Citat:
Ursprungligen postat av
sorgkrans
Gädda 394 Rami har alltså varit inne här på Flashback och skrivit om sin egen publicering. Det var inte så smart av honom. Man märker att han är extremt manipulativ.
Rami sex chattade och skickade kuk bilder till vad han trodde var en 14årig flicka.
Han tar alltså fram kuken i samma rum med sin lilla dotter som är inlagd på sjukhuset.
På en av kuk bilderna ser man klart och tydligt täcket som dom har på Mälarsjukhuset i Eskilstuna.
Han låtsas att han är på ett B&B i Karlstad vilket han inte är och det går att förstå i chatten.
Finns massor mer jag skulle kunna skriva om den här sjuka människan.
Dumpen hade inte publicerat 394 om det inte var vattentätt. Skolan har dessutom utrett väldigt mycket kring detta.
R är lärare och sitter och groomar barn. Han ska inte vistats kring några barn öht. Därav publiceringen även utan att dom bestämt träff.
Jag hoppas att frun skiljer sig och tar med barnen, troligtvis kommer hon inte göra det men jag hoppas att hon tar det kloka beslutat att skydda barnen från den överkåta blatten som han själv kallar sig för.
Jag var tveksam från publiceringen av #394 och tänkte att han kunde vara oskyldig (utsatt för en komplott/någon annan chattade med hans namn och bilder), ända fram tills för en stund sedan när jag gick in och läste vad han skrivit själv här. Faktumet att KIK-kontot stängdes ner precis efter att Dumpen sms:at den riktige R:s telefon, sammantaget med allt han skrivit här så framstår han som MER skyldig än innan.
Dessutom, Dumpen hade kontakt med gäddan 16/2 i chatten, 17/2 kontaktar de R och KIK-kontot stängs av och den 26/2 skaffar han ett Flashback-konto. Detta Flashback-konto skriver inget förrän morgonen efter publiceringen. Han har alltså skaffat ett konto och lurkat här för att kunna skriva och rentvå sig direkt han publiceras. När det inte funkade så blev det radiotystnad.
Det är som en forensisk undersökning av en desperat människas handlingar från 16 /2 till 22/3. Han har tänkt rätt, men gjort fel. Varje handling har fått honom att framstå mer skyldig, men raderandet av KIK-kontot två minuter efter Dumpens SMS till hans RIKTIGA telefon är mest graverande. Folkdomstolen utsaga: Skyldig.