2024-07-14, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Lol det säger mer om ditt liv, snarare än gäddans.

Tror att användaren menar att han faller från himlen, han är ju lite religiös tydligen, hur det nu visar sig på honom.

Citera
2024-07-14, 17:06
Avstängd
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Nä helt tom i blicken, verkade allmänt sinnesslö. Men sannolikt van att snacka sig ur obekväma situationer. Läskigt att han verkade uppriktigt oförstående, konfrontationen var snudd på lika raserandet som groomingen. Chrille har gett skenhelighet ett ansikte.
Jag tror att #443 var uppriktigt oförstående. Det är ganska vanligt att människor i den åldern inte hängt med i tiden. Det som var okej 1985 är fortfarande kosher i deras värld. Man förstår liksom inte att världen förändrats. Min far låser fortfarande inte sin cykel utanför närköpsaffären och det är ren tur som gör att gubben har cykeln kvar. De lever liksom i sin egen lilla bubbla. #443 verkar vara likadan.
Senast redigerad av Galejan 2024-07-14 kl. 17:16.
Citera
2024-07-14, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Jag tror att #443 var uppriktigt oförstående. Det är ganska vanligt att människor i den åldern inte hängt med i tiden. Det som var okej 1985 är fortfarande kosher i deras värld. Man förstår liksom inte att världen förändrats. Min far låser fortfarande inte sin cykel utanförskap närköpsaffären och det är ren tur som gör att gubben har cykeln kvar. De lever liksom i sin egen lilla bubbla. #443 verkar vara likadan.

Så kan det vara. Det är dock ingen förmildrande omständighet, det är ett eget ansvar att vara ajour med gällande lagar och regler. Jag kan ogärna ge grannens snorungar varsin örfil och säga ”jamen så gjorde farfars far”, det flyger liksom inte.
Citera
2024-07-14, 17:45
Medlem
Jag undrar varför i fan katrineholms kuriren är helt tysta om detta.. inte ett ord..

Har företaget mutat dom? Är d pga reklamintäkter? Eller är det personliga förhållanden?

Känns lite som om dom försöker mörklägga d

Citera
2024-07-14, 17:51
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Tror att användaren menar att han faller från himlen, han är ju lite religiös tydligen, hur det nu visar sig på honom.

Jasså en till religiös gädda alltså. Jag tyckte jag hörde honom neka till att han hade med kyrkan att göra.
Citera
2024-07-14, 18:55
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Jag tror att #443 var uppriktigt oförstående. Det är ganska vanligt att människor i den åldern inte hängt med i tiden. Det som var okej 1985 är fortfarande kosher i deras värld. Man förstår liksom inte att världen förändrats. Min far låser fortfarande inte sin cykel utanför närköpsaffären och det är ren tur som gör att gubben har cykeln kvar. De lever liksom i sin egen lilla bubbla. #443 verkar vara likadan.

Visst är det så. På 80-talet förekom det ju icke-myndiga tjejer i Fibban och liknande titt som tätt. Anna Book strosade omkring i bikini endast 14 år i Solstollarna. Det är tur att tiderna förändras.

Men som du säger så hänger ju inte dessa dinosaurier riktigt med i de nya svängarna. Absolut inget försvar för deras handlingar, men det blir liksom lättare att då att förstå typer som #443 om man tänker på detta.

Hur som så är det inte okej att sexchatta med en fjortonåring, ännu mindre försöka möta upp en denna. Skäms snuskgubbar.
Citera
2024-07-14, 19:11
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trojen133
Några frågor riktade till Sara från dumpen
Testa: info@dumpen.se

Hej då.
Citera
2024-07-14, 19:15
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virility99
Företaget firade 80 års jubileum förra året, så ja det är rätt välkänt i trakten. Har sett #442 flertalet gånger i byn
Ja de säger väl att första generationen bygger, andra förvaltar och tredje slarvar bort. #442
Citera
2024-07-14, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordstranda
Jag undrar varför i fan katrineholms kuriren är helt tysta om detta.. inte ett ord..

Har företaget mutat dom? Är d pga reklamintäkter? Eller är det personliga förhållanden?

Känns lite som om dom försöker mörklägga d

Folk i allmänhet bryr sig inte om vad som händer i ankdammen Dumpen.
Citera
2024-07-14, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Ja de säger väl att första generationen bygger, andra förvaltar och tredje slarvar bort. #442
Det stämmer utmärkt, jag vet 2 vuxna barnbarn i 50års åldern som hade en farfar som köpte och byggde fastigheter i Stockholm, en pappa som förvaltade och dom själva har slösat, supit,knarkat, osv osv. #442 vet jag inte, men han är körd i Vingåker iallafall.
Citera
2024-07-14, 20:05
Medlem
Dr.Katis avatar
https://dumpen.se/2024/07/14/janne-f...lby-vaderstad/
Citera
2024-07-14, 20:09
Medlem
Vaginalketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
https://dumpen.se/2024/07/14/janne-f...lby-vaderstad/