367 kommendörkaptenen fortsätter kämpa för sin rätt! 🤣
Vilken jävla lirare, man kan ju gissa att han lyckats klättra på karriärstegen med sin kombination av nördhet och sitt överdrivna självförtroende, som huggen och stucken till att bli ett fruktat befäl som alla i omgivningen hatar.
Stum som en fisk under konfrontation men i bilen på vägen hem, då förberede han sig för sjöslag!
Kungliga Örlogsmannasällskapet (KÖMS)
KÖMS har lierat sig med en folkdomstol. Folkdomstolen i fråga tillämpar fullständig kriminell transparens och lägger ut alla tillgängliga persondata om av dem utpekade personer.
Folkdomstolen är direkt kopplad till ett hemligt kriminellt nätverk Telegram Gräv baserat med servrar i Dubai. Telegram Gräv bryter mot flera lagar vad gäller personlig integritet (GDPR) och den nya AI-lagstiftningen. Telegram Gräv har jagat flera personer till självmord. De hotar personer, bedriver telefonterror och övervakning av personer för att trakassera dem in i döden och därefter deras anhöriga.
Personal vid Försvarsmakten, FMV, FOI och FHS är aktiva i det kriminella nätverket Telegram Gräv. De är med och jagar personer till självmord, skickar hotbrev, bedriver telefonterror och gör hembesök. De antastar avlidnas anhöriga. De fullföljer allt annat än försvarets värdegrund. Kalla in dem och avskeda dem.
Det var inte jag som började. Det var KÖMS. Därför tillämpar jag total transparens i alla riktningar.
KÖMS anser att jag är kriminell trots att det inte finns något polisärende, inget åtal och ingen dom. Jag är endast en vanlig medborgare som blir angripen av AI manipulerade bilder och texter. Jag har inte gjort något olagligt.
KÖMS (John Timerdal, dead man walking, med flera) har uteslutit mig men har inte angivit något beslutsmotiv fast jag begärt ut hur beslutsmotiveringen ser ut och vilka personer som fattade beslutet. Fega uslingar.