2024-03-22, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Kul att du kommer in här och skriver. Personligen hör jag till dem som oftast gillar vad Dumpen och Gräv gör. Men ditt fall ställer jag mig lite tveksam till. Jag tycker att förföljningen av dig och din familj är riktigt äcklig. Tonen i grävgruppen har varit under all kritik och jag är i allmänhet kritisk till uthängningarna där det "bara" handlar om chattandet.

Om det faktiskt är så att du låg på sjukhuset med din dotter, vilket jag väljer att för tillfället tro på. Så hoppas jag att du får upprättelse i det här. Hur ställer sig din arbetsgivare till det hela? Om du var med din dotter på sjukhus så borde det väl finnas obestridliga bevis för att något inte stämmer? De vet väl om du varit på konferens eller inte vid den aktuella tidpunkten?

Finns det någon som skulle kunna vilja skada dig? Någon som kan ha kommit över dina dick pics osv?

Grävgrupp? Hur hittar jag den?

Det finns i min dotters journal och någon konferens har jag inte varit på. Min arbetsgivare har helt tagit avstånd och enligt mig kastar mig under bussen. Jag har några spekulationer som jag inte kan nämna då det fotfarande pågår en intern utredning.

Jag har funderat och funderat och jag kommer inte på någon som skulle vilja skada mig. Jag har haft väldigt bra relation med mina elever och kollegor.
Citera
2024-03-22, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av estag4354
394

Det finns mycket hål i storyn och dumpen väljer att skriva det på ett sätt som passar dom bäst såklart.

För det första finns det inget som bevisar att kontot är mitt. Jag har vid flera tillfällen kontaktat Sara och skolan och förklarat det. Även visat upp mail med kik supporten som bekräftar det. Sara menar att hon ser att min mailadress är kopplat till kik kontot. Vid två olika tillfällen har det även sagts att kik kontot tagits bort vilket supporten sagt inte stämmer, kontot är fotfarande aktivt.

Det finns tydliga inloggningsloggar som visar att någon annan loggat in på snapkontot flera gånger under det senaste året. Dessa har såklart ignorerats.

Dumpen säger att inloggning på snapkontot skett med min gamla telefon, vilket inte stämmer. Står även det tydligt i loggarna.

Man behöver kritiskt ganska texter på nätet och framför allt texter från dumpen. Hela härvan mellan etc och dumpen är ett exempel på det.

Ställ frågor istället för att anta så kanske vi kommer någonstans. Jag blir hotad hela tiden från olika håll för tillfället och försöker att minimera det så mycket som möjligt, men jag försöker svara så gott jag kan
Dumpen sendte en SMS til deg hvor du blir opplyst om at du skal avsløres på Dumpen.

Havnet den på din telefon, leste du den?
https://dumpen.se/wp-content/uploads.../IMG_1765.jpeg
Citera
2024-03-22, 10:02
Medlem
jedimindshits avatar
Citat:

Det finns i min dotters journal och någon konferens har jag inte varit på. Min arbetsgivare har helt tagit avstånd och enligt mig kastar mig under bussen. Jag har några spekulationer som jag inte kan nämna då det fotfarande pågår en intern utredning.

Jag har funderat och funderat och jag kommer inte på någon som skulle vilja skada mig. Jag har haft väldigt bra relation med mina elever och kollegor.

Joina telegram här.

https://t.me/+dFAfVGAApIoxMzhk
Citera
2024-03-22, 10:04
Medlem
Citat:

Det är en grupp som finns på Telegram. Sök i tråden så finns det länk längre bak. Den rådande teorin där är att den förklaring du angett här bara är damage control och att du far med osanning. Jag väljer att(åtminstone för tillfället) tro dig. Om det faktiskt är så att du skickat dessa dick pics till din fru vid ett tidigare tillfälle så borde ni ju ha bevis för att så faktiskt skett. Hon borde kunna visa dina dick pics för din chef och bevisa att du skickat dem vid tidigare tillfälle. Så jag tror faktiskt inte att du skulle ljuga om det på flashback. Om inte annat så skulle ju din fru i sådana fall syna lögnen ganska snabbt.

Varför har din arbetsgivare tagit avstånd så snabbt. De vet väl om att du inte var på konferens den dagen?
Citera
2024-03-22, 10:15
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Såklart inte, jag låg på sjukhuset med min dotter
Om du låg på sjukhuset med din dotter eller var på konferens/utbildning. Bevisar inget i saken eller styrker något enligt mig, snarare tvärtemot. Om du låg på sjukhuset med din dotter förklarar det varför du inte kunde komma ifrån och träffa barnet trots att hon tjatade.
Citera
2024-03-22, 10:24
Medlem
Citat:
Bilderna är skickade till min fru på messenger. Bilderna har snotts därifrån. Jag har sedan dess loggat ut alla enheter och fixat 2 faktor inloggning.

