2024-01-27, 09:13
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#356 Tror att de är så utstuderade att de tycker att det är bra med skadade barn, för de är lättare att manipulera då de är psykiskt sköra och saknar socialt nätverk😞

Ja, visst är det så. Bajskorvskuken #356 ger sig gladeligen på ett skadat byte eftersom det är så mycket enklare än ett som är livskraftigt. Fy fan. En av de värre gäddorna faktiskt. Samma med #355 så klart. Han ger sig också på en trasig liten tjej, men av publicerade chattloggar att döma så har #356 betydligt mer info om i vilket skick barnet är. Det finns bara ett ord - nödslakt!
Citera
2024-01-27, 09:47
Medlem
Sommargays avatar
På dumpens facebook säger en person att den är 99% säker på att #556(den mer anonyme av de två) arbetar på något entrepenadföretag på Öland. Ingen som har mer vetskap?
Citera
2024-01-27, 10:07
Medlem
Raymond-Chows avatar
Dubbelmackan (Napp #355 & #356) Kalmar

Fiskare: "Hängde mig men dom hitta mig"
Gädd-Pelle: "Men förfaan!!! Nu skärper du dig!!!! Vi ska ju snart träffas!! Lova mig å inte hitta på såna saker mer nu "

Vem är han?

Gäddan kallar sig "roffe40" och skriver att han är 40 år, så med gäddrabatt så bör han vara åtminstone 40.

Han skriver att de kan knulla i hans bil som “är en större pickup bil”, i slutet av videon kör han iväg i en vit pickup. Edit: Visst är det en VW Amarok? Eller ser jag fel?

Vidare skriver han att han jobbar med att köra lastbil och skickar även en bild från hytten.
"ligger ute i husvagnen i veckorna, typ 16 mil norr om Kalmar, åker söndag kväll och kommer hem torsdag eftermiddag"
Senast redigerad av Raymond-Chow 2024-01-27 kl. 10:15.
Citera
2024-01-27, 10:07
Medlem
StigEngstroms avatar
Verkar vara gott om gäddor i Kalmar.
Hur har det gått för Pappagäddan 159?
Citera
2024-01-27, 10:14
Medlem
DrSpankels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Verkar vara gott om gäddor i Kalmar.
Hur har det gått för Pappagäddan 159?
Vill minnas att han sålde lägenheten och bytte namn, men försvann sedan helt från internet, tyvärr. Den grisen hade jag gärna sett att folk förföljde.
Citera
2024-01-27, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Dubbelmackan (Napp #355 & #356) Kalmar

Fiskare: "Hängde mig men dom hitta mig"
Gädd-Pelle: "Men förfaan!!! Nu skärper du dig!!!! Vi ska ju snart träffas!! Lova mig å inte hitta på såna saker mer nu "

Vem är han?

Gäddan kallar sig "roffe40" och skriver att han är 40 år, så med gäddrabatt så bör han vara åtminstone 40.

Han skriver att de kan knulla i hans bil som “är en större pickup bil”, i slutet av videon kör han iväg i en vit pickup. Edit: Visst är det en VW Amarok? Eller ser jag fel?

Vidare skriver han att han jobbar med att köra lastbil och skickar även en bild från hytten.
"ligger ute i husvagnen i veckorna, typ 16 mil norr om Kalmar, åker söndag kväll och kommer hem torsdag eftermiddag"

Troligen en rejäl gäddrabatt, hans gäddkompis skrev ju att han var 50.
Citera
2024-01-27, 10:18
Medlem
Incel-pelle90s avatar
Man måste ju ändå berömma dumpen för den komiska twisten många konfrontationer innebär.
Som nu senast "dubbelmackan". Lysande smeknamn och en dråplig konfrontation där gädda 1 inte varnar gädda 2. Någon borde göra en sammanställning av best-of-konfrontationer under året som gått.

Den där Rolf 355 är ju inte klok. Hans kuk ser ju jättesunkig ut med alla pigmentfläckar.

Min favoritkonfrontation är Tik-tok-Janne som konfronterades under en livesändning medan han smuttade billig skumpa och firade 30000 följare.
Senast redigerad av Incel-pelle90 2024-01-27 kl. 10:23.
Citera
2024-01-27, 10:26
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incel-pelle90
Man måste ju ändå berömma dumpen för den komiska twisten många konfrontationer innebär.
Som nu senast "dubbelmackan". Lysande smeknamn och en dråplig konfrontation där gädda 1 inte varnar gädda 2. Någon borde göra en sammanställning av best-of-konfrontationer under året som gått.

Min favoritkonfrontation är Tik-tok-Janne som konfronterades under en livesändning medan han smuttade billig skumpa och firade 30000 följare.
Rose om jag får be!
Kom in på hans livesändningar på tiktok ibland, han pratade i stort sett alltid om hur ensam han var och inte hade nån kvinna.
Samtidigt har folk som känner honom berättat att han har sanslösa krav på hur en kvinna ska vara.
Citera
2024-01-27, 10:29
Medlem
ScottFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incel-pelle90

Den där Rolf 355 är ju inte klok. Hans kuk ser ju jättesunkig ut med alla pigmentfläckar.

He he. Ja, ego-hjärnan på #355 hade så fullt upp med att processa den egna konfrontationen (och följderna av den), så han glömde helt bort att varna sin övergrepps-kompis. Fantastiskt!
Citera
2024-01-27, 10:31
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrSpankel
Vill minnas att han sålde lägenheten och bytte namn, men försvann sedan helt från internet, tyvärr. Den grisen hade jag gärna sett att folk förföljde.
Gädda #159 har flyttat till Karlskrona och bytt namn. Här kommer en Devglan på den nya adressen.

B3esDa6oMX6eAdfQAOjc74WnIU7MIDMpZDmyCB1PmmBaJNfLJK PdlR4EoBAEW0X/nl/Jh2Vo8guWQSfC074Q0Q==

Citera
2024-01-27, 10:38
Medlem
Incel-pelle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Rose om jag får be!
Kom in på hans livesändningar på tiktok ibland, han pratade i stort sett alltid om hur ensam han var och inte hade nån kvinna.
Samtidigt har folk som känner honom berättat att han har sanslösa krav på hur en kvinna ska vara.
Ja, rosé var det. Ännu festligare. En kul karaktär iaf Janne, man vill nästan ha en uppföljning men kometkarriären Tik-tok måste ha störtdykt.
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
He he. Ja, ego-hjärnan på #355 hade så fullt upp med att processa den egna konfrontationen (och följderna av den), så han glömde helt bort att varna sin övergrepps-kompis. Fantastiskt!
Chattloggarna är riktigt roliga med Rolf-gäddan. Utöver de äckliga kukbilderna verkar hans framgångar som nätcasanova vara obefintliga. Han berättar att han haft otur och sovit dåligt samt förlorat pengar när han tror att han ska få träffa kåta småbrudar istället får träffa killar som vill ha pengar.
Som kronan på verket blir han konfronterad av dumpen.
Citera
2024-01-27, 10:39
Moderator
Carlboms avatar
Riktigt obehagligt att #356 skickar bilder på någon helt oskyldig. Den killen måste ju vara redigt förbannad och kan säkert tänka sig ge gäddan en rejält omgång.

Citat:
I början av chatten skickade Per bilder på en annan man. Vid efterforskningar visade mannen sig vara en kund till hans arbetsgivare. Mannen är kontaktad och kommer att polisanmäla det inträffade.

Och tur att Dumpen genomskådade det. Vilken jävla tragedi om killen skulle pekats ut som gädda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in