2024-01-13, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
En annan dåre (Napp 289) som också har ett telefonsamtal som borde blivit nedskrivit är Pappastor. Det telefonsamtalet har också en rejäl skämskudde.
https://dumpen.se/2023/10/08/pappast...la-sundbyberg/
Helvete vad lång chatt. Kan du sammanfatta eller visa var det mest pinsamma skrivs och sägs?
Citera
2024-01-13, 14:31
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
Helvete vad lång chatt. Kan du sammanfatta eller visa var det mest pinsamma skrivs och sägs?
Lyssna på telefonsamtalet det är otroligt det är två stycken. Han vill göra barnet gravid. Hoppas någon annan kan sammanfatta för det är inte min starka sida.
Citera
2024-01-13, 14:31
Medlem

Ni som skriver om psyket etc snackar så mycket skit. Han och hustrun har just nu landat i Paradiset i Sydafrika.

Jag lyckas inte kopiera Instagram, men på @vin_novisen står det klart och tydligt att livet fortfarande är La Vida Loca. Varken hustru eller pedofil lider.
Citera
2024-01-13, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiigS
Har vi identifierat honom?

Ja, absolut.
Citera
2024-01-13, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Det ingår nog som en del i bearbetningen. När dom lämnat chockfasen och blivit utskrivna från psyk så gör dom nog små inhopp och betar av vad som finns på dumpen. Kan tänka mig att ibörjan så klarar dom max några sekunder innan dom får psykbryt sedan blir det längre och längre.

Dom läser nog också mycket på andra gäddors sidor. Måste ju ändå kännas skönt att tex veta att det finns värre gäddor som tex den där zoogäddan som är strax under #346.

Då kan det ju kännas som det där skämssamtalet är en prutt i luften jämfört med zoogäddans bedrifter.

#346 är i Sydafrika, inte på psyket. Står på IG: @vin_novisen.

De har det ljuvligt.
Citera
2024-01-13, 14:37
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman

Ni som skriver om psyket etc snackar så mycket skit. Han och hustrun har just nu landat i Paradiset i Sydafrika.

Jag lyckas inte kopiera Instagram, men på @vin_novisen står det klart och tydligt att livet fortfarande är La Vida Loca. Varken hustru eller pedofil lider.
Det förvånar mig inte det minsta. Statistiskt så stannar dom flesta kvinnor kvar i förhållandet trots mannen är en jävla gris men dom värderar det ekonomiska högre.
Citera
2024-01-13, 14:41
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman

Det var en sabla fart på denna gädda. Han har alltså lyckats på en vecka lyckats bli tagen av dumpen, bli introducerad i vården, lägga ut huset på försäljning och sedan sticka iväg till sydafrika.

Inte illa pinkat!
Citera
2024-01-13, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Det var en sabla fart på denna gädda. Han har alltså lyckats på en vecka lyckats bli tagen av dumpen, bli introducerad i vården, lägga ut huset på försäljning och sedan sticka iväg till sydafrika.

Inte illa pinkat!
Om man hade introducerat honom i vården långt tidigare hade inget problem uppstått. Varför ska det alltid behöva bli katastrof innan vården ingriper? Jag kan ge många exempel..
Citera
2024-01-13, 14:50
Medlem
Berraperra1975s avatar
Så här skriver napp #346 fru på Instagram för sex dagar sedan. ” Det har varit ganska segt hör hemma hos oss under några veckor. Vi har växelvis varit sjuka och det har inte funnits någon speciell energi, mer än till det absolut nödvändiga. MEN igår kväll fick jag och min man lite ”feeling” och satte ihop en magiskt god middag. Det blev en riktigt lyckad svamprisotto som gifte sig perfekt med både renfilén och den röda blend från Rupert & Rothschild. Som vi sist drack på plats på vingården år 2021. Givetvis avslutade vi kvällen under filten med en serie 😝
Citera
2024-01-13, 14:50
Medlem
Citat:
Om man hade introducerat honom i vården långt tidigare hade inget problem uppstått. Varför ska det alltid behöva bli katastrof innan vården ingriper? Jag kan ge många exempel..

Tvivlar på att denne människa söker vård (=han kan inte få vård) och bryter ihop gör han inte heller. Att han "skrivit in sig i vården" var troligen ren manipulation ifrån gädda 346 sida, man "skriver inte in sig" på öppenpsyk och drar sedan till Sydafrika i några månader, samma vecka.
Citera
2024-01-13, 14:53
Medlem
eldrattans avatar
Citat:

Fast det här verkar vara helt enligt boken ser jag när jag snoka runt på IG. Har varit med om sådant här beteende innan bland framförallt lite äldre välställda personer. Dom får psykbryt, så blir det först vården en sväng. Oftast försöker dom dölja besöket med någon gammal åkomma, typ "dåliga knät". Sedan sticker dom tätt inpå iväg på någon resa och försöker ge sken av att allt är tiptop.

Så är förhoppningen att allt är glömt och det är som vanligt igen när dom kommer hem. Det har nog att göra med att den här äldre generationen är inte uppväxta med internet och dess slagkraft. Detta gick genomföra med framgång när dom växte upp så det sitter fortfarande kvar i lillhjärnan. Tyvärr funkar inte detta konceptet längre

Sedan när gäddan återvänder så brukar det braka ihop igen.
Citera
2024-01-13, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Det förvånar mig inte det minsta. Statistiskt så stannar dom flesta kvinnor kvar i förhållandet trots mannen är en jävla gris men dom värderar det ekonomiska högre.

Undrar om hon är insatt i chatlogg och telefonsamtal 🤔

Måste bli väldigt ansträngt i sänghalmen när man vet att ens make tänder på personer som är 10-13 år.

För att gå vidare så här lättsamt krävs något extremt, även om Porche och resor är nice, nej, jag kan inte förstå det.
Senast redigerad av Florman 2024-01-13 kl. 14:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in