2024-04-10, 08:30
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
I fallet med #406 så gissar jag att det hade att göra med att han började springa. När han sedan stannade än bit bort så gav dem ändå upp eftersom de antagligen tänkte att om de sätter efter så kommer han börja springa igen.

Under konfrontationen med #289 pappastor fanns det inte en tillstymmelse till att han skulle börja springa, och att han dessutom svarade på deras frågor gjorde att de fortsatte promenera jämte honom.
Men dom har trots allt jagat efter gäddor som börjat springa bra mer snabbare än 406.
Citera
2024-04-10, 08:52
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Som vanligt är Sara och Patrik väldigt ojämna i konfrontationerna.
Ibland är dom på gäddorna som iglar, Patrik kunde ju nästan bli påkörd av ett tåg när dom konfronterade Pappastor.
Och andra som i detta fallet får bara vandra iväg.
Längtar dom tillbaka till hotellet eller varför skiljer dagsformen så?

Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
De brukar väl vara som mest ivriga när det är folk runtomkring. Är det relativt folktomt så går de på sparlåga ibland. Jag kan ha fel.

Jag tror att de har pratat om det i podden. Som för de flesta av oss handlar det om dagsformen. Ibland är man liksom mer på hugget. Jag själv är inte 100% jämn på jobbet. Ibland är man trött, distraherad av annat, allmänt less, lat, otaggad, inte riktigt kry osv. Inget konstigt. Jag tror dessutom att de i podden pratat om att syftet med konfrontationerna är att få gäddorna på film/bild. Inte att de ska stå och tala ut.

Vampyren då. Vet inte om han har hunnit rensa men igår fanns det mycket gottigt att hitta i sociala medier. Han har bl a lagt upp väldigt märkliga TikToks. En vuxen karl som står och dansar i kallingar och strumpor. Inomhus med solglasögon och nån märklig huvudbonad. Wtf? Tror till och med att han har hashtagen freakshow och freakshow är det.

Om man bara ser hans friluftsbilder så kan man luras att tro att han är en helt vanlig snubbe.

Han har ju en ganska harmlös fetisch ändå. Hår. Lite uppfriskande till skillnad från alla gäddfrågor om "Rakad fitta? ". Dock märkligt att vilja hooka med en 13-årig tjej om det är håriga armar man är intresserad av. Är det inte enklare att åka till Grekland och hitta sig en äldre herre där? Vampyren gillar ju även män eftersom de har hår.

Den andra fetischen är ju lite mindre harmlös. Bitas så att det blir märken. Man kan ju undra om den där stackars bastukinesen fick många märken och om han gillade det. Vampyren är dålig på att hitta håriga ligg. Kineser är väl inte kända för sin kraftiga kroppsbehåring? Snarare tvärtom.

Han visar iofs nån form av deltagande när barnet berättar om sina ärrade armar och att hon har suttit "låst". Alkohol, hon ville ta livet av sig, började med sex med äldre redan när hon var 11 osv. Men han vill ändå bita henne och ha analsex (uppfattar jag det som - han frågar om hon sväljer eller vill ha det bak) med henne i bastun. För en vanlig människa tar det givetvis stopp redan när man hör att den man chattar med bara är 13. Det skulle även ta stopp om personen var 18+ och berättar att den nyligen har suttit inlåst p.g.a missbruksproblem och självmordsförsök och haft ett sexuellt utåtagerande beteende från 11 års ålder. Varningsflaggorna är många och de är stora. Men Vampyren är på ändå. Störd individ.

Citera
2024-04-10, 09:15
Avstängd
406# Det är ca 1900 människor i Grycksbo. Tänk tanken att gå utanför dörren idag, imorgon. Han har ångest-deluxe just nu.
Citera
2024-04-10, 09:28
Medlem
swenne1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
406# Det är ca 1900 människor i Grycksbo. Tänk tanken att gå utanför dörren idag, imorgon. Han har ångest-deluxe just nu.

Han säljer en barnvagn på blocket såg jag, hela 300 kr vill han ha.
Citera
2024-04-10, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
#406 SER alltså Patrik Sjöberg innan mötet och skriver även det till det förmodade barnet — ”såg inte dig, såg Patrik Sjöberg— men stannar ändå kvar och ber det förmodade barnet att komma?

