2024-03-22, 23:59
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
Han var säkert hos en 14 årig kusin den förbannade skäggapan.

Hoppas Frugan drar som en avlöning nu när hon fått se apans verkliga person.

Eller är hon en svag person som inte vågar lämna honom.

Säger det igen........ Den som trasslar in sig med en skäggapan/näsa får skylla sig själv det har vi sett allt för ofta.

Klart frugan inte våga lämna honom, i den kurdiska seden för sånt inte ske. Hans släktingar lär väl göra processen kort med henne om det skulle ske.

Om det skulle hända så hade jag inte direkt brytt mig då hon är vidrig och väljer att bli tillsammans med en inavlade kurd.
Citera
2024-03-23, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Nu ljög du, bilder som man postar på Messenger försvinner INTE! det går att kolla historiken i bilder och länkar osv som skickats. Ta en screenshot på när den bilden är skickad på Messenger till din fru.

Kan du inte göra detta enkla moment jag ber om så fattar alla med iq över 70 att du ljuger.

Han sa inte att meddelandena försvinner, han sa att han och hans fru tar bort meddelandena... kom in i matchen
Citera
2024-03-23, 00:59
Medlem

Gädda 394 Rami har alltså varit inne här på Flashback och skrivit om sin egen publicering. Det var inte så smart av honom. Man märker att han är extremt manipulativ.

Rami sex chattade och skickade kuk bilder till vad han trodde var en 14årig flicka.
Han tar alltså fram kuken i samma rum med sin lilla dotter som är inlagd på sjukhuset.
På en av kuk bilderna ser man klart och tydligt täcket som dom har på Mälarsjukhuset i Eskilstuna.
Han låtsas att han är på ett B&B i Karlstad vilket han inte är och det går att förstå i chatten.

Finns massor mer jag skulle kunna skriva om den här sjuka människan.
Dumpen hade inte publicerat 394 om det inte var vattentätt. Skolan har dessutom utrett väldigt mycket kring detta.

R är lärare och sitter och groomar barn. Han ska inte vistats kring några barn öht. Därav publiceringen även utan att dom bestämt träff.
Jag hoppas att frun skiljer sig och tar med barnen, troligtvis kommer hon inte göra det men jag hoppas att hon tar det kloka beslutat att skydda barnen från den överkåta blatten som han själv kallar sig för.
Citera
2024-03-23, 00:59
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Han sa inte att meddelandena försvinner, han sa att han och hans fru tar bort meddelandena... kom in i matchen

Är.du dum på riktigt nu? Kolla igen vad jag skrev
Citera
2024-03-23, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Är.du dum på riktigt nu? Kolla igen vad jag skrev

Kollat, och konstaterar samma sak återigen. Har du sett vad du skrivit?
Citera
2024-03-23, 01:26
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Någon som vet mer om blatten https://dumpen.se/2024/03/22/joker-396-karlstad/

Har några vänner som var intresserade
Nix. Ännu ingen rebus på någon av de två senaste storidioterna.
Citera
2024-03-23, 01:35
Medlem
Blackdollkillers avatar
Nu börjar det trilla in lite äckliga apor, dem fattar ju inget vid konfrontationerna😂😂. Jävla äckel.. Dem är extra hungriga nu när det är ramadan. Smutz..
Citera
2024-03-23, 01:36
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sorgkrans

Gädda 394 Rami har alltså varit inne här på Flashback och skrivit om sin egen publicering. Det var inte så smart av honom. Man märker att han är extremt manipulativ.

Rami sex chattade och skickade kuk bilder till vad han trodde var en 14årig flicka.
Han tar alltså fram kuken i samma rum med sin lilla dotter som är inlagd på sjukhuset.
På en av kuk bilderna ser man klart och tydligt täcket som dom har på Mälarsjukhuset i Eskilstuna.
Han låtsas att han är på ett B&B i Karlstad vilket han inte är och det går att förstå i chatten.

Finns massor mer jag skulle kunna skriva om den här sjuka människan.
Dumpen hade inte publicerat 394 om det inte var vattentätt. Skolan har dessutom utrett väldigt mycket kring detta.

R är lärare och sitter och groomar barn. Han ska inte vistats kring några barn öht. Därav publiceringen även utan att dom bestämt träff.
Jag hoppas att frun skiljer sig och tar med barnen, troligtvis kommer hon inte göra det men jag hoppas att hon tar det kloka beslutat att skydda barnen från den överkåta blatten som han själv kallar sig för.

