2023-12-19, 22:05
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Det står ju att det handlar om böggänget pedo hunters sweden....

Reportern sa tydligt att personen hade blivit uthängd av dumpen
Hon säger det alldeles precis i början av telefonsamtalet
Citera
2023-12-19, 22:08
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
Hans profilbild på fejan blev svart för 7 minuter sen 🙄
Ja jag såg det..båda bilderna svarta ungefär samtidigt som Dumpen publicerade honom #334
Citera
2023-12-19, 22:26
Medlem
Masajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
När jag kopierar in krypterade texten får jag bara samma text jag klistrat in.. hur funkar den där sidan??

Du klistrar in den krypterade nyckeln i fel ruta.
Citera
2023-12-19, 22:30
Avstängd
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139

Vet inte om det nämnts, men jag såg nu att senaste gäddan blivit borttagen från Gränna golfklubbs hemsida där han stod listad som ledamot i marknadskommittén.

Jag mailade klubben igår, men tror säkert att de fick reda på det från alla möjliga håll och kanter.

Han är borta från Gränna båtklubb också, där han stod med som styrelseledamot igår.

Sedan undrar jag om det stämmer som står en bit ned på sidan här:
https://grannahamn.se/

Kommer #333 verkligen svara när man ringer numret till Gränna Båtklubbs båttelefon? Känns som om det är tvek på den.
Citera
2023-12-19, 23:05
Medlem

Who the fuck tänker att det här är en fin bild?

https://dumpen.se/wp-content/uploads...219_211942.jpg

De här gäddorna är verkligen delusional.
Citera
2023-12-19, 23:23
Avstängd
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eerki18cm
Vilken sjuk jävla amöba! Hade missat hans chat.
Har vi tur går han åt som julgris denna jul men tyvärr kommer han bara duga som minkmat.

https://dumpen.se/2022/01/26/kinkyov...aer-napp-igen/

Kinky Ove hade jag också bommat, julgris! Tycker att han passar bättre att slängas direkt ner i kadavergropen.
Vilken sjuk jävel, må han aldrig komma i närheten av ett barn.
Citera
2023-12-19, 23:23
Medlem
Sommargays avatar
Personen som står skriven på samma adress är väl personen som hyr ut lägenheten i andra hand? Det här är ju en riktig kromosomsoppa vars jabba de hutt-selfies knappast kommer fixa ihop honom med en fungerande människa.
Citera
2023-12-19, 23:35
Medlem
Lyxpotatissallads avatar

"Hej. Jag skickade ett sändebud igår, det var ej jag som var där. Bra luring"

Det kanske var hans tvillingbror som var sändebudet. Patrik brukar ju nästan alltid fråga om de har en tvillingbror.
Citera
2023-12-19, 23:36
Medlem
Vaginalketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
#334 Hans sambo flyttade in i april i år. Hon hyrde ut sin lägenhet (eller försökte iaf) i 6 månader. Stackars sate!

Ja vi försökte kursa biljetter till evenemang för tre dagar sen
Synd om henne
Citera
2023-12-19, 23:44
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#334...Är själv ingen skönhet, eller fotograf, men det där var tametusan otroligt fula selfies. Vad sysslar han med? Kan inte vara lätt att få napp när man skickar såna bilder. Som tur är.

Det är nog så en gädda ser ut när han fått en krok i munnen. Kanske en horngädda dessutom, med den snoken?
Citera
2023-12-19, 23:49
Avstängd
Antero-Rokkas avatar
Ja jävlar vad gäddor som är fångade, må Sara och Patrik ta ut en rejäl lön efter all satans slit med detta. 334st, alla dårar med samma plan att via sociala plattformar locka minderåriga till en träff, där gäddorna ska få utlopp för sina egna svårt sjuka fantasier. De har alla sin egen versioner av jaktteknik. Fatta hur många timmar, dagar, veckor, månader som dessa förvridna individer totalt lagt ner tillsammans på denna sjuka jakt. Skulle man ta den tiden på något samhällsnyttigt skulle nog hela Sveriges BNP hoppa upp någon procent.

#224 En gädda som det skrevs om en del i samband med publiceringen är Henke som var fackpamp på ett lager i Göteborg. Han var även ett ansikte utåt för spelmissbrukare. Han var den gädda som var snabbast på att totalt försvinna från radarn.
Är det någon som vet vart den här dåren tagit vägen? @Hassan du som har koll, vet du?
https://dumpen.se/2023/05/05/frukost...-224-goteborg/

Det finns grader i helvettet så även i gäddträsket.

#114 #170 Snabelgäddan: Här har vi en sjuk bastard som etsat sig fast som en väldigt farlig person, han har suttit inne på ett längre fängelsestraff (8år) för att han våldfört sig sexuellt på en rörelsehindrad tjej. Tror att han på nytt är bakom lås och bom. Han har bytt namn och försökt skaka av sig pöbeln. (Läses bödeln) Den här mannen måste vara under sträng uppsikt då han kommer ut igen, verkar vara livsfarlig och manisk, en riktigt sjuk jävel. Tagen 2ggr av Dumpen: Kolla hans sjuka blick 7,50 in i hans andra konfrontation där han fått nummer 170.
Fyfan, hur kan vi ha en lagstiftning där sånna här amöbor går lösa som rullande handgranater. På 1400 talet hade problemet redan varit löst, han hade bränts levande på bål.

https://dumpen.se/2022/12/03/snabelg...-170-goteborg/

https://dumpen.se/2022/06/25/snabelg...app-114-boras/

Han bör vi försöka ha koll på, för han kommer garanterat att slå till igen då möjlighet ges. Han anser jag måste vara på pallen bland de farligaste gäddorna att ha lös i samhället. @Hassan rätt mig om jag har fel men han kan du nog inte ha lös i rummet under gäddgalan, måste nog sitta i en specialanpassad bur som Hannibal Lecter i filmen När lammen tystnar.
Får jag syn på den dåren i Slussfors kommer han försvinna lika snabbt som #224.

And I will execute great vengeance upon them with furious rebukes; and they shall know that I am the LORD, when I shall lay my vengeance upon them.
Senast redigerad av Antero-Rokka 2023-12-20 kl. 00:48.
Citera
2023-12-19, 23:56
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Personen som står skriven på samma adress är väl personen som hyr ut lägenheten i andra hand? Det här är ju en riktig kromosomsoppa vars jabba de hutt-selfies knappast kommer fixa ihop honom med en fungerande människa.

Den lägenheten, som hyrs ut, ligger i en annan del av staden.

Väldigt vad det plaskar till i Uppsala numera. Är det sjätte gäddan nu?

Sändebudet var ruskigt likt honom själv. Sändebud för vad, kan man fråga sig?

Gäddombudsmannen? Kampanjen Rädda Gäddan? Socialgäddokraterna? GÄDO?

En kandidat till årets bortförklaring, på galan.

Fin, ung sambo, bil och bostad i bra läge. Varför sumpar man något sånt på detta vis?

Obegripligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in