2023-12-29, 11:09
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlv0nlinne
Han har säkert hunnit städa undan det mesta, men man skulle kanske kunna hitta honom genom andra anställda.

Kan man luska genom LinkedIn på nåt sätt? Jag är tyvärr för dålig på den plattformen för att veta hur man gör. Närvaro där inte så viktigt i min bransch. #337
Citera
2023-12-29, 11:13
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 122OrtKrigaren
Snyggt. Vi har honom.

Elever på skolan har börjat kommentera på Lillåns fritidsgårds instagram-sida. Dom levererar bra sågningar måste jag säga.
https://www.instagram.com/p/C1ZxL40ogN-/

Gädda 338 är en riktigt ful fisk med sina drygt 400 000 poäng på snapchat. Det säger mycket mer än några år på kik.

Så jävla vidrigt att han jobbar med högstadiebarn och groomar dom på fritiden.

Kommentarer avstängda?
Citera
2023-12-29, 11:15
Medlem
carlv0nlinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Kan man luska genom LinkedIn på nåt sätt? Jag är tyvärr för dålig på den plattformen för att veta hur man gör. Närvaro där inte så viktigt i min bransch. #337
Det går ofta att hitta en hel del där. Men jag tror man behöver vara betalande kund för att få fram det mest intressanta. Jag har bara ett vanligt gratiskonto och i det här fallet kommer jag inte långt med det.
Citera
2023-12-29, 11:17
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Avsaknad av öron påminner om onumrerade gäddan Velarville

https://dumpen.se/2022/03/12/velarvi...ken-napp-igen/

Jävla velarville! Försvann sedan från sitt jobb i över ett år. Sedan skulle han med hjälp av facket krångla sig tillbaks in i arbetsplatsen, det var tillochmed tänkt att han skulle få ha möte med sina kollegor och ”få förklara sig”…
Men i sista stund valde företaget att köpa ut fanskapet för 1,5 mille! Senast jag hörde bor han kvar med fru och familj.
Citera
2023-12-29, 11:23
Medlem
122OrtKrigarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Kommentarer avstängda?
Ja. Kommentarerna stängdes av redan igår kväll runt 23.00 så dom går tyvärr inte och se längre.
Citera
2023-12-29, 11:23
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Jag vet inte om det är av godo att skicka alla gäddor rakt ut i bidragsträsket.

Det är inte av godo.
Det ger dom bara mer tid att sitta och pedofilera.
Straffarbete är bättre.
Citera
2023-12-29, 11:41
Medlem
122OrtKrigarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Jag har fått lite information om gädda 337.
Han jobbar på Software AG Sweden.
Deras kontor finns i Kista också.
Spännande. Om du vet arbetsplatsen så borde du rimligtvis kunna få fram för- och efternamn.

Vi vet fortfarande inte om han verkligen heter Robin.
Citera
2023-12-29, 12:29
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Jag har precis lyssnat på samtalet med #337.
Orkade inte lyssna tidigare. Vilken patetisk och självisk idiot.
Ser framemot att få veta vem han är och var han arbetar.
Citera
2023-12-29, 13:03
Medlem
ElementarSturgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coffsky
Från säkra källor han är inte välkommen tebax till det jobbet , det första dom gjorde vart att packa hans grejer , sen hur dom juridiks löser det är en annan sak

Vilken gädda pratar ni om?

Finns det nummer eller länk ?
Citera
2023-12-29, 13:04
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Jag har några LinkedIn-proffs i min närhet, ska se om de kan luska lite ang. #337.

Jo. Men nu är straffarbete inte aktuellt som påföljd eftersom den definitivt avskaffades med nuvarande Brottsbalk som ikraftträdde 1965. Man skulle förvisso kunna jämföra straffarbete med samhällstjänst eller arbetsplikt för fängelsedömda. Dock är den här diskussionen oerhört korvbajsig så den lämnar vi bakom oss. Och yes, jag fattar att det är ett uttryckssätt. Lite som att säga att gäddorna borde sättas i arbetsläger osv. Men det är inget att surra vidare om här.

På temat; vilka är gäddorna som dragit sin arbetsgivare i smutsen värst? Min röst ligger på #304 som fantiserade om att gruppvåldta barnet tillsammans med sin chef och som dessutom nämnde chefens tonårsdöttrar. Även han konsultade (tror jag?) på ett techbolag vars personal/medarbetare är svårsökta genom hemsida och folk här började fantisera om en pedofilring på företaget. Snacka om att skita ner sin arbetsgivare... Andra har dykt upp till mötet med barnet i företagets bilar (och kanske också kläder?) och därmed skitar man ner sin arbetsgivare.

Gäddskägget #338 som vill ha en avsugning i fästmöbilen smutsar ner sin arbetsgivare och kastar tyvärr skugga på andra män som väljer att arbeta med barn och ungdomar. Man kan ju inte påstå att #304 smutsar ner alla ingenjörer (eller vad fanskapet nu är?) och drar med sig alla i samma i yrkesskrå men en del lyckas smutsa ner en hel yrkesgrupp. Manliga dagisfröknar, sjuksköterskor, elevassistenter, gympalärare och pensionerade andra lärare, LSS-personal, lekfarbröder på fritidsgårdar osv. Trist så klart, och det är säkert fördomarna som talar, men man börjar ju undra varför en del män väljer traditionellt kvinnliga yrken...

Du skriver bra! Dålig stämning hos arbetsgivaren lär det också blivit när han (i vit skåpbil, nån slags budfirma tror jag) som höll på att riva sönder skinnet inklusive T-shirt vid konfrontationen. Sara var sakligt bindgalen, tycker det är en tio-i-topp gäddtorsk. Men det finns många när man börjar nostalgitrippa. Sorry att jag inte lyckas gräva fram den föreställningen.
Citera
2023-12-29, 13:11
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Du skriver bra! Dålig stämning hos arbetsgivaren lär det också blivit när han (i vit skåpbil, nån slags budfirma tror jag) som höll på att riva sönder skinnet inklusive T-shirt vid konfrontationen. Sara var sakligt bindgalen, tycker det är en tio-i-topp gäddtorsk. Men det finns många när man börjar nostalgitrippa. Sorry att jag inte lyckas gräva fram den föreställningen.

Tack!

Och jag vet vem du menar! Han som river i både sig själv och tröjan. Vem fa-an var det?!

När jag tänker lite på det så är "fästmöbil" ett ganska bra ord i sammanhanget. Gäddan kommer för att plocka upp barnet i frugans eller nån annans bil. Det är många som gjort på det viset. Kungen i Borås #331 körde verkligen en fästmöbil. Den var väl reggad på hans svärfar?
Citera
2023-12-29, 13:12
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove

Minns inte den men nu blev jag nyfiken! Hassan lär ju ha koll på vem du menar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in