2024-03-11, 23:39
Medlem
Elevassistenten #296 har dykt upp igen, i Lindesberg. Nytt efternamn!
Citera
2024-03-12, 06:28
Medlem
Sara har ju fyllt 50 vilket kan vara orsaken till att det var lugnt med publiceringar nu. Hon är värd att fira några dagar, Grattis!!
Citera
2024-03-12, 10:52
Medlem
Troligtvis han det handlar om sydsvenskans förstasida
https://www.sydsvenskan.se/2024-03-1...filanklagelser

Citat:
Skolanställd i Malmö stängs av efter pedofilanklagelser

Det har varit krismöte på en Malmöskola i helgen efter att en anställd har pekats ut som pedofil. Nu är elevassistenten avstängd från sitt arbete.

Skolanställd i Malmö avstängd efter pedofilanklagelser. Bilden är inte från den aktuella skolan.

En Malmöbo i 30-årsåldern pekades i helgen ut som misstänkt pedofil på en sajt på nätet. Mannen ska ha sexchattat med en person som han trodde var en 14-årig flicka och sedan stämt träff med henne för att ha sex, enligt sajten.

Citera
2024-03-12, 12:57
Medlem
laughingducks avatar
Slarvat bort länken till sidan där man kunde se städer dom varit i .

Någon som har lust hjälpa mig 🤔
Citera
2024-03-12, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mortill2
Sara har ju fyllt 50 vilket kan vara orsaken till att det var lugnt med publiceringar nu. Hon är värd att fira några dagar, Grattis!!
Okej, en dag ledig, sen får det räcka.
Citera
2024-03-12, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DPKatta
Det var någon som anmälde till Google att kartan bröt mot deras policy för kränkningar och trakasserier, så Google har inaktiverat kartan. Jätteledsamt, för jag lade ner massor av tid på den och var extremt noga med att sätta ut gäddmarkörerna på oprecisa ställen - i vattendrag, parker och på motorvägar, just för att ingen skulle känna sig utpekad och trakasserad. Jag har överklagat inaktiveringsbeslutet men Google svarar inte. Så kartan är nere och har varit sedan slutet av januari.

Citat:
Ursprungligen postat av laughingduck
Slarvat bort länken till sidan där man kunde se städer dom varit i .

Någon som har lust hjälpa mig 🤔

Vore sjysst om du kunde lägga upp en eller några inzoomade skärmdumpar av kartan

Antar att det ska vara i andra tråden
Citera
2024-03-12, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Nu var det ovanligt länge sedan en gädda släpptes. Så här lång tid brukar det inte ta.

Citat:
Ursprungligen postat av TheGreatWhiteBitch
Den kommer nog när som helst nu. Hoppas på en riktigt bra konfrontation! Så sugen. Senaste gädda var så trist.

Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Nej nu är det stillestånd i gäddvassen verkar det som. Inget alls på hela helgen och måndagen ser ut att flyta på utan napp också. Hård helg för dumplingarna måntro?

Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
"Tillfälligt gäddavbrott." Men utfiskning har förutspåtts många gånger här på sidan.

Sedan dyker det ändå upp ett pärlband av gäddor, den ene värre än den andre.

Citat:
Ursprungligen postat av SmegmaFri
Inte kikat Dumpen sen i torsdags, lade in en snus och bäddade ner mig och såg fram emot lite lektyr.
Får somna besviken.

Citat:
Ursprungligen postat av sarry
Okej, en dag ledig, sen får det räcka.
Pausen beror nog på att Dumpen har 2 1/2 timmes långa föreläsningar både på lördag och söndag. Det kräver sina förberedelser och då får gäddfisket vänta.
Solka inte ner tråden för oss som önskar läsa och diskutera gäddorna som fångats, tack.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2024-03-12 kl. 16:32.
Citera
2024-03-12, 17:47
Medlem
StigEngstroms avatar
Nu var det ett tag sen 367 Engineer Commander lade upp nån monolog om Ukraina.
Har det hänt kommendörkaptenen något?
Citera
2024-03-12, 19:21
Medlem
Stenbocksmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Nu var det ett tag sen 367 Engineer Commander lade upp nån monolog om Ukraina.
Har det hänt kommendörkaptenen något?

Han verkar ha någon grav spektrumstörning. Gjorde en "skrattgubbe" på ett av hans fb-inlägg. Han började skicka messenger till mig av typen "Varför skrattade du åt mitt inlägg".
Citera
2024-03-12, 19:52
Avstängd
Antero-Rokkas avatar
Jubilar! I brist på annat kan vi uppmärksamma #156 som fyller 60-år den 25 mars.
Undrar ifall dåren bjuder på tårta och cider i den sketna campingstugan i Lidköping han nu bor i?

Har bytt namn:
Förnamn samma som fd sosse Stadsministern Persson.
Efternamn han är son till Ols med två SS

https://dumpen.se/2022/10/12/heter-k...6-trollhattan/
Citera
2024-03-12, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenbocksmannen
Han verkar ha någon grav spektrumstörning. Gjorde en "skrattgubbe" på ett av hans fb-inlägg. Han började skicka messenger till mig av typen "Varför skrattade du åt mitt inlägg".

HAHAHAHA 4 REAL?! Så man kan få ett gehör från honom genom att göra det?

Vad svarade du? Snälla säg att du skrev något i stil med att han är äcklig pedofil och hoppas han dör av Aidscancer i röven
Citera
2024-03-12, 21:53
Medlem
Ny gädda. #390. Men tyvärr en norsk, i Oslo. Däremot riktigt grov chatt och röstmeddelanden. Fy fan.

https://dumpen.se/2024/03/12/stavang...slo-stavanger/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in