2024-08-03, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
Grävgruppen i telegram verkar ju jävligt bra!! En polare visa mig precis den, det dumma är bara att den verkar skicka sms till alla ens vänner när man skaffat appen att man nyligen gått med?? Det vill man ju inte🙄, hur mycket info får ens vänner? Ens användarnamn och allt eller?

Skaffade appen för tre månader sen och då skickades inga sms, däremot så kan andra i ens telefonlista som har appen, se att man gått med och man ser i ens egen app vilka vänner som laddat ner den. Vet inte om ens synlighet går att förhindra på något sätt. Vad man gör med appen är så klart anonymt
Citera
2024-08-03, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Kollade lite snabbt på fb hon verkar ha stabilt svenskt nätverk o bra jobb. Vilken jävla gris han är alltså

Hur gamla är barnen som denna pedofil jobbar/jobbade med?
Citera
2024-08-03, 17:06
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Skaffade appen för tre månader sen och då skickades inga sms, däremot så kan andra i ens telefonlista som har appen, se att man gått med och man ser i ens egen app vilka vänner som laddat ner den. Vet inte om ens synlighet går att förhindra på något sätt. Vad man gör med appen är så klart anonymt
Var lite försiktig med Telegram. Den blir hackad då och då av en grupp från Israel. Då visas användarens nummer och den konversationen personen haft så det är lätta att se vem användaren är. Tycker dom borde skaffa ett konto på Discord så man kan va anonym och med en tillfällig epost.
https://www.expressen.se/nyheter/hac...ram-och-gmail/
Citera
2024-08-03, 17:09
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Håller med om allt du skriver. Hon har verkligen lyckats bra med utbildning, arbete och bostad. Men att välja partner där hon misslyckats totalt. Hoppas verkligen hon slänger ut grisen.

Han kommer med all sannolikhet ta sit liv inom en månad
Citera
2024-08-03, 17:12
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden
Hur gamla är barnen som denna pedofil jobbar/jobbade med?

Lite oklart, han skriver själv att han jobbar på förskola i Lund och han jobbar kvällar, så det måste vara ett nattis. På hans profil står det däremot att han jobbar på en skola i Burlöv där jag är rätt säker på att de inte har nattis... Men åldrarna är 1-6 år på förskola.
Citera
2024-08-03, 17:16
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Han kommer med all sannolikhet ta sit liv inom en månad
Även om jag inte önskar att någon dör så har du nog inte helt fel. Om hans stora dröm var att arbeta med barn och utbildade sig till någon pedagog och allt detta ryks ifrån han. Ja då är nog självmord en stor risk. Lämnar sen hans fru han också och han tvingas till en lite lägenhet i ett taskigt område ja då ökar oddsen kolossalt.
Senast redigerad av Berraperra1975 2024-08-03 kl. 17:19.
Citera
2024-08-03, 17:21
Medlem
Är det bara jag som på rebusen på 458 hittat en profil på FB utan bild eller några inlägg?
Citera
2024-08-03, 17:26
Avstängd
Fittpicens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Hans fru är 50 år men hon ser ut som 25 år.
Napp #458

Hon ser ut som 50. Hon ser dessutom ut att lukta curry eller koriander.
Har du inte mer erfarenhet av kvinnor mer än från sjuka compliatitions på Efukt.org och söndagsmiddagarna hemma hos din morsa?
Citera
2024-08-03, 18:27
Medlem
Sveppss avatar

Varit på KIK i nästan 9 år. Ljuger om sin familjesituation (bror och hans fru hade han som närmaste familj, enligt honom), hittar på ett namn och härkomst när han försöker ragga upp en unge. Ställer frågan ”ska vi knulla” precis när ”ungen” uppgett hon är 14 år. ARBETAR MED BARN! Stalkar S&P. Tjatar och ljuger på ett sätt som får mig tro att han tidigare kommit undan och klarat sig ur knepiga situationer.

Denna man behövde åka dit, han är manipulativ och farlig.

Tack Dumpen.
Citera
2024-08-03, 19:40
Medlem
Styrkelyftares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Jösses. Det där var en jävla ärta. Henne skulle jag hållit varmkörd veckans alla sju dagar.

Tala om att #458 pissar bort sitt liv. Jag kan förstå att incel-busschaufförer med autism som bara har Lena Handén att komma hem till åker på pumpen när kåt-smsen börjar ramla in i telefonen men när man sitter med en sådan här bakelse därhemma så är det helt obegripligt att man håller på och söker sex online.

Herregud. Du behöver inte ta i så att du spricker. Du får det att låta som att gäddan är gift med en supermodell. Frun är inte i närheten av att vara så vacker som du får det att låta som.

För övrigt hoppas jag innerligt att gäddan avskedas från förskolan så snart som möjligt. Han ska inte vara i närheten av några barn.

Citera
2024-08-03, 20:12
Medlem
i-go-arounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Styrkelyftare
Herregud. Du behöver inte ta i så att du spricker. Du får det att låta som att gäddan är gift med en supermodell. Frun är inte i närheten av att vara så vacker som du får det att låta som.

För övrigt hoppas jag innerligt att gäddan avskedas från förskolan så snart som möjligt. Han ska inte vara i närheten av några barn.

Han rök direkt från jobbet.
Citera
2024-08-03, 20:17
Avstängd
Fittpicens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps

Varit på KIK i nästan 9 år. Ljuger om sin familjesituation (bror och hans fru hade han som närmaste familj, enligt honom), hittar på ett namn och härkomst när han försöker ragga upp en unge. Ställer frågan ”ska vi knulla” precis när ”ungen” uppgett hon är 14 år. ARBETAR MED BARN! Stalkar S&P. Tjatar och ljuger på ett sätt som får mig tro att han tidigare kommit undan och klarat sig ur knepiga situationer.

Denna man behövde åka dit, han är manipulativ och farlig.

Tack Dumpen.

Den här jäveln har mest troligt borrat barn på dagis sen dagen han blev anställd, jävla skitpeddojävel alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in