2024-07-07, 12:44
Medlem
RadioRunkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyPriest
Rebus på 439? tandlösa mannen från jönköping

hittar bara ett enda dåliga försök till rebus som inte går att knäcka! Någon bättre?

släkt med Gudrun?
Citera
2024-07-07, 12:46
Medlem
RadioRunkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Gädda #435 bor i en villa värderad till 27 miljoner. Har en professorstitel med en saftig lön. Då tycker man att karljävlen borde ha råd att besöka tandläkaren och fixa sina tänder. Speciellt den som fattas.
https://dumpen.se/2024/06/29/profess...5-helsingborg/

säljer nog av huset och drar till thailand men först ska han sätta dit alla de som skriver dumpen länken på hans facebook inlägg och alla de som ringer till honom för förtal så han kan dryga ut plånboken än mer
Senast redigerad av RadioRunka 2024-07-07 kl. 12:52.
Citera
2024-07-07, 12:52
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
https://dumpen.se/wp-content/uploads...4665934625.mp4
Vafan är det med dig är du någon sorts bög eller? Men tack för signaturmaterialet!
Citera
2024-07-07, 12:53
Medlem
RadioRunkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Vafan är det med dig är du någon sorts bög eller? Men tack för signaturmaterialet!

https://dumpen.se/2023/11/27/fluff-napp-316-uppsala/
Citera
2024-07-07, 13:03
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#435 Professor Potatis är nu enligt Dumpens Podd uppsagd!
Oh jävlar där ser man! Jag hade nog gissat på att danskarna skulle ha skonat honom. Men det gör mig faktiskt glad att även ”fina” framgångsrika gäddor får samma behandling som tex #439.
Citera
2024-07-07, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Jävligt märkligt beteende. Sen har han kvar alla länkar till Dumpen. Är han full eller?

Detta äcklet stör mig extra mycket, dels för att bekanta gick ut till hans försvar på hans Facebook men också för hans generella arrogans.

Bra att han förlorade jobbet men i hans sociala circlar verkar äcklet inte förlora särsklt mycket.
Citera
2024-07-07, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuslimSlayer
Detta äcklet stör mig extra mycket, dels för att bekanta gick ut till hans försvar på hans Facebook men också för hans generella arrogans.

Bra att han förlorade jobbet men i hans sociala circlar verkar äcklet inte förlora särsklt mycket.

Allt är inte" the Cuckoo´s Nest."
Citera
2024-07-07, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Han tror nog att allt har blåst över. V kan ju upplysa honom att det här är bara början på resan ner mot avgrunden. Frugan verkar ha stängt sin Facebook fortfarande men hon är nog mer klok än honom.

#435 Inte omöjligt att han är inne på FB och samlar material till sin förtalsanmälan. Av samma orsak kanske han låter länkarna ligga kvar, Han tror väl att polisen ska vara intresserad av att gå till botten med detta och lägga en massa resurser på att ett par personer skrev pedofil på hans Facebook.
Citera
2024-07-07, 14:18
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
#435 Inte omöjligt att han är inne på FB och samlar material till sin förtalsanmälan. Av samma orsak kanske han låter länkarna ligga kvar, Han tror väl att polisen ska vara intresserad av att gå till botten med detta och lägga en massa resurser på att ett par personer skrev pedofil på hans Facebook.

Fast det är ingen polisiär sak.
Han får driva det åtalet själv.
Citera
2024-07-07, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Fast det är ingen polisiär sak.
Han får driva det åtalet själv.

Ok, då har han en ännu större uppförsbacke framför sig om han menade att hans "Jag jobbar på det" handlar om att sätta dit dem som har skrivit "dumma saker" som han uttryckte det- för det var väl anonyma personer vill jag minnas.
Citera
2024-07-07, 14:43
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ok, då har han en ännu större uppförsbacke framför sig om han menade att hans "Jag jobbar på det" handlar om att sätta dit dem som har skrivit "dumma saker" som han uttryckte det- för det var väl anonyma personer vill jag minnas.

Ja, alltså det ska jävligt mycket till innan en åklagare tar på dig att driva förtalsmål som allmänt åtal.
huvudregeln är att du får driva dessa ärenden själv som enskilt åtal. Det här medför att du också får betala samtliga faktiska rättegångskostnader om du förlorar i rätten. Det kan bli oerhört dyrt.
Citera
2024-07-07, 15:20
Medlem
tindravargs avatar
Är det någon som har koll på vad det blev av Tweedygäddan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in