2024-07-15, 19:08
Medlem
Ang. Tjänstemannagäddan. Napp 233.

Han har ju tidigare identifierats här i tråden. P.g.a. att jag och barn bor relativt nära så har jag haft koll på honom. Han är också en sådan där särskild gädda som bara har fascinerat mig, p.g.a. att han verkar vara så in i helvete hal.

Jag upptäckte nyligen att han verkar ha försvunnit från Ratsit, MrKoll o.s.v. Han bodde tillsammans med en kvinna, "C". Hon bor kvar på samma adress men han finns inte kvar där. Jag har testat att söka på alla som delar namn med honom och som är lika gamla. Samtliga som kommer upp i listan har bott på sin adress under för lång tid för att kunna vara han.

Alltså har han bytt namn och flyttat isär med sin sambo, eller så har han fått skyddad ID eller så har han dött.

Om någon har hans personnummer eller mellannamn så kan vi nog reda ut det här. Jag är väldigt nyfiken på vart han har tagit vägen.
Citera
2024-07-15, 19:13
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Haha! Ja, ser ut som ett föremål i ett vindsförråd på Naturhistoriska museet där daterade suspekta objekt förvaras. #444
Haha, ja, det här är ett riktigt praktexempel på "daterat suspekt föremål" som inte riktigt passar in i det nya utställningsklimatet. Tänk att ta med barnbarnen på en museiutflykt och tvingas berätta för småttingarna varför farbrorn i glasbehållaren verkar vara naken, ser helt blodlös ut och ligger konserverad i formalin! 😅 (Jag är gammal nog att ha sett dom stackars tvillingarna på Naturhistoriska och drar därför paralleller till detta.)
Senast redigerad av MisterClueless 2024-07-15 kl. 19:36.
Citera
2024-07-15, 19:16
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Ny gädda på G?

https://rumble.com/v572bud-july-15-2024.html
Citera
2024-07-15, 19:32
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
#445 Svetsloppan

https://dumpen.se/2024/07/15/svetsloppan/
Citera
2024-07-15, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
#445 Svetsloppan

Han var inte snål med ansiktsbilder i alla fall. #455
Citera
2024-07-15, 19:50
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palle-Kuling-
Han var inte snål med ansiktsbilder i alla fall. #455

Han är bra dum i huvudet. Sexchattar med vad han tror är en 13-åring och strösslar med sina privata uppgifter och bilder från hemmet hejvilt. Han berättar för barnet vad hans firma heter t.o.m Vad ska en 13-åring med all den infon till tänkte han?

Men vi andra som får läsa hans loggar tackar för allt content.

Citera
2024-07-15, 19:58
Avstängd
olasvenssons avatar
Svetsloppan (Napp #445) Stockholm.

Han kör eget bolag. Inom svets och/eller bygg? Vilket bolag är det?

Citera
2024-07-15, 20:13
Medlem
Xandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Han är bra dum i huvudet. Sexchattar med vad han tror är en 13-åring och strösslar med sina privata uppgifter och bilder från hemmet hejvilt. Han berättar för barnet vad hans firma heter t.o.m Vad ska en 13-åring med all den infon till tänkte han?

Men vi andra som får läsa hans loggar tackar för allt content.

Ibland undrar man om det verkligen är sexdriften som styr eller om det handlar om andra djupare issues. Ingen svensk man 2024 kan ha undgått Dumpen. Att gå så all-in med ansiktsbilder och bilder på bostaden med tanke på risken att den där ansiktslösa trettonåringen egentligen heter Sara är helt skvatt galet. Är det sex som driver honom eller självhat? Är detta ett suicide by cop, fast via Dumpen? Han är ju heller inte i åldern där man är omedveten om hur internet fungerar. Det känns som att det ligger en hel del mer än vad vi ser bakom den här dårens totala och närmast fullt medvetna självoutning.
Citera
2024-07-15, 20:23
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanda
Ibland undrar man om det verkligen är sexdriften som styr eller om det handlar om andra djupare issues. Ingen svensk man 2024 kan ha undgått Dumpen. Att gå så all-in med ansiktsbilder och bilder på bostaden med tanke på risken att den där ansiktslösa trettonåringen egentligen heter Sara är helt skvatt galet. Är det sex som driver honom eller självhat? Är detta ett suicide by cop, fast via Dumpen? Han är ju heller inte i åldern där man är omedveten om hur internet fungerar. Det känns som att det ligger en hel del mer än vad vi ser bakom den här dårens totala och närmast fullt medvetna självoutning.

Ja det är märkligt. Är det inte Dumpen så kan det vara någon utpressare. Skulle vara som högsta vinsten om det varit det istället för Dumpen. Menar att det säkerligen varit billigare att bli utpressad än att åka dit på Dumpen, betala maxpaketet på Impullskollen för att ändå sedan bli uthängd.
Senast redigerad av Hussefar 2024-07-15 kl. 20:28.
Citera
2024-07-15, 20:24
Medlem
Wotans avatar
Kan det bli pris för "mest porrskadade gäddan någonsin" på galan?
Citera
2024-07-15, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xanda

Självskadebeteende kanske eller något liknande, annars är han väl bara allmänt dum i huvudet eftersom han ligger på dumpen
Citera
2024-07-15, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Svetsloppan (Napp #445) Stockholm.

Han kör eget bolag. Inom svets och/eller bygg? Vilket bolag är det?

Jag trodde att jag hade hittat rätt men det stämde inte med utseendet på huset när jag kollade på adressen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in