2023-12-20, 01:02
Medlem
BarryHatters avatar

Är det bara jag som tycker att hans selfies ser ut att vara tagna i en likkista? Han både blundar och böjer fram nacken på ett väldigt kadaveraktigt sätt. Vad håller han på med?
Citera
2023-12-20, 01:06
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Ja jävlar vad gäddor som är fångade, må Sara och Patrik ta ut en rejäl lön efter all satans slit med detta. 334st, alla dårar med samma plan att via sociala plattformar locka minderåriga till en träff, där gäddorna ska få utlopp för sina egna svårt sjuka fantasier. De har alla sin egen versioner av jaktteknik. Fatta hur många timmar, dagar, veckor, månader som dessa förvridna individer totalt lagt ner tillsammans på denna sjuka jakt. Skulle man ta den tiden på något samhällsnyttigt skulle nog hela Sveriges BNP hoppa upp någon procent.

#224 En gädda som det skrevs om en del i samband med publiceringen är Henke som var fackpamp på ett lager i Göteborg. Han var även ett ansikte utåt för spelmissbrukare. Han var den gädda som var snabbast på att totalt försvinna från radarn.
Är det någon som vet vart den här dåren tagit vägen? @Hassan du som har koll, vet du?
https://dumpen.se/2023/05/05/frukost...-224-goteborg/

Det finns grader i helvettet så även i gäddträsket.

#114 #170 Snabelgäddan: Här har vi en sjuk bastard som etsat sig fast som en väldigt farlig person, han har suttit inne på ett längre fängelsestraff (8år) för att han våldfört sig sexuellt på en rörelsehindrad tjej. Tror att han på nytt är bakom lås och bom. Han har bytt namn och försökt skaka av sig pöbeln. (Läses bödeln) Den här mannen måste vara under sträng uppsikt då han kommer ut igen, verkar vara livsfarlig och manisk, en riktigt sjuk jävel. Tagen 2ggr av Dumpen: Kolla hans sjuka blick 7,50 in i hans andra konfrontation där han fått nummer 170.
Fyfan, hur kan vi ha en lagstiftning där sånna här amöbor går lösa som rullande handgranater. På 1400 talet hade problemet redan varit löst, han hade bränts levande på bål.

https://dumpen.se/2022/12/03/snabelg...-170-goteborg/

https://dumpen.se/2022/06/25/snabelg...app-114-boras/

Han bör vi försöka ha koll på, för han kommer garanterat att slå till igen då möjlighet ges. Han anser jag måste vara på pallen bland de farligaste gäddorna att ha lös i samhället. @Hassan rätt mig om jag har fel men han kan du nog inte ha lös i rummet under gäddgalan, måste nog sitta i en specialanpassad bur som Hannibal Lecter i filmen När lammen tystnar.
Får jag syn på den dåren i Slussfors kommer han försvinna lika snabbt som #224.

And I will execute great vengeance upon them with furious rebukes; and they shall know that I am the LORD, when I shall lay my vengeance upon them.
Frukostrastgäddan 224 flyttade norrut efter att huset i Alafors såldes den 23 september. Det gick åt helvete med frugan som bor kvar i byn. Han tog bort ett förnamn och bytte efternamn. Han har för övrigt flyttat två gånger sedan i september. Först till Ursviken och sen till Kåge, bägge orter i norr. Var han inte omtyckt av grannarna på det första stället?

Devglan på 224:

Snabelgäddan är en av de farligaste i Dumpens historia. Jag lovar att abonnera en buss och skicka honom direkt till Slussfors om han dyker upp här, den pajasen. Litar på att du kokar bästa möjliga lim på honom.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-12-20 kl. 01:24.
Citera
2023-12-20, 01:12
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad

"Hej. Jag skickade ett sändebud igår, det var ej jag som var där. Bra luring"

Det kanske var hans tvillingbror som var sändebudet. Patrik brukar ju nästan alltid fråga om de har en tvillingbror.
Han är väl blott den andra gäddan som involverar ett sändebud. Tidigare i år hade vi den där dåren som de träffade en sen kväll på vischan och som Patrik hoppades skulle smälla när han backade ut med en jävla fart:

197 MellanHanden
”Vad gör du här?” Patrik
Det ska jag berätta för er. Det är så att jag har blitt nån slags mellanhand för detta.
Jag har vart med för bedrägeri. Jajemen.
”Vad kommer din sambo säga om att du skickar kukbilder och ska penetrera ett barn?” Sara
Ja, det är ju inte jag som ska göra detta.
[Gäddan sätter sig i bilen och backar ut i en jävla fart]
”Oj! Hoppas han smäller nu" Patrik

Den gången var det en mellanhand. Idag hade vi ett sändebud. Nästa gång blir det antagligen en bulvan som kommer. Eller ett spöke.
Citera
2023-12-20, 02:09
Medlem
sanchoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin

Who the fuck tänker att det här är en fin bild?

https://dumpen.se/wp-content/uploads...219_211942.jpg

De här gäddorna är verkligen delusional.

