt eftersom att de allra flesta ändå kan knulla helt okej iaf (enligt mig). En del kunder är inte heller jätteroliga att konversera med, eller är helt oförmögna att kunna föra någon slags konversation, så då får jag hålla en monolog, vilket inte heller är speciellt givande.
__________________
Senast redigerad av FestligPersika 2023-02-05 kl. 17:39.
Citera
2023-02-06, 09:19
  #22
Medlem
majaparonpajs avatar
Så kul med denna tråd. Har längtat efter att få börja skriva men dumma flashback lät mig hållas i 3 dygn. Men nu är jag här!

Alla kundmöten är olika. Är nästan alltid nervös för att träffa kunder, främst nya men även gamla. Det är på något sätt så stigmatiserat och man känner sig så avslöjad. Många kunder är och paranoida för att bli påkomna eller få polisen efter sig. Det är jag också. Min värsta mardröm är att polisen skulle avslöja mig och mina kunder som dessutom skulle leda till att min identitet röjs för kund. Inte säkert alls. Och jag har valt att inte göra incalls även om det skulle vara bekvämast så känns det alldeles för riskfyllt och kan inte garantera säkerhet för mig eller kund.

Sen tycker jag att många kunder har en väldigt dålig bild av sexarbetare generellt. Det är ofta kunder antar att man är singel för att man gör detta, att man har en massa kompisar som kan följa med på träffar, att man har sex varje dag, att man är en “kåt person”, att vi går runt i sexiga underkläder och bara väntar på att kunder hör av sig. Vi är helt vanliga människor med egna liv och nej jag berättar inte för mina kompisar att jag gör sexarbete. Kåt blir jag när jag är med en person jag själv attraheras av. Sällan attraheras jag av kunder. Men jag kan gå igång på tanken av att kund vill betala för mitt sällskap. Många kunder har även väldigt och då menar jag VÄLDIGT dålig koll på sex och hur kvinnokroppen fungerar. Jag avskyr att behöva rätta kunder och gör sällan det om det inte är något som te.x gör ont. Att pulla är inte så svårt men har vid flera tillfällen fått berätta för kund att det där gör ont och det känns mer som du försöker fylla en kalkon med så mycket fyllning som möjligt. AJ!

Men sen finns de kunderna som är guld värda! De som skriver i första meddelandet allt som behövs för att boka en träff, är trevliga, dyker upp i tid, säger till om de får förhinder, tar med presenter, ger dricks, betalar taxi osv. Det ger mig ett mervärde och brukar ge tillbaka till kunden. Har inga problem med att stanna längre på en kaffe då eller bara sitta och prata om livet. Er älskar jag. Känner mig nästan dum när jag tar betalt av dessa gentlemän som bara gör allt rätt från start.

Ja det finns så mycket jag vill berätta om men det här får bli mitt första inlägg.
Citera
2023-02-06, 10:01
  #23
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Vilken rolig tråd! Jag har också så mycket saker att berätta. Just nu gör inte jag så många träffar på grund av en del privata orsaker men också för att det är ganska jobbigt att träffa nya kunder. Jag kör på de schyssta och roliga stammisarna jag har.

Om jag ska träffa nån ny så måste allt funka i första kontakten. Lättscreenad, trevlig och tydlig -- då kan jag träffa en ny person. Det är en speciell bransch det här och jag kan inte fatta hur kunder tror att man ska åka hem till nån utan att veta dyft om människan, vad han vill göra under träffen och var vi ska ses.

Hur svårt kan det vara att skriva "Hej Sokoke.Cute! Jag heter xx och bor i xx-området. Jag är 39 år gammal och är intresserad av en GFE hemma hos mig på lördag eftermiddag. Hur ser det ut för dig då?"

När ett så basic meddelande framstår som ett under av tydlighet så kanske man kan fatta hur många muppar tar kontakt... Att man är artig och tydlig är väl det minsta man kan begära?

