2024-02-14, 07:24
Medlem
whataboutisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Han är verkligen the gift that keeps on giving.
Vilken jävla säkerhetsrisk han varit/är. MUST/SÄPO måste ju titta på vad han haft för sig under tiden han fortfarande var anställd. Och i.o.m. att det var relativt nyligen han slutade så har han ju fortfarande information som kan vara värdefull. Är ju bara för främmande makt att locka med en 14-åring så kommer han dela med sig av allt han vet…
Det militärgröna trollet försöker driva tesen att han utsatts för en komplott iscensatt av Flashback!? Trots att chattloggarna med hans livebilder talar sitt tydliga språk. E***n jagar underåriga flickor för sex. Och detta bisarra jagande sköter han alldeles utmärkt på egen hand.

Fascinerande att på såhär nära håll få följa en psykopats fall in i psykos.

>> #367
Citera
2024-02-14, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#370 Så fruktansvärt dryg och konstig. Runt 50, ser själv ut som en strandad val i smutsiga varselkläder, men är noga med hur tjejen ser ut??? Som om han kan välja och vraka bland ungdomar, haha!

Han måste gift sig för läääääänge sedan, för detta var inte fräscht någonstans, bara tragiskt att så här underutvecklade individer rattar runt lastbilar på våra vägar (lastbilschaufför måste vara topp 10 gäddyrken).

Och att dra fram kuken i matbutiken "för att man är kåt", ja, då går inte hissen ända upp

Bilden när han står lite nonchalant med tummen i kalsonglinningen. Mums.
Citera
2024-02-14, 07:32
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Han är verkligen the gift that keeps on giving.
Vilken jävla säkerhetsrisk han varit/är. MUST/SÄPO måste ju titta på vad han haft för sig under tiden han fortfarande var anställd. Och i.o.m. att det var relativt nyligen han slutade så har han ju fortfarande information som kan vara värdefull. Är ju bara för främmande makt att locka med en 14-åring så kommer han dela med sig av allt han vet…

Ja, han borde sitta nerskiten i garderoben och invänta SÄPO:s knackande på dörren i stället för att tramsa runt på tangentbordet som en treåring.

Frågan är hur vänkretsen ställer sig till honom. Den verkar förvisso inte vara vidare stor. Troligen kuf-stämplad sedan lång tid. Samtidigt är det ett mysterium att han kunnat gå så långt inom det militära. Är det/ har det varit så illa med försvarsmakten?
Citera
2024-02-14, 07:42
Medlem
Livmedikusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag citerade mig själv här ovan. Hans s.k. "Lektion nr 1".

Ett riktigt jävla äckel. Inte nog med han vill ha sex med ett barn, han fulmanipulerar och sjukar sig. Vidrigt ful är den fan också! Hur fan funkar såna där svin egentligen? #183

Hahahahaahah!! Sjukt bra sammanfattning!
Undrar om de pratar sådär med kvinnor i deras egen ålder online? Jag menar, jag skulle aldrig tillåta att en karl tilltalar mig på det där sättet och försöker att kontrollera mig. Vad fan är felet på aset?!
Citera
2024-02-14, 07:53
Medlem
Livmedikusens avatar
#370 "Vill bara säkerställa att du är så ung" genom att skicka en bild på... blomman. BLOMMAN?!
"kan hitta fitta ner som helst hhehehe" comebacken att tjejen inte behöver betala för att någon ska ha sex med henne är asbra.
Man slutar aldrig att förvånas. Äcklet står och viftar med sin lilla metmask, till på köpet i omklädningsrummet på jobbet och i matbutiken. Är han blottare?!
Dessutom är han vansinnigt fet, som en valross. Undrar om han får någon fisk när han är ute med spöt, hade han velat ha napp hade han kunnat slänga i sig själv, så fet som han är så hade det lätt genererat napp från en vithaj. Verkligen ärkebilden av "för fet för ett fuck, kan inte se ner till marken nå' mer.
En annan sak jag tänkte på är hur det kommer sig att just de fetaste, fulaste och absolut äckligaste gäddorna alla verkar tro att tjejerna har en väninna som vill vara med under sexakten?!??!
Citera
2024-02-14, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunksy
Kollar man klädsel så skulle jag tippa på att han kör spolning eller liknande.. men intressant är bilden med pengarna, om man kollar skivan de ligger på så står en webbadress på skivan. Söker man på det man ser så kommer ett Helsingborgsföretag i en helt annan bransch upp.