Ja? Det är väl ganska uppenbart att han är psykiskt störd, såsom alla andra gäddor.
Citera
2023-12-20, 03:29
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Han är väl blott den andra gäddan som involverar ett sändebud. Tidigare i år hade vi den där dåren som de träffade en sen kväll på vischan och som Patrik hoppades skulle smälla när han backade ut med en jävla fart:

197 MellanHanden
”Vad gör du här?” Patrik
Det ska jag berätta för er. Det är så att jag har blitt nån slags mellanhand för detta.
Jag har vart med för bedrägeri. Jajemen.
”Vad kommer din sambo säga om att du skickar kukbilder och ska penetrera ett barn?” Sara
Ja, det är ju inte jag som ska göra detta.
[Gäddan sätter sig i bilen och backar ut i en jävla fart]
”Oj! Hoppas han smäller nu" Patrik

Den gången var det en mellanhand. Idag hade vi ett sändebud. Nästa gång blir det antagligen en bulvan som kommer. Eller ett spöke.
Nu var jag tvungen att kolla på #197 MellanHanden igen.

Hade ett vagt minne av att konfrontationen ägde rum ute i skogen samt att det var kolsvart som baken på en korp.

Riktigt otäck typ det där.
Fan att det inte small när han for iväg.
Senast redigerad av Lyxpotatissallad 2023-12-20 kl. 03:32.
Citera
2023-12-20, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanchoo
Ja? Det är väl ganska uppenbart att han är psykiskt störd, såsom alla andra gäddor.
Män på dejtingsajter som söker relationer lägger upp liknande bilder i mycket stor omfattning. Eller skickar privat om man börjar skriva med dem.
Citera
2023-12-20, 03:47
Medlem
Citat:
Nu var jag tvungen att kolla på #197 MellanHanden igen.

Hade ett vagt minne av att konfrontationen ägde rum ute i skogen samt att det var kolsvart som baken på en korp.

Riktigt otäck typ det där.
Fan att det inte small när han for iväg.
Det var en riktigt vidrig en. Politiskt borde det krävas att människor med sådana chattar fick sina saker beslagtagna rakt av i en husrannsakan eller att de sattes under bevakning.
Citera
2023-12-20, 03:55
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OtursAktivist
Det var en riktigt vidrig en. Politiskt borde det krävas att människor med sådana chattar fick sina saker beslagtagna rakt av i en husrannsakan eller att de sattes under bevakning.
Absolut. Chattloggarna borde vara skäl nog till att farbror blå gör ett besök hos gäddan.

Dåligt av Kalmarpolisen att sköta det hela så slappt. Det är inte första gången Dumpen inte kunnat lita på dem. Får hoppas att de har bättrat sig
Citera
2023-12-20, 03:57
Medlem
Citat:
Absolut. Chattloggarna borde vara skäl nog till att farbror blå gör ett besök hos gäddan.

Dåligt av Kalmarpolisen att sköta det hela så slappt. Det är inte första gången Dumpen inte kunnat lita på dem. Får hoppas att de har bättrat sig
Det som är så läskigt är att man kan fundera på behandlingsmetoder och hur problem ska lösas när det kommer t
Citera
2023-12-20, 04:04
Medlem
Citat:

Det som är så läskigt är att man kan fundera på behandlingsmetoder och hur problem ska lösas när det kommer till sexualbrottslingarna med en mer grubblande inställning till hur komplext man föreställer sig att sådana problem är. Sedan läser man i nästa stund något som får en att vilja slå ihjäl samma slags problem med en stor spade.

Sinnessjukt faktiskt att man kan tänka att det måste vara "mindre allvarligt" vad sexualbrottslingarna gör och behandlingsbart. Sedan så dyker det upp något som gör att man känner att det finns människor vars existens inte är ett måste.

Jag tycker verkligen att polisen borde göra något när det är så illa som han uttryckte sig och då kan jag säga att det var för mycket för att läsa igenom.

Fruktansvärt vilken vidrig och ond människa.
Citera
2023-12-20, 06:38
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#334...Är själv ingen skönhet, eller fotograf, men det där var tametusan otroligt fula selfies. Vad sysslar han med? Kan inte vara lätt att få napp när man skickar såna bilder. Som tur är.

Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin

Who the fuck tänker att det här är en fin bild?

https://dumpen.se/wp-content/uploads...219_211942.jpg

De här gäddorna är verkligen delusional.

Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter

Är det bara jag som tycker att hans selfies ser ut att vara tagna i en likkista? Han både blundar och böjer fram nacken på ett väldigt kadaveraktigt sätt. Vad håller han på med?

Den här gäddan kommer att falla i glömska ganska snabbt pga av tråkig bilsmitarkonfrontation och inget uppseendeväckande i chatten. Men hans bilder... Han ser ut att ha ganska normal kroppsbyggnad men på upcloseselfien har han framkallat grav övervikt på sig själv. Och så halvblundar han dessutom så han ser svårt packad ut. Den bilden skickar han alltså i raggande syfte?! Ser ut som nåt man får av sin brorsa när han tror att han är rolig. Eller nej, inte ens det. #334
Citera
2023-12-20, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Skulle gissa på AIK.
Alla som hejar på AIK är kvinnomisshandlare och pedofiler.

https://dumpen.se/2023/03/27/support...pp-206-varmdo/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in