2024-03-22, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonnnym111
Stämmer bra!
Kommunikatör, du skrev lärare?
Citera
2024-03-22, 00:15
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow
Att han är sjuk märkte jag fort. Han anser inte själv att han är det. När jag fattade hur sjuk han är frågade jag om han inte tyckte han gjorde fel (han kollade barnporr med sitt ex som också blev utnyttjad som barn) hans resonemang var bokstavligen "När jag var sex år så var det skönt när en kvinna tog på mig, så alla barn far inte illa av det, många njuter ju"
En riktigt psykiskt sjuk mamma. Vet väldigt mycket mer om saker han gjort och hur hans hjärna fungerar. Han är inte "bara" pedofil, han är en extremt sjuk människa som gjort och tror andra saker. Såg inga mordiska tendenser under den korta tid vi sågs dock.
Den där varelsen har hjärnspöken med egna hjärnspöken. Han intalade sig själv att han kunde få allt han hade sagt osagt. Med en sån dedikation att han förmodligen fortfarande gör det i häktet.
Citera
2024-03-22, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Nej.

Men 394 gick lätt att googla fram.

Rebus på 394:

Förnamn bokstav 1-4: Carlos Alberto Valder**** Palacio, född 2 september 1961 i Santa Marta, är en colombiansk före detta fotbollsspelare. Man kan k**** någon man tycker om. Man kan också **** in en tavla.

Förnamn bokstav 5-7: Sankta Lucia, skänk mig en ***. Det luktar illa i en svins***. Inte en femma utan en ***. Mat***s är ett svenskt mansnamn.

Efternamn bokstav 1-4: Slang (typ brandslang) på engelska. Börjar på H.

Efternamn bokstav 5: "Varför" på engelska, kortformen med en enda bokstav. F* fan. Sl*na. B*råkrat.

Efternamn bokstav 6-7: S**lleblixt. **geria. Se**l. **ttonhundratalet. Petter-**cklas.

Född: På dagen tio år efter Björn Ferry.
2013 var han och hans fru med i AB angående sitt dyra bröllop.
Citera
2024-03-22, 00:30
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Kommunikatör, lärare och IKT-ansvarig enligt hans Linkedin.
Citera
2024-03-22, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Kommunikatör, lärare och IKT-ansvarig enligt hans Linkedin.
Hittade den också, Högskolan Karlstad 2015–2020 Gymnasielärare i biologi och matematik.
Citera
2024-03-22, 03:05
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
2013 var han och hans fru med i AB angående sitt dyra bröllop.
250 000 för 10 år sen är värt 330 000 i dagens penningvärde. Men som den lilla pedofilkrösus han är så var det nog bara kaffepengar för honom.

Citat:
Hittade den också, Högskolan Karlstad 2015–2020 Gymnasielärare i biologi och matematik.
Vi fortsätter att spola ner både tid och pengar. Den utbildningen kommer han nämligen aldrig mer att ha någon användning för. Men som sagt, inget berör vår nytillkomna pedofilmagister, den svartmuskiga smygzigenaren RamiH1337. Är man l33t så är man.
Citera
2024-03-22, 06:18
Medlem
Citat:

Han var nog anställd som kommunikatör men det är en sån liten skola så han hoppade även in som vikarie, stödlärare osv
Citera
2024-03-22, 07:42
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonnnym111
Han var nog anställd som kommunikatör men det är en sån liten skola så han hoppade även in som vikarie, stödlärare osv

Kommunikatör, vilken märklig uppdragsbeskrivning i en skola. Men snacka kan han säkert bra och mycket av chatten att döma. Känns som en karikatyr av "den tidigare så coola killen som blivit patetisk farbror utan självinsikt".
Citera
2024-03-22, 08:52
Medlem
394

Det finns mycket hål i storyn och dumpen väljer att skriva det på ett sätt som passar dom bäst såklart.

För det första finns det inget som bevisar att kontot är mitt. Jag har vid flera tillfällen kontaktat Sara och skolan och förklarat det. Även visat upp mail med kik supporten som bekräftar det. Sara menar att hon ser att min mailadress är kopplat till kik kontot. Vid två olika tillfällen har det även sagts att kik kontot tagits bort vilket supporten sagt inte stämmer, kontot är fotfarande aktivt.

Det finns tydliga inloggningsloggar som visar att någon annan loggat in på snapkontot flera gånger under det senaste året. Dessa har såklart ignorerats.

Dumpen säger att inloggning på snapkontot skett med min gamla telefon, vilket inte stämmer. Står även det tydligt i loggarna.

Man behöver kritiskt ganska texter på nätet och framför allt texter från dumpen. Hela härvan mellan etc och dumpen är ett exempel på det.

Ställ frågor istället för att anta så kanske vi kommer någonstans. Jag blir hotad hela tiden från olika håll för tillfället och försöker att minimera det så mycket som möjligt, men jag försöker svara så gott jag kan
Citera
2024-03-22, 08:58
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av estag4354
394

Det finns mycket hål i storyn och dumpen väljer att skriva det på ett sätt som passar dom bäst såklart.

För det första finns det inget som bevisar att kontot är mitt. Jag har vid flera tillfällen kontaktat Sara och skolan och förklarat det. Även visat upp mail med kik supporten som bekräftar det. Sara menar att hon ser att min mailadress är kopplat till kik kontot. Vid två olika tillfällen har det även sagts att kik kontot tagits bort vilket supporten sagt inte stämmer, kontot är fotfarande aktivt.

Det finns tydliga inloggningsloggar som visar att någon annan loggat in på snapkontot flera gånger under det senaste året. Dessa har såklart ignorerats.

Dumpen säger att inloggning på snapkontot skett med min gamla telefon, vilket inte stämmer. Står även det tydligt i loggarna.

Man behöver kritiskt ganska texter på nätet och framför allt texter från dumpen. Hela härvan mellan etc och dumpen är ett exempel på det.

Ställ frågor istället för att anta så kanske vi kommer någonstans. Jag blir hotad hela tiden från olika håll för tillfället och försöker att minimera det så mycket som möjligt, men jag försöker svara så gott jag kan
Jag kan börja. Din fru borde ju känna igen om det är din kuk på bilderna i chatten.
Senast redigerad av Berraperra1975 2024-03-22 kl. 09:02.
Citera
2024-03-22, 09:03
Medlem
Andy Frains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av estag4354
394

Var du på konferens/utbildning på det stället vid den tidpunkten som nämndes i chatten?
Citera
2024-03-22, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Jag kan börja. Din fru borde ju känna igen om det är din kuk på bilderna i chatten.

Bilderna är skickade till min fru på messenger. Bilderna har snotts därifrån. Jag har sedan dess loggat ut alla enheter och fixat 2 faktor inloggning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in