2023-12-22, 13:27
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Ser att #200 har skrivit ett inlägg på fb att ...

Citat:
Ursprungligen postat av realJohnMcCain
Vidare säger han att han läst på FB att tio gäddor begått suicide.

Ni som sätter er egen bekvämlighet före hundratals läsares förmåga att uttyda era förkortningar, och som sparar max två sekunder på att inte skriva ut om ni menar Facebook eller Flashback – skärpning!
Citera
2023-12-22, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Hej, och tack!
Jag gissar att ett flertal av de barn som gäddorna förgripit sig på mår väldigt dåligt idag. Någon av offren skulle säkert kunna klassas som självmordsbenägen. Något konstaterat självmord känner jag dock inte till. Det är förstås en allmän sannolikhetsbaserad reflektion. Vad följderna blivit för enskilda gäddors offer, så som Sockerpappans och Karatetränarens, har jag ingen aning om. Flera av de gäddor jag räknade upp är dock dömda för grova övergrepp som alldeles säkert har satt livslånga spår i de utsatta barnen.

Tack Hassan!
Gissar att du inte vet mer än oss andra vad Karatetränaren blev polisanmäld för? Kan inte minnas att han skickat kukbilder, så det kan väl inte vara ofredande då!?
Citera
2023-12-22, 13:57
Medlem
Andy Frains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Hej, och tack!
Jag gissar att ett flertal av de barn som gäddorna förgripit sig på mår väldigt dåligt idag. Någon av offren skulle säkert kunna klassas som självmordsbenägen. Något konstaterat självmord känner jag dock inte till. Det är förstås en allmän sannolikhetsbaserad reflektion. Vad följderna blivit för enskilda gäddors offer, så som Sockerpappans och Karatetränarens, har jag ingen aning om. Flera av de gäddor jag räknade upp är dock dömda för grova övergrepp som alldeles säkert har satt livslånga spår i de utsatta barnen.

Där är ju en av gäddorna som tog sig av daga som hade varit med i ett övergrepp på en flicka som senare tog sitt liv…
Minns inte nummer på honom tyvärr men där är med all säkerhet minst en gädda som har ett barns liv på sitt samvete!
Citera
2023-12-22, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Frain
Där är ju en av gäddorna som tog sig av daga som hade varit med i ett övergrepp på en flicka som senare tog sitt liv…
Minns inte nummer på honom tyvärr men där är med all säkerhet minst en gädda som har ett barns liv på sitt samvete!

https://dumpen.se/2023/01/17/mannen-...vete-napp-164/
Citera
2023-12-22, 14:07
Medlem
Vad är namnet på #200?
Citera
2023-12-22, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theKhan
Vad är namnet på #200?

https://www.facebook.com/profile.php?id=100089329933838
Citera
2023-12-22, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realJohnMcCain
https://www.facebook.com/profile.php?id=100089329933838

#200 håller på och svamlar på sin Fejsbook. Han bemöter vissa saker som skrivs på Flashback, men inte ex att de barn han inräknar i sin statistik på de som gör självmord varje år, inte kan räknas upp till tio eller elva års ålder, som han tidigare ville använda för att bevisa hur få barn som faktiskt gör självmord. Denna jävel är så sjuk att det inte ens är någon ide att försöka resonera med honom. Han skriver vad som passar honom, tar till sig vad som passar honom osv. Han förstår inte, vill inte förstå eller kan inte förstå verkligheten. Han tror att hans förklaringar gör honom oskyldig och tror att han genom sina skrifter skall bli förstådd och att Sverige inte förstår att han är en sjuk människa.

Noterar också att han får ett fåtal likes på sina inlägg, varav han själv ofta är en av dem som trycker tummen upp.

Erik, varför kommer du inte in här och skriver istället? Då får ju de som läser din Fejsbook möjlighet att se helheten och inte bara din verklighetsfrånvarande "verklighet". Jag gissar att du inte är man nog att göra det.
Citera
Medlem
Aftonbladet ser ut att skita i barnen och slåss för barnknullare och gäddors bästa.

När jag lyssnar på senaste Dumpen-podden, då låter det som att Sara och Patrik är mycket tveksamma över det journalisten skriver om en gäddas försök till att göra illa sig själv.

Intervjun reporter gör finns inspelad på Dumpens hemsida.

Finns det tankar om vilken gädda Aftonbladet skriver om?

Dumpen borde kanske uppmana till bojkott av alla företag som köper annaonplats hos Aftonbladet?

Jag bojkottar alla företag som syns där efter de senaste artiklarna.
Citera
Medlem
Satan vilken sjukt äcklig gubbe #200 är! Borde spärras in på mentalsjukhus och kasta bort nycklarna
Citera
2023-12-22, 15:14
Medlem
Nelias avatar
Även om #200 inte hade gjort det han gjort, så tycks han uppenbarligen vara i behov av vård.

Edit: https://www.youtube.com/watch?v=y9dBt3iSi4k
Citera
2023-12-22, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nelia
Även om #200 inte hade gjort det han gjort, så tycks han uppenbarligen vara i behov av vård.

Edit: https://www.youtube.com/watch?v=y9dBt3iSi4k

Hans senaste inlägg om dumpen är verkligen en ordsallad utan desslike. Fattar inte ett dugg av vad han försöker säga.
Citera
2023-12-22, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Hans senaste inlägg om dumpen är verkligen en ordsallad utan desslike. Fattar inte ett dugg av vad han försöker säga.
Hej 200 här. Vad jag skrivit på min FB är ju verkligen inte något jag hittar på.

Angående statistiken så var det pga att jag fick känslan efter att har hört Patrik i intervjuer att det skulle vara långt fler än 10 självmord per år av barn. Kände typ runt siffran var runt 50 per år. Så tänkte ju att det kan vara bra att kolla upp detta i någon form. Sen vad statistik säger är ju kanske inte helt statiskt för det.
Jag säger inte att 10 är lite eller att det ursäktar något dock.

Jag förstår att jag är hatad men men. Har ni några frågor eller nåt ni undrar eller nåt ni vill framföra så går det bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in