Pengarna ligger på en bunt med gipsskivor ser det ut som.
Citera
2024-02-14, 08:03
Medlem
StigEngstroms avatar
Engineer Commander har lagt ut ny analysmonolog om fronten i Ukraina!
Vilken jävla lirare kommendörkaptenen, skiter fullständigt i dumpen
Senast redigerad av StigEngstrom 2024-02-14 kl. 08:07.
Citera
2024-02-14, 08:07
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsluder
Pip-Lennart undrar man helt klart hur det står till med.
Ja. Han borde vara identifierad?
Citera
2024-02-14, 08:28
Medlem
Raymond-Chows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Haha ja det vore något! Vet man vad han heter?

Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Jag har ingen aning. Står kanske någonstans i den här långa tråden...
MANNEN SOM VILLE VISA VAD GÄDDOR GÖR MED BARN (Napp igen)

Rebus på personnumret
År = 1000+900+70
Månad = 10/2
Dag = 5*3
Fyra sista siffror = 5000+500+50+6
Citera
2024-02-14, 08:33
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
#370 Så fruktansvärt dryg och konstig. Runt 50, ser själv ut som en strandad val i smutsiga varselkläder, men är noga med hur tjejen ser ut??? Som om han kan välja och vraka bland ungdomar, haha!

Han måste gift sig för läääääänge sedan, för detta var inte fräscht någonstans, bara tragiskt att så här underutvecklade individer rattar runt lastbilar på våra vägar (lastbilschaufför måste vara topp 10 gäddyrken).

Och att dra fram kuken i matbutiken "för att man är kåt", ja, då går inte hissen ända upp

Alltså! Jag dör av skratt! Vad är det för degenererad figur som drar fram kuken på Lidl?!

Och drygheten han uppvisar! Som du säger. Han beter sig som en Tinder-primadonna som kan välja och vraka bland villiga ligg. Det kan han inte. Inte ens bland som kvinnor som är 15+ år hans ålder. Han ser ut som den typiske tjocke byfånen. Smutsig är han dessutom.

Han visar upp en rejäl sedelbunt. "Kan hitta fitta ner som helst heheh" Han vill knulla men tycker alltså att två vodkaflaskor är dyrt. Två sjuttisar Absolut går på 500 spänn på Systembolaget. Men det tycker han är dyrt för ett knull. Han frågar om barnet sväljer sperma om hon blir munknullad, då säger hon att hon vill ha 1000 SEK också. Han svarar att hon är "dyrare än tusen horor som fins på (något som är maskat)". Han frågar om hon har en väninna som vill vara med, han kan knulla båda två och skickar ännu en kukbild från omklädningsrummet. Barnet säger att hon vill se hans ansikte istället för kuken.

"Kuk knullar inte ansikte" Blir så klart extra roligt när han uppenbarligen vill knulla barnet i munnen. Han menar givetvis "Kuk knullar, inte ansikte", men oavsett missen med skiljetecknet så är båda meningarna roliga. Mitt i all skitig tragik.

Smutsig (Kolla bilden när han står med tummen innanför kalsonglinningen - är det inte intorkad sperma på kallingarna? Eller vad är det annars för vitt som hamnat där?), fet, otrevlig, självgod, ful, snål och snoppfixerad. Vilket jävla äckel. #370
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-02-14 kl. 08:36.
Citera
2024-02-14, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Alltså! Jag dör av skratt! Vad är det för degenererad figur som drar fram kuken på Lidl?!

