Citat:
Ursprungligen postat av
Tortelli
Nej det är solklart att #417 är tokig. Men vad jag reagerar på är att det finns inte någon som detta "barn" sex sen 7års ålder och tjatar på #417 jag vill knulla. Skulle det här hända i verkligheten? Nej det skulle det inte. #417 liv är nu förstört. Han kommer att bli trakasserad och utfryst och folk skriker pedofil efter honom. Det här är ett fall där jag är tveksam till publicering. Han har sig själv att skylla, men att publicera #417 Nej tvek på den . Pappa stor ja absolut publicering. Men jag talar för döva öron.
Fast nu trodde ju gubben att det faktiskt hände i verkligheten och dök upp på platsen för att ta hem en fjortonåring att knulla.
Att scenariot är orealistiskt kan ju diskuteras i all oändlighet, men tänk den där halte finske dvärgen i Göteborg "Mr Goth" eller vad han kallade sig för, ful som stryk var han och var ändå nyss frisläppt gällande en dom för att ha utnyttjat en fjortonåring i utbyte mot mot sprit och sedan "frivilligt" i flera år, orealistiskt javisst, men ändå så hände det i verkligheten...