2024-05-13, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skivadbanan
Jag håller med!! Att sitta på en sängkant och prata, med t-shirt och kallingar på, det är ett grovt sexuellt övergrepp!!!!

EDIT;
Sedan vägrar dumplingarna att ta upp JOs orosanmälan bara någon dag innan angående mängder av nya kläder som saknade kvitton. Kläderna var helt klart stöld alternativt häleri. Varför skulle JO godta sådant??

Nu blir det OT
Om du läst vad som kommit fram så va det ju betydligt mer.
Eller du kanske missat att läsa vad två av pojkarna skrivit om sina erfarenheter av den gullige lilla mysfarbrorn?
Han ÄR ett Vider.
Han skulle ta hand om grabbarna och ge dom trygghet, han gav dom trauma.

Ska du fortsätta diskutera får du ta det i någon annan tråd då detta är fel tråd.
Citera
2024-05-13, 08:06
Medlem
Berraperra1975s avatar
Finns det något offentligt akademiskt register över professorer eller emeritus professorer i Sverige. Tänker på den här gäddan som det cirkulerar lite olika uppgifter om. Någon påstår att han arbetar kvar på Södertörn och någon att han inte gör det.
https://dumpen.se/2023/03/22/gadda-i...-faltoversten/
Citera
2024-05-13, 08:23
Medlem
Berraperra1975s avatar
Södertörns högskola vägrar ta avstånd från professor.
https://insikt24.se/sodertorns-hogsk...ed-minderarig/
Citera
2024-05-13, 08:54
Medlem
rattonykterists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Södertörns högskola vägrar ta avstånd från professor.
https://insikt24.se/sodertorns-hogsk...ed-minderarig/
Det verkar snarare vara politik som är drivande än skydd av barn och minderåriga. Nästan varje gång Dumpen nämns i positiva ordalag så är det på "högerextrema sajter". Professorn har heller inte sökt sexuell kontakt med en 14-årig flicka" uran med Patrik Sjöberg för något barn fanns aldrig. Vi vet inte hans syfte utan kan bara gissa varför han chattade med ett fiktivt barn, enligt definitionen.
Citera
2024-05-13, 09:04
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattonykterist
Det verkar snarare vara politik som är drivande än skydd av barn och minderåriga. Nästan varje gång Dumpen nämns i positiva ordalag så är det på "högerextrema sajter". Professorn har heller inte sökt sexuell kontakt med en 14-årig flicka" uran med Patrik Sjöberg för något barn fanns aldrig. Vi vet inte hans syfte utan kan bara gissa varför han chattade med ett fiktivt barn, enligt definitionen.
Vill inte blanda in politik eller vad hans syfte var att chatta och skicka kukbilder till en 14 årig tjej som han trodde det var. Är du 60 år och skickar kukbilder till ett barn då har du en skruv lös någonstans åtminstone enligt mig.
Citera
2024-05-13, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Har inte alla dessa gäddabstinens-perioder åtföljts av ett ful fisk-regn utan dess like?

Just i detta nu putsar någon upp sin varselväst och formar en pussmun i klassiskt grodperspektiv.

Sätter nyckeln i sambons bil, lägger ett paket cigaretter i sätet intill och åker iväg ut för att träffa ... Dumpen.

Haha, ja, vi får se när Sara är fit for fight igen, imorse skrev hon på Facebook att hon är trött på gäddorna och därför pausar lite.
Senast redigerad av Florman 2024-05-13 kl. 11:36.
Citera
2024-05-13, 14:54
Avstängd
Antero-Rokkas avatar
I brist på nya gäddor ska vi ta itu med en gammal goding. #156

Heter Kanske Bengt var en gädda det har skrivits om i detta forum. Han åkte ut med diskvattnet och valde att byta efternamn.
Valde sitt andranamn som tilltalsnamn som är samma som vår före detta sosse statsminister Persson som börjar på G.
Som flera andra gäddor i namnbytartagen så blev det ett son namn som efternamn, i detta fall son till Ols. (Med två s)
Född året mellan 1963 och 1965
Månad den som kommer efter Februari
Dagen mellan 24 och 26.

Den är jäveln gömde sig under en tid i en liten sketen campingstuga vid Vänerns södra kust. Men nu har han varit ute på Tinder och hittat en ny tant och flyttat in hos henne nere i trakterna av södra Kalmar (Bergkvara)
Hoppas att damen har en vedeldad badtunna som han kan bjuda in minderåriga småtjejer på Cider och mys (läses våldta) i badtunnan.

https://dumpen.se/2022/10/12/heter-k...6-trollhattan/

Undrar hur vi ska lösa det med att den nya damen (64år) måste få vetskap i vem Bengt är, och vad dåren har i bagaget.
Källa Ratsit
Citera
2024-05-13, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka

Heter Kanske Bengt var en gädda det har skrivits om i detta forum. Han åkte ut med diskvattnet och valde att byta efternamn.
Valde sitt andranamn som tilltalsnamn som är samma som vår före detta sosse statsminister Persson som börjar på G.
Som flera andra gäddor i namnbytartagen så blev det ett son namn som efternamn, i detta fall son till Ols. (Med två s)
Dagen mellan 24 och 26.

Den är jäveln gömde sig under en tid i en liten sketen campingstuga vid Vänerns södra kust. Men nu har han varit ute på Tinder och hittat en ny tant och flyttat in hos henne nere i trakterna av södra Kalmar (Bergkvara)
Hoppas att damen har en vedeldad badtunna som han kan bjuda in minderåriga småtjejer på Cider och mys (läses våldta) i badtunnan.

Undrar hur vi ska lösa det med att den nya damen (64år) måste få vetskap i vem Bengt är, och vad dåren har i bagaget.
Källa Ratsit

Han är faktiskt en av mina favoriter. Hans försök att vara lättsam till sättet höll på länge. Skrattade och förstod ingenting och hade ingen badtunna och "har jag gjort det" angående att köpa cider. Stackars damen som han träffat. Vilken otäck känsla det är att tänka på att någon är ihop med en våldtäktsman.
Citera
2024-05-13, 16:29
Medlem
Citat:

Dagen mellan 24 och 26.

Källa Ratsit
Jag hittar bara en person och han är 68år! Vad gör jag för fel?
Citera
2024-05-13, 16:33
Avstängd
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag hittar bara en person och han är 68år! Vad gör jag för fel?
#156 Ratsit är uppdaterat men jag vet inte när övriga siter har uppdaterat, adressen han nu bor på har nr 111

Kollade Mr koll där är han nu med på rätt adress
Senast redigerad av Antero-Rokka 2024-05-13 kl. 16:35.
Citera
2024-05-13, 16:35
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
#156 Ratsit är uppdaterat men jag vet inte när övriga siter har uppdaterat, adressen han nu bor på har nr 111
Han bor med två anda en dam och en man. Är han möjligtvis enbart inneboendes.
Citera
2024-05-13, 16:36
Avstängd
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Han bor med två anda en dam och en man. Är han möjligtvis enbart inneboendes.
#156 Bingo, stämmer bra, Jag tror att Göran knullar damen :-) och den andra mannen hyr ett hus på gården.
Senast redigerad av Antero-Rokka 2024-05-13 kl. 16:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in