Och drygheten han uppvisar! Som du säger. Han beter sig som en Tinder-primadonna som kan välja och vraka bland villiga ligg. Det kan han inte. Inte ens bland som kvinnor som är 15+ år hans ålder. Han ser ut som den typiske tjocke byfånen. Smutsig är han dessutom.

Han visar upp en rejäl sedelbunt. "Kan hitta fitta ner som helst heheh" Han vill knulla men tycker alltså att två vodkaflaskor är dyrt. Två sjuttisar Absolut går på 500 spänn på Systembolaget. Men det tycker han är dyrt för ett knull. Han frågar om barnet sväljer sperma om hon blir munknullad, då säger hon att hon vill ha 1000 SEK också. Han svarar att hon är "dyrare än tusen horor som fins på (något som är maskat)". Han frågar om hon har en väninna som vill vara med, han kan knulla båda två och skickar ännu en kukbild från omklädningsrummet. Barnet säger att hon vill se hans ansikte istället för kuken.

"Kuk knullar inte ansikte" Blir så klart extra roligt när han uppenbarligen vill knulla barnet i munnen. Han menar givetvis "Kuk knullar, inte ansikte", men oavsett missen med skiljetecknet så är båda meningarna roliga. Mitt i all skitig tragik.

Smutsig (Kolla bilden när han står med tummen innanför kalsonglinningen - är det inte intorkad sperma på kallingarna? Eller vad är det annars för vitt som hamnat där?), fet, otrevlig, självgod, ful, snål och snoppfixerad. Vilket jävla äckel. #370

Han är ju enligt egen uppgift gift, så ETT ligg har han uppenbarligen haft, men varifrån kommer de här degklumparnas uppblåsta egon ifrån egentligen? Hade jag sett ut så där hade jag deppat ihop och sprungit till gymmet, börjat duscha regelbundet osv, inte suttit som Skrotnisse på någon app och skrutit om hur eftertraktad jag är. Han skriver ju till och med om att han kan få "massor av fitta" eller dylikt. Handlade det där bara om att övertyga barnet om att EN vodkaflaska räckte, så jäkla snygg och eftertraktad som han är, så får hon passa sig för att kräva för mycket av honom?
Citera
2024-02-14, 09:23
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Han är ju enligt egen uppgift gift, så ETT ligg har han uppenbarligen haft, men varifrån kommer de här degklumparnas uppblåsta egon ifrån egentligen? Hade jag sett ut så där hade jag deppat ihop och sprungit till gymmet, börjat duscha regelbundet osv, inte suttit som Skrotnisse på någon app och skrutit om hur eftertraktad jag är. Han skriver ju till och med om att han kan få "massor av fitta" eller dylikt. Handlade det där bara om att övertyga barnet om att EN vodkaflaska räckte, så jäkla snygg och eftertraktad som han är, så får hon passa sig för att kräva för mycket av honom?

Ja, alltså, han visar ju upp en rejäl sedelbunt och skriver att han kan hitta fitta "ner" som helst. Och visst, han kan säkert köpa sex. (Stackars de sexarbetare som får den smutsgrisen som kund!) Om det nu är så att han köper sex så borde han veta att 250 spänn (en sjuttis Absolut på Systemet) inte är ett rimligt pris. I Sverige så går det minst på tio flaskor. Men är man så där snygg, fräsch och het som han är så kan man väl kanske pruta.

Vi har ju haft de riktigt jävla skeva gäddorna som borde sitta inspärrade resten av livet och så finns ju den beskedligare sorten och där kan man kanske komma tillbaka till arbetsplatsen trots att man ville ligga med ett barn. Men hur möter man kollegor, släkt och vänner när man har stått med kuken framme i matbutiken?! Gränslöst och stört även om det inte hade involverat sexchatt med ett barn. #370
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in