Citat:
Ursprungligen postat av
StigEngstrom
Som vanligt är Sara och Patrik väldigt ojämna i konfrontationerna.
Ibland är dom på gäddorna som iglar, Patrik kunde ju nästan bli påkörd av ett tåg när dom konfronterade Pappastor.
Och andra som i detta fallet får bara vandra iväg.
Längtar dom tillbaka till hotellet eller varför skiljer dagsformen så?
Citat:
Ursprungligen postat av
Hussefar
De brukar väl vara som mest ivriga när det är folk runtomkring. Är det relativt folktomt så går de på sparlåga ibland. Jag kan ha fel.
Jag tror att de har pratat om det i podden. Som för de flesta av oss handlar det om dagsformen. Ibland är man liksom mer på hugget. Jag själv är inte 100% jämn på jobbet. Ibland är man trött, distraherad av annat, allmänt less, lat, otaggad, inte riktigt kry osv. Inget konstigt. Jag tror dessutom att de i podden pratat om att syftet med konfrontationerna är att få gäddorna på film/bild. Inte att de ska stå och tala ut.
Vampyren då. Vet inte om han har hunnit rensa men igår fanns det mycket gottigt att hitta i sociala medier. Han har bl a lagt upp väldigt märkliga TikToks. En vuxen karl som står och dansar i kallingar och strumpor. Inomhus med solglasögon och nån märklig huvudbonad. Wtf? Tror till och med att han har hashtagen freakshow och freakshow är det.
Om man bara ser hans friluftsbilder så kan man luras att tro att han är en helt vanlig snubbe.
Han har ju en ganska harmlös fetisch ändå. Hår. Lite uppfriskande till skillnad från alla gäddfrågor om "Rakad fitta?
![Whink](https://static.flashback.org/img/smilies2/wink.gif)
". Dock märkligt att vilja hooka med en 13-årig tjej om det är håriga armar man är intresserad av. Är det inte enklare att åka till Grekland och hitta sig en äldre herre där? Vampyren gillar ju även män eftersom de har hår.
Den andra fetischen är ju lite mindre harmlös. Bitas så att det blir märken. Man kan ju undra om den där stackars bastukinesen fick många märken och om han gillade det. Vampyren är dålig på att hitta håriga ligg. Kineser är väl inte kända för sin kraftiga kroppsbehåring? Snarare tvärtom.
Han visar iofs nån form av deltagande när barnet berättar om sina ärrade armar och att hon har suttit "låst". Alkohol, hon ville ta livet av sig, började med sex med äldre redan när hon var 11 osv. Men han vill ändå bita henne och ha analsex (uppfattar jag det som - han frågar om hon sväljer eller vill ha det bak) med henne i bastun. För en vanlig människa tar det givetvis stopp redan när man hör att den man chattar med bara är 13. Det skulle även ta stopp om personen var 18+ och berättar att den nyligen har suttit inlåst p.g.a missbruksproblem och självmordsförsök och haft ett sexuellt utåtagerande beteende från 11 års ålder. Varningsflaggorna är många och de är stora. Men Vampyren är på ändå. Störd individ.