För att vi ska kunna vara säkra på att du är den du utger dig för att vara och inte ett troll, vill jag att du verifierar din identitet.

Kan du posta en nytagen dick pic där du skrivit orden "Klaatu barada nikto" samt dagens datum i formatet "ÅÅÅÅMMDD" på kukskaftet med grön tuschpenna. Då vet vi att det är rätt person vi pratar med.
Citera
2024-03-22, 10:39
Medlem
TheGreatWhiteBitchs avatar
Ang. 394

Skolan håller väl på att göra en omfattande utredning och 394 får antagligen komma tillbaka om han nu är oskyldig. Tror det borde vara rätt så lätt att kolla upp om det är någon annan som utger sig för att vara 394. För tillfället tror jag på dumpen.
Citera
2024-03-22, 10:43
Medlem
Citat:
394

Det finns mycket hål i storyn och dumpen väljer att skriva det på ett sätt som passar dom bäst såklart.

För det första finns det inget som bevisar att kontot är mitt. Jag har vid flera tillfällen kontaktat Sara och skolan och förklarat det. Även visat upp mail med kik supporten som bekräftar det. Sara menar att hon ser att min mailadress är kopplat till kik kontot. Vid två olika tillfällen har det även sagts att kik kontot tagits bort vilket supporten sagt inte stämmer, kontot är fotfarande aktivt.

Det finns tydliga inloggningsloggar som visar att någon annan loggat in på snapkontot flera gånger under det senaste året. Dessa har såklart ignorerats.

Dumpen säger att inloggning på snapkontot skett med min gamla telefon, vilket inte stämmer. Står även det tydligt i loggarna.

Man behöver kritiskt ganska texter på nätet och framför allt texter från dumpen. Hela härvan mellan etc och dumpen är ett exempel på det.

Ställ frågor istället för att anta så kanske vi kommer någonstans. Jag blir hotad hela tiden från olika håll för tillfället och försöker att minimera det så mycket som möjligt, men jag försöker svara så gott jag kan

Jag har en fråga till gädda 394. Du måste alltså haft en fiende som började förbereda sig för hämnd genom att skapa ett konto i ditt namn då för 8 år sedan? Alternativt har du ju inte så många Rami att gå igenom som talar svenska, kan hacka ditt messengerkonto och ev andra konton med dig i olika osmickrande vinklar?
Jäkla synk att din fiende tog bort fiskaren 2 min efter att du fick ett sms... kanske ngn i familjen som ruvat på hämnd i 8 år då? kusligt
Citera
2024-03-22, 10:48
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
394

Stämmer det du skriver då har det alltså hänt, en oskyldig blir drabbad. Det är jävligt illa. Jag skulle ju kontakta ETC, om du har rent mjöl i påsen dvs. Dom kan nog hjälpa dig eftersom ditt exempel kommer ge dom vatten på kvarn.

Lycka till och jag beklagar det som hänt (om det är som du säger).
Citera
2024-03-22, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Om du låg på sjukhuset med din dotter eller var på konferens/utbildning. Bevisar inget i saken eller styrker något enligt mig, snarare tvärtemot. Om du låg på sjukhuset med din dotter förklarar det varför du inte kunde komma ifrån och träffa barnet trots att hon tjatade.

Tittar man i ovankant av ena kukbilden så ser man Eskilstunas sjukhuslakan. (Gröna-vita)
Låg han på sjukhuset och skickade dickpicks till frun?
Citera
2024-03-22, 10:55
Medlem
Citat:
Bilderna är skickade till min fru på messenger. Bilderna har snotts därifrån. Jag har sedan dess loggat ut alla enheter och fixat 2 faktor inloggning.

Är kukbilderna skickade till din fru?
Låg du och runkade på sjukhuset?
Citera
2024-03-22, 10:57
Medlem
PROLIFICs avatar
Det har väl aldrig kommit nåt gott ur att gäddor har gått in här på Flashback och skrivit?

Jag tänker som medea1. Det är alltså nån som redan för åtta år sen planerade den här "Dumpen-kuppen" och skapade ett Kik-konto i gäddans namn och sen har lyckats komma över penisbilder? Och sammanträffandet att den här sluga fienden tog bort fiskaren från Snap strax efter att gäddan fått SMS från Dumpen? Låter fett skumt i mina öron.

Jääääävligt läskigt om det skulle vara en åtta år lång komplott dock! Men väldigt spännande! Skulle vara intressant att höra #394 berätta mer om vem vederbörande är och vilket motivet är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in