Idag, 10:59
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
De har en sommarstuga så han har nog bara gjort en adressändring. Skulle tro att han är under bevakning, just nu. Han har kontakter inom psykvården…

Är det något du vet säkert eller du bara spekulerar?
Citera
Idag, 11:01
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Är det något du vet säkert eller du bara spekulerar?

Jag är säker på att han har kontakter där. Spekulerar att han är under bevakning.

Citera
Idag, 11:02
Medlem
blompissares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Även om man bortser från att han på riktigt snackar med någon som han tror precis har kommit in i puberteten, så är det så jävla äckligt att han kallar sig pappa och farfar i tredje person när han sitter och kåtar.

Fatta om nån 60-årig tant satt med händerna i fittan och messade någon att farmor har så kåt och saftig fitta. Farmor vill hellre vara här med dig och smeka din heta kropp, lilla gossen. Farmor vill gärna ha sperma.

Man dör ju. Så jävla äckligt.

Jag vet att det är rätt vanligt (ish) med pappa eftersom svensken inte riktigt har samma förutsättningar som när engelskspråkiga säger daddy men ändå vill vara med, men det är ju helt sjukt. Helt sjukt även att dom kommer dragandes med grov incest play utan att ens stämma av. Som att dra hem nån från krogen och börja kalla sig farfar och pappa helt random när de snackar snusk under förspelet.

Kom nu ska du få känna på farfars fina kuk här under magen, du hittar farfars kuk om du letar lite mer, lyft på farfars veck så ser du en röd fästing därinne, det är farfars kuk som vill ut och leka med lilla barnbarnet. #555

Javisst är det så. Att mana på att unga påverkade flickor ska kalla gammelgäddan för pappa på engelska är ju helt bisarrt. Hoppas verkligen inte frontfigurerna på Dumpen Media Group AB håller på med sådant och tar avstånd från sådana saker.

Citera
Idag, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gotet
Det är gädda nr 500. Han är absolut inte som Peter North men kanske i samma klass som Joey Silvera. Jag vet dock inget om hans sprut och kraften samt volymen i det. Du får ta det en titt och se vad du tycker.

Vet du förresten vilka gäddor som haft bäst och rikaste utlösningar i dumpens historia?

Hans sprut är litet och inte kraftfullt. Jag vet av egen erfarenhet från honom. Jävligt nice kuk!
Missbrukar diverse substanser (tjack, svamp, alkohol och röker på). Även sexmissbrukare, vill jag påstå.

Han HAR stora pupiller i normala fall, men i filmen är han definitivt påverkad. Intressant att han kommer från garaget. Har han kört bil dit??

Har en stor förkärlek till äldre kvinnor och brukar inte jaga efter yngre, så det var chockerande att läsa chattarna! Men när missbruket tar över går väl vettet ur..

Någon som vet hur det går för honom idag? Blir han av med jobbet är han nog rätt körd.
Citera
Idag, 11:34
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Var han med på BAPrun eller är det något du antar på grund av en youtube länk?
En skribent här i tråden har lämnat garantier för att han har varit med på B.A.P.R.U.N.
Citera
Idag, 11:53
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Jag är säker på att han har kontakter där. Spekulerar att han är under bevakning.

Du gissar att #554 enbart skenskrivit sig i sommarstugan och du gissar att han är under bevakning om jag har förstått dig rätt. Ok vi får se vad framtiden utvisar.
Citera
Idag, 12:11
Medlem
Så det är här han sitter och gömmer sig #554

https://www.stugnet.se/objekt.asp?id=25147&ar=2025
Citera
Idag, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Att bli kär i en 14-åring som enbart skriver okeh, ne dd, venne dd, mm, aa, va me kompis dd, vrf, vet nt dd, typ, va e de och jasså.... det är fan fattigt.

https://dumpen.se/wp-content/uploads...3-23-23-45.png
https://dumpen.se/wp-content/uploads...5-10-22-23.png
https://dumpen.se/wp-content/uploads...5-10-22-42.png
https://dumpen.se/wp-content/uploads...5-10-23-02.png

Försök att inte bli kär nu.

Försökte med det gick inte! Tände på orden dd,vene,ksk, så tyvärr lyckades jag inte låta bli haha.
Citera
Idag, 12:15
Medlem
ElementarSturgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
En skribent här i tråden har lämnat garantier för att han har varit med på B.A.P.R.U.N.

Ok, då frågar jag lite till

Vilken skribent
Vilken BAPrun
Finns det evidens eller är det endast en trådsanning?

Jag tror inte att det stämmer, men blir gärna överbevisad när/om jag har fel i ting

#555 Pinnkuken
Citera
Idag, 12:23
Medlem
19As avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Ok, då frågar jag lite till

Vilken skribent
Vilken BAPrun
Finns det evidens eller är det endast en trådsanning?

Jag tror inte att det stämmer, men blir gärna överbevisad när/om jag har fel i ting

#555 Pinnkuken

Eftersom klubben varit där, de finns på bild från flera olika år, är det högst sannolikt att han varit där också.
Det är vad som blivit sagt.
Citera
Idag, 12:25
Medlem
ElementarSturgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 19A
Eftersom klubben varit där, de finns på bild från flera olika år, är det högst sannolikt att han varit där också.
Det är vad som blivit sagt.

Ah, så endast antaganden alltså?

En brors syssling var på en plats, så då kanske sysslingens kusin också närvarade är ungefär lika hållbart i den logiken.

Allt gott
Citera
Idag, 12:30
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazerdome
Så det är här han sitter och gömmer sig #554

https://www.stugnet.se/objekt.asp?id=25147&ar=2025
Det stämmer han skrev sig där 2025-01-21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in