Citat:
Ursprungligen postat av
Unbynbjornfot
Räcker man från videon vet att han heter Harry och att någon skrivit han har ett finskt efternamn så går man in på mrkoll.se och kollar i deras topplista, i skrivande stund på 6 i listan
Jag ska försöka mig på en rebus på finnens luriga namn, eftersom han inte kommer finnas kvar på mrkolls topplista i all evighet.
Ordsallad (Napp #362) Stockholm
Förnamn 1: Hertig av Sussex, gift med Rachel Meghan Markle.
Förnamn 2: **** Aarnio (f. 1932) är en finsk designer och professor och anses vara en av de största innovatörerna inom modern möbeldesign.
Efternamn bokstav 1: Mr. * (born Laurence *ureaud, May 21, 1952) is an American actor. He is known for his roles as B. A. Baracus in the 1980s television series The A-Team and as boxer Clubber Lang in the 1982 film Rocky III.
Efternamn bokstav 2-4: Finland heter "S***i" på finska.
Efternamn bokstav 5-8: **** (hebreiska: חֲנוֹךְ, Ḥanokh; tiberiansk hebreiska: Ḥănōḵ; ashkenazi, jiddish: jHenosch, arabiska: اخنوخ), H**** i Bibel 2000, Hanok i 1917 års översättning vilket även är det egentliga namnet, var namnet på två personer i bibeln som levde före syndafloden. Den ene var son till Kain och den andre var en profet som var farfars far till Noa.
Efternamn bokstav 9-10: Ord**llad (Napp #362) Stockholm
Citat:
Ursprungligen postat av
SithMaster
Hur gick det med gäddan som blev konfronterad i Lund:
Hundar och ungar och hembakt äppelpaj (napp igen)
No saknas eller missar jag något?
Blev han ens någonsin identifierad?
https://dumpen.se/2022/04/09/9224/
Sök på hans personnummer så hittar du honom.
År = 1000+900+50+9
Månad: Årets första
Dag: Månadens första
Fyra sista siffror, googla: "Form **** is completed by the taxpayer to provide the Service with information needed to trace the nonreceipt or loss of the already issued refund check."
Nakenbrottaren från Östersund (Napp #146)
Vi säger grattis till nakenbrottaren som fyller 57 år idag! De fyra sista siffrorna i personnumret = 8000+200+70.
Han vill ha: Mysbus, en vän för mys, gärna busigt...mys, livet kan behöva livas upp...med spänning o bus. Fy fan vad jag avskyr vuxna människor som uttrycker sig så här, pedofiler eller inte. Vill knulla i en provhytt i en klädbutik, eller i bilen i parkeringshuset, eller på en bro.
Konfrontationen är rätt rolig, han försöker bortförklara att han är på platsen med att han går på konststigen och tittar på skulpturerna. Han stannar upp och drar de klassiska gädd-lögnerna med att han inte skulle göra något, nekar till allt, vet inte om hon är 14 eller äldre osv.
"Du är en sån schangtil människa så du åker ut i skogen för att se om flickan är för ung, så att du kan säga till henne att det här är inte bra"
"Ta du din sväng i skogen nu då och titta på konstverken"