2024-07-13, 00:40
Medlem
Ubskylds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baron21
#442 sambos "inlägg" finns på Patriks sida

Det var ett helt annat inlägg jämfört med det som tidigare fanns på dumpens fb. Nu är alla hennes kommentarer raderade.
Citera
2024-07-13, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eerki18cm
Klokt! Nu är det damage eliminering som gäller för att inte tappa kunder. Tjockisen får nog vara hemma och runka och chatta istället.

Är ju sambon som måste rycka in nu. De har inte haft sex på ett halvår eftersom "hon är gammal och trött". Ställer hon upp, så slipper gäddan sexchatta och kan besöka gymmet istället.

Senast redigerad av Florman 2024-07-13 kl. 00:48.
Citera
2024-07-13, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123gt
Sjukt ändå att #442 sambo va inne på Dumpen och kommenterade för några dar sen att hon ville stämma Dumpen mm!
Kommer aldrig förstå hur de kan försvara sina män efter chattarna ligger där!! Obegripligt!!

Hon är ju lågbegåvad och/eller i chock. Hon är inne på att Dumpen gillar fällor för att de "vill" att män ska ha sex med barn.

Undrar om hon ens läst chatloggarna? Han dissar ju henne i dem rätt ofta och bara det borde vara en red flag angående deras förhållande kan jag tycka, oavsett om han skrivit så om henne till en 14-åring eller 35-åring, men nej, hon är inne på att han är fin och reko.

Citera
2024-07-13, 00:49
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Vad ska man säga om hans finstämda monolog när han använde kukburken, trodde att han nån liten unge skulle gå igång på det?
Citera
2024-07-13, 00:53
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Vad ska man säga om hans finstämda monolog när han använde kukburken, trodde att han nån liten unge skulle gå igång på det?
Åååååh Olivia

Lär bli tryckt stämning med kompisen vars dotter han la ut bilder på. Nä, låga odds på självmord i det här fallet. Riskera allt för lite överviktig fjortisfitta. Han skriver ju till och med att hon verkar vara en vuxen och att han är rädd för dumpen, hur naiv kan man bli?
Citera
2024-07-13, 00:59
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubskyld
Det var ett helt annat inlägg jämfört med det som tidigare fanns på dumpens fb. Nu är alla hennes kommentarer raderade.

Hon verkar inte finnas kvar på Facebook öht, söker man på för- och efternamn så kommer bara en tyska och en schweiziska upp.
Citera
2024-07-13, 00:59
Medlem
#442 Hade också kunnat tänka sig att ha sex med en tioåring om hon varit "pådrivande". Rejält skruvad snubbe som säkert gått igång på allt mellan 10 och 50, men helst någon ung verkar det som, för han fantiserar inte direkt om sambons kompisar, utan om kompisarnas barn!
Citera
2024-07-13, 01:07
Medlem
Ubskylds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Hon verkar inte finnas kvar på Facebook öht, söker man på för- och efternamn så kommer bara en tyska och en schweiziska upp.

Sambon finns fortfarande kvar för mig.
Citera
2024-07-13, 01:23
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubskyld
Sambon finns fortfarande kvar för mig.

Länk i PM?
Citera
2024-07-13, 02:42
Medlem
Tankefrihets avatar
Firmans slogan: ”Rör det rör, rör det oss”

Hans (fd?!) kompis förmodade slogan: ”Rör du så dör du”
Citera
2024-07-13, 03:02
Medlem
Jag hann se den numera raderade skärmdumpen mellan #442 och fiskaren: Gäddans sambo la alltså upp en messenger-konversation på Dumpens FB där gäddan påstår sig ha sökt hjälp och fiskaren svarar då med att smickra gäddan, hon skriver att han är en så fin person, att han säkert tar bra hand om sitt barn och ondgör sig över hur mycket det tagit emot att publicera just honom, då han är så fin. Riktigt märkligt skrivet om en individ som är beredd att våldta tioåringar. Där sjönk Dumpen lite i mina ögon, men gäddans sambo blev förstås stolt som en tupp och delade konversationen.
Senast redigerad av Florman 2024-07-13 kl. 03:05.
Citera
2024-07-13, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jag hann se den numera raderade skärmdumpen mellan #442 och fiskaren: Gäddans sambo la alltså upp en messenger-konversation på Dumpens FB där gäddan påstår sig ha sökt hjälp och fiskaren svarar då med att smickra gäddan, hon skriver att han är en så fin person, att han säkert tar bra hand om sitt barn och ondgör sig över hur mycket det tagit emot att publicera just honom, då han är så fin. Riktigt märkligt skrivet om en individ som är beredd att våldta tioåringar. Där sjönk Dumpen lite i mina ögon, men gäddans sambo blev förstås stolt som en tupp och delade konversationen.

Tänk på att dessa kräk är väldigt manipulativa och groomar sina offer

Skulle gissa på att fiskaren tyvärr föll offer för gäddans manipulativa beteende
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in