Något slags rekord i att vara korkad bland gäddorna.

Är begäret så stort?

Sanslöst.

Jag misstog mig. Sara skrev om en annan, och än så länge opublicerad, gädda. My bad, tack för påpekande.

Poängen kvarstår dock: Dumma jävel, oavsett vilket nummer den gäddan får.
Citera
2024-04-10, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Tycker synd om hans hustru. Tänk att vara gift med ett sånt förvuxet barn, som pendlar mellan att tjura och "vara farlig som han är utbildad till". Det kan inte vara roligt att ha en konflikt med honom där hemma 😞

Är han gift? Har barn?
Citera
2024-04-10, 11:17
Medlem
#406 har den 25 Mars skrivit ett lite suspekt inlägg på sin ansiktsbok, undrar om det är den dagen han blev konfronterad av Dumpen?

"Dagen e slutet på allt skit dom jag gått igenom sista åren....
Hoppas allt gott med lille L. Ha ett fortsatt bra liv, kanske ses i framtiden 😪😪😪💕💕💕"

Är lille L hans barn som syns på bilderna månne?

Edit: Efter lite letande på hans fb och kommentar från hans mor på en bild så framkommer nu att hans barn har namn som börjar på L och består av tre bokstäver. Samma namn som en thailändsk ölsort.
Senast redigerad av LifeBuddy 2024-04-10 kl. 11:22.
Citera
2024-04-10, 11:56
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LifeBuddy
#406 har den 25 Mars skrivit ett lite suspekt inlägg på sin ansiktsbok, undrar om det är den dagen han blev konfronterad av Dumpen?

"Dagen e slutet på allt skit dom jag gått igenom sista åren....
Hoppas allt gott med lille L. Ha ett fortsatt bra liv, kanske ses i framtiden 😪😪😪💕💕💕"

Är lille L hans barn som syns på bilderna månne?

Edit: Efter lite letande på hans fb och kommentar från hans mor på en bild så framkommer nu att hans barn har namn som börjar på L och består av tre bokstäver. Samma namn som en thailändsk ölsort.

Nu gissar jag att den ölsorten/märket är ett vanligt svenskt namn och inte ett specifikt thailändskt namn. Men på hans Instagram verkar han för ca 5 år sedan haft asiatisk flickvän/sambo/fru men två helt ljushåriga, svenska barn (annan mamma?). Nu bor han själv.
Citera
2024-04-10, 11:58
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LifeBuddy

Kan nog stämma, i chatten skriver han om att han ska hem och packa inför en resa som han ska göra över påsk.
Citera
2024-04-10, 12:26
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
I fallet med #406 så gissar jag att det hade att göra med att han började springa. När han sedan stannade än bit bort så gav dem ändå upp eftersom de antagligen tänkte att om de sätter efter så kommer han börja springa igen.

Under konfrontationen med #289 pappastor fanns det inte en tillstymmelse till att han skulle börja springa, och att han dessutom svarade på deras frågor gjorde att de fortsatte promenera jämte honom.

Gäddorna kanske har börjat förstå hur svårt det är att prata sig ur situationen på ett sätt som funkar.
Ju mer dom pratar desto mer (oönskad) uppmärksamhet får dom ju.

Bättre för dom att bara dra ner mössan och fly än att fäkta illa.

Fast det blir ju mycket tråkigare för oss skadeglada åskådare.

Det vore roligare om P&S lekte lite mer med gäddorna först, och låter dom tro att dom kan komma undan.
Ungefär som en katt leker med en mus, innan katten dödar musen.
Senast redigerad av Korv-Bajs 2024-04-10 kl. 12:29.
Citera
2024-04-10, 12:52
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
#406 SER alltså Patrik Sjöberg innan mötet och skriver även det till det förmodade barnet — ”såg inte dig, såg Patrik Sjöberg— men stannar ändå kvar och ber det förmodade barnet att komma?

Är begäret så stort?

Sanslöst.
HAHAHAHAHA! Att han inte lägger ihop ett och ett när han såg Patrik. Köper inte en sekund att han inte känner till Dumpen.
Citera
2024-04-10, 13:36
Medlem
Citat:

Är begäret så stort?

Sanslöst.

Var får du det ifrån? Kollade igenom sista sidorna i chatten men ser ingenting om att han skulle ha sett Patrik?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in