Som nån annan skrev så är det störigt med personer man aldrig har träffat men som tror att man ska göra undantag för dem och göra saker man skriver att man inte gör... Träffar man rätt kunder så är det ett roligt arbete! Jag ska berätta lite om allt bra senare.
Citera
2023-02-06, 10:19
  #24
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majaparonpaj
Så kul med denna tråd. Har längtat efter att få börja skriva men dumma flashback lät mig hållas i 3 dygn. Men nu är jag här!

Alla kundmöten är olika. Är nästan alltid nervös för att träffa kunder, främst nya men även gamla. Det är på något sätt så stigmatiserat och man känner sig så avslöjad. Många kunder är och paranoida för att bli påkomna eller få polisen efter sig. Det är jag också. Min värsta mardröm är att polisen skulle avslöja mig och mina kunder som dessutom skulle leda till att min identitet röjs för kund. Inte säkert alls. Och jag har valt att inte göra incalls även om det skulle vara bekvämast så känns det alldeles för riskfyllt och kan inte garantera säkerhet för mig eller kund.

Sen tycker jag att många kunder har en väldigt dålig bild av sexarbetare generellt. Det är ofta kunder antar att man är singel för att man gör detta, att man har en massa kompisar som kan följa med på träffar, att man har sex varje dag, att man är en “kåt person”, att vi går runt i sexiga underkläder och bara väntar på att kunder hör av sig. Vi är helt vanliga människor med egna liv och nej jag berättar inte för mina kompisar att jag gör sexarbete. Kåt blir jag när jag är med en person jag själv attraheras av. Sällan attraheras jag av kunder. Men jag kan gå igång på tanken av att kund vill betala för mitt sällskap. Många kunder har även väldigt och då menar jag VÄLDIGT dålig koll på sex och hur kvinnokroppen fungerar. Jag avskyr att behöva rätta kunder och gör sällan det om det inte är något som te.x gör ont. Att pulla är inte så svårt men har vid flera tillfällen fått berätta för kund att det där gör ont och det känns mer som du försöker fylla en kalkon med så mycket fyllning som möjligt. AJ!

Men sen finns de kunderna som är guld värda! De som skriver i första meddelandet allt som behövs för att boka en träff, är trevliga, dyker upp i tid, säger till om de får förhinder, tar med presenter, ger dricks, betalar taxi osv. Det ger mig ett mervärde och brukar ge tillbaka till kunden. Har inga problem med att stanna längre på en kaffe då eller bara sitta och prata om livet. Er älskar jag. Känner mig nästan dum när jag tar betalt av dessa gentlemän som bara gör allt rätt från start.

Ja det finns så mycket jag vill berätta om men det här får bli mitt första inlägg.

Jag har haft ett flertal kunder som tror att jag träffar flera kunder varje dag, men i själva verket är det 1, kanske 2 som mest, i veckan. Jag är extremt introvert och träffarna tar ganska mycket energi av mig, så jag behöver återhämta mig socialt mellan träffarna. Sedan så har jag inte tid att träffa fler p.g.a. att jag jobbar på ett vanligt jobb 8-17 måndag-fredag och vill gärna vara helt ledig på helgerna. När jag fortfarande pluggade så hade jag fler träffar, men nu har jag varken tid eller ork till fler.

Sedan kan jag bli lite irriterad att om jag säger nej till en träff så kan kunden då fråga ”jaha, du ska väl träffa en annan kund då?”. Mest troligt tackar jag nej för att förfrågan kom med för kort varsel och att jag redan har planerat att ligga i soffan och pilla navelludd. 😆

Det är också många som frågar om mina vänner och familj vet att jag är sexarbetare, och då brukar jag vilja fråga tillbaka ”vet dina vänner och familj om att du träffar sexarbetare?”. Alla som jag räknar som mina riktiga vänner vet iofs att jag är sexarbetare, men jag tycker ändå att det är en störig fråga.

Jag brukar inte heller rätta kunder speciellt ofta, bara om det gör ont, men ibland när jag gör det frågar de typ ”Vaddå? Gillar du det inte??”. Nej, jag gillar inte känslan av att du försöker spetsa min livmodertapp med dina fingrar och vassa naglar. 🙄
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback