2024-04-14, 23:17
Medlem
Furofsteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
"Jag ringer Polisen!", efter att han försökt sno Saras telefon och sen står han och raderar bilder/chattar...

Det hade varit kul om en gädda faktiskt hade lite stake och ringde polisen under en konfrontation nån gång så vi fick se vad som händer i en sån situation.
Citera
2024-04-14, 23:18
Medlem
Jag tror de har blivit bättre på att hitta de som är mer aktiva och farligare. Då blir det nog smartare och tråkigare gäddor som fastnar på kroken.
Citera
2024-04-14, 23:32
Medlem
Furofsteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neritoidea
Jag tror de har blivit bättre på att hitta de som är mer aktiva och farligare. Då blir det nog smartare och tråkigare gäddor som fastnar på kroken.

Ingen gubbe på 60 plus som tror att Sara 14 är seriös när hon säger att han är snygg kan kallas för smart.
Citera
2024-04-14, 23:35
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Vill också se hennes hängisar.
Var det riktiga taxöron?

Tråkig jävla gädda återigen. Det bra fisket verkar vara slut nu, bara mörtar kvar, gäddorna har gått ned på djupet.

Jag missade ju bilden men tänker mig att det ser ut som 2 strumpor med varsin biljardkula i.

Jo jag har också märkt att dammen börjat bli utfiskad men vi får hoppas på att dom fiskar upp något härligt psykfall som #300 eller #292. Sistnämnda lär bli svårslagen dock.
Citera
2024-04-14, 23:46
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#408 måste ändå raggat barn ett tag eftersom han anammat deras lingo iform av av "venne" osv. Blir dock konstigt när en 58-åring skriver så.

Jag blir genuint förbannad av slangförkortningen "venne". Jag vet inte varför men så är det. Stör mig sällan på hur ungdomar snackar/skriver annars.

Är "venne" påhittad Dumpen-lingo eller skriver dagens ungdom verkligen så fult?
Citera
2024-04-14, 23:50
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Furofsteel
Det hade varit kul om en gädda faktiskt hade lite stake och ringde polisen under en konfrontation nån gång så vi fick se vad som händer i en sån situation.

Haha, det vore intressant. Det närmaste ett samtal till polisen vi har kommit är väl när 371 två gånger svarade Sara "Ja, gör gärna det så vi får reda ut det här" (eller ngt liknande).
Men Sara ringde ju aldrig snuten trots att hon föreslog det.

371 är f.ö. en av mina favvogäddor :-)
Citera
2024-04-15, 00:37
Medlem
snutans avatar
Citat:
Säg det. Han är ju ett geni med IQ 135 enslig egen utsago, så något jäkligt smart var han nog ute och gjorde. Vi får hoppas på FUP!

Fick du tag i fup?
Citera
2024-04-15, 00:45
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
#408 måste ändå raggat barn ett tag eftersom han anammat deras lingo iform av av "venne" osv. Blir dock konstigt när en 58-åring skriver så.

Och vilka bilder han skickar. Kroppsbild med tröja på huvudet och mage som putar. Halv ansiktsbild där han inte alls liknar sig själv, t.om hårfärgen är fel, men det rättar till sig när han skickar bild på enbart sin gigantiska panna och grå kalufs.

Tvångsbeteende har han också, han vågar ju egentligen inte träffa barnen när det är dags, men lik förbaskat ska det chattas och bokas träffar.

Och att ett 13-årigt barn ifrån Umeå plötsligt nästa dag ska besöka Luleå ser han inte alls som fishy.

Han är ett pro! Sedan om än hur vältalad han är kommer det bli en rude awakening. Det är icke normalt detta att runka öppet och vilja knulla 12-åringar.
Citera
2024-04-15, 02:59
Medlem
Furofsteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Haha, det vore intressant. Det närmaste ett samtal till polisen vi har kommit är väl när 371 två gånger svarade Sara "Ja, gör gärna det så vi får reda ut det här" (eller ngt liknande).
Men Sara ringde ju aldrig snuten trots att hon föreslog det.

371 är f.ö. en av mina favvogäddor :-)

I konfrontationen med #408 föreslår Sara att hon och gäddan ska samåka till polisen, men det verkar inte som det blev något av det?
Citera
2024-04-15, 02:59
Medlem
sunlesss avatar
Ensamma kvinnor och barn vågar pedofilerna ge sig på.
Hur många kände på sig att dragkampsgäddan saknade förmågan att ringa polisen?
https://dumpen.se/2024/04/14/dragkam...app-408-lulea/
Citera
2024-04-15, 06:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Ensamma kvinnor och barn vågar pedofilerna ge sig på.
Hur många kände på sig att dragkampsgäddan saknade förmågan att ringa polisen?
https://dumpen.se/2024/04/14/dragkam...app-408-lulea/
Man ringer inte polisen när man har fingrarna i kakburken din dumme fan. Är du seriös nu?
Citera
2024-04-15, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Vampyren och 407.
Jag får uppfattningen att det hade varit bättre om 407 var den som sprang. Han är ju uppenbarligen en psykopat.

Har ej sett chattloggarna…

Jäklar vilken skillnad Dumpen har gjort.

Och du med.
Mycket värdefull info du levererade och du ska ha allt beröm som finns för det.
Nyfiken... hur påvisar detta att Dumpen gjort skillnad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in