Jag var tveksam från publiceringen av #394 och tänkte att han kunde vara oskyldig (utsatt för en komplott/någon annan chattade med hans namn och bilder), ända fram tills för en stund sedan när jag gick in och läste vad han skrivit själv här. Faktumet att KIK-kontot stängdes ner precis efter att Dumpen sms:at den riktige R:s telefon, sammantaget med allt han skrivit här så framstår han som MER skyldig än innan.

Dessutom, Dumpen hade kontakt med gäddan 16/2 i chatten, 17/2 kontaktar de R och KIK-kontot stängs av och den 26/2 skaffar han ett Flashback-konto. Detta Flashback-konto skriver inget förrän morgonen efter publiceringen. Han har alltså skaffat ett konto och lurkat här för att kunna skriva och rentvå sig direkt han publiceras. När det inte funkade så blev det radiotystnad.

Det är som en forensisk undersökning av en desperat människas handlingar från 16 /2 till 22/3. Han har tänkt rätt, men gjort fel. Varje handling har fått honom att framstå mer skyldig, men raderandet av KIK-kontot två minuter efter Dumpens SMS till hans RIKTIGA telefon är mest graverande. Folkdomstolen utsaga: Skyldig.
Senast redigerad av Wotan 2024-03-23 kl. 01:39.
Citera
2024-03-23, 02:14
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
___-___-___
Det är som en forensisk undersökning av en desperat människas handlingar från 16 /2 till 22/3. Han har tänkt rätt, men gjort fel. Varje handling har fått honom att framstå mer skyldig, men raderandet av KIK-kontot två minuter efter Dumpens SMS till hans RIKTIGA telefon är mest graverande. Folkdomstolen utsaga: Skyldig.
Finns tidsangivelser för SMS och raderandet av KIK?
Citera
2024-03-23, 02:56
Medlem
sunlesss avatar
Nån hade rätt angående Piteå.
Bra fångst!
https://dumpen.se/2024/03/22/gaddor-...app-394-pitea/
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Finns tidsangivelser för SMS och raderandet av KIK?
Vad ska du med dem till Pankan?

Under dessa år du har klagat på att Dumpen bara vågar fånga svenskar gäddor. Nu har du en hel topp 10-lista. Tänk om ni kan bli bästa vänner?
Senast redigerad av sunless 2024-03-23 kl. 03:05.
Citera
2024-03-23, 06:46
Medlem
PROLIFICs avatar
Om man skulle försöka sig på en rebus på #395 då. Lite krångligt eftersom han har ett namn jag (de flesta antar jag) inte associerar med så mycket.

Förnamn: _ _ _ _ _ första delen av namnet på en stad i norra Etiopien, huvudstad i Amhararegionen

Efternamnet tar jag i tre led: _ _ _ _ _ _ _ _ åtta bokstäver och den första är den ovanliga bokstaven som kommer efter P

bokstav 2 - 5: Ouattara Mohammed som nyligen spelade fotboll i Hammarby heter detta i förnamn

bokstav 6 - 8: Göteborgshumor! Kals fruga heter så

Födelsedatum: Samma som dödsdatumet för skådespelaren John Loder

Senast redigerad av PROLIFIC 2024-03-23 kl. 06:54.
Citera
2024-03-23, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Om man skulle försöka sig på en rebus på #395 då. Lite krångligt eftersom han har ett namn jag (de flesta antar jag) inte associerar med så mycket.

Förnamn: _ _ _ _ _ första delen av namnet på en stad i norra Etiopien, huvudstad i Amhararegionen

Efternamnet tar jag i tre led: _ _ _ _ _ _ _ _ åtta bokstäver och den första är den ovanliga bokstaven som kommer efter P

bokstav 2 - 5: Ouattara Mohammed som nyligen spelade fotboll i Hammarby heter detta i förnamn

bokstav 6 - 8: Göteborgshumor! Kals fruga heter så

Födelsedatum: Samma som dödsdatumet för skådespelaren John Loder

Tror inte orten är pitepaltens hemstad längre.
Enligt rykten har han lämnat orten på studs, vet ej vart han tagit vägen.
Gädda #395
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in