2024-01-13, 21:19
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Du kan inte diagnosticera honom, precis som vi tenderar att kalla alla gäddor för det populistiska "peddofiler" istället för det kliniskt korrekta (vad det nu är för -fil störning de har om de har, även andra empati- och sexualstörningar kan förekomma).

Vi kanske kan kalla dem allihop för "gäddofiler" så behöver vi inte krångla till det?
Citera
2024-01-13, 21:21
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Ännu en ny dumpen röst i denna. Utbildar de nya konfrontatörer måntro? Trodde först det var gäddan som pratade men det var någon ny med dumpen där.

Har hört och sett honom förut ett par gånger, tror han var med vid den lugna och stillsamma konfrontationen med gentlemannen Cashanddrugz i Malmö till exempel.
Citera
2024-01-13, 21:21
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
De ville väl verifiera så bombsäkert det var rätt person.

Njae. Det köper jag inte. Han var lättidentifierad och de hade identiteten redan där och då t.o.m. Riktigt mörkt (och kanske rätt) att låta vissa svettas i månader utan att veta när bomben briserar

Citera
2024-01-13, 21:22
Medlem
lingkedinks avatar

verkar/de köra lastbil. en å annan kan ju ha blivit erbjuden en visit bak i hans bädd.
Citera
2024-01-13, 21:26
Medlem
139s avatar
Så jääävla många gäddor som känner till och är livrädda för Dumpen.

Men samtliga med inställningen "Äh, det kommer ju inte hända mig, JAG pratar ju faktiskt med en RIKTIG flicka, alla andra hade bara otur och kom i kontakt med Dumpen istället. Stackars jävlar att få sina liv förstörda så där. Det kan inte vara lätt. Nåväl, dags att sätta på sig varseljackan och åka in för att möta Nellie 13 år som är sjukt sugen på mig."
Citera
2024-01-13, 21:28
Medlem
I starten av dumpen, alltså gädda #1-100, verkade de flesta söka efter minderåriga pojkar. Nu är det uteslutande minderåriga flickor som verkar vara der bästa betet.

Eller har jag fel?
Citera
2024-01-13, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 139

Men samtliga med inställningen "Äh, det kommer ju inte hända mig, JAG pratar ju faktiskt med en RIKTIG flicka, alla andra hade bara otur och kom i kontakt med Dumpen istället. Stackars jävlar att få sina liv förstörda så där. Det kan inte vara lätt. Nåväl, dags att sätta på sig varseljackan och åka in för att möta Nellie 13 år som är sjukt sugen på mig."
Spot on.
Citera
2024-01-13, 21:33
Medlem
lingkedinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139

ja alltså det är ju alltid" första gången" när det blir konfrontation. om dom nu har så bra koll borde dom väl kanske läst några konversationer som deras gädd-vänner haft tidigare. kanske se något mönster? meeeen återigen tänkte de här männen för mkt med kuken och drivs av tanken att doppa den i en minderårig, vilket tydligen gör att deras syn totalt rubbas.

varför finns en KiK kvar? om det är en marknad för dessa gäddofiler att söka med snoppen efter unga tjejer (och ibland killar).. aldrig använt det och aldrig förstått varför man behöver använda det.. om man är normal då.
Citera
2024-01-13, 21:38
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
#347 gifte sig 2020 med en riktigt söt tjej som är långt utanför hans liga hur han lyckades med det. Och nu visar det sig att han gillar småpojkar och är en riktig pedofil också lider med hans tjej.
Tänk att det alltid är nån som ska få frun eller flickvännen att framstå som en prinsessa. Och varje gång blir man besviken. Även denna gång är det en helt vanlig tjej som rent utseendemässigt inte ser märkbart bättre ut än gäddan. Båda är lite bleka och mulliga men inte fula heller. Synd för henne att hon blivit bedragen men tur för henne att de inte hann skaffa barn.
Citera
2024-01-13, 21:39
Medlem
lingkedinks avatar

telefonnummer och allt på mr koll. står fortfarande som gift. IG öppen. likaså frugans.
Citera
2024-01-13, 21:41
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
#347 gifte sig 2020 med en riktigt söt tjej som är långt utanför hans liga hur han lyckades med det. Och nu visar det sig att han gillar småpojkar och är en riktig pedofil också lider med hans tjej.

Han uppger att frugan är "hela hans värld", men glömde berätta om gäddfingret i syltburken.

Går det åt helvete med äktenskapet nu?
Citera
2024-01-13, 21:42
Medlem
139s avatar

Skrivet 28 augusti 2023

"Just nu har vi bara min inkomst här. Hon sa upp sig pga stress."

Undrar om hon känner mindre stress nu när hennes man hamnat på Dumpen och förmodligen blir av med den där enda inkomsten. Fast ja, det var väl ett halvår sen hon fick reda på allt antagligen.

Varför dröjde publiceringen så länge kan man ju undra. @DPKatta vet du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in