2024-08-18, 23:25
Medlem
SithMasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Jag är formad som Leffe GW, och det kan gå hett till.

Gäddluffen har dessutom en rejäl sak att plocka fram ur kalsongen, vilket går hem i vissa läger.

Därför du brukar gråta om att du är incel med mikroskopisk utrustning här i trådarna?

#467 var inte heller särskilt imponerande (mikroskopisk även där). I synnerhet inte att vara så förbannat fet och slapp i så ung ålder. Mycket snabbmat, stillasittande och porrtittande för den gäddan. Men tydligen kapabel att skaffa sig en dam, ja vi får väl se nu om det går åt helvete med frugan efter uthängningen som peddo, då kan det nog bli svårare.

Dryg var idioten också, men inte särskilt skrivkunnig och föreföll dessutom känna till Dumpen sedan tidigare.
Senast redigerad av SithMaster 2024-08-18 kl. 23:29.
Citera
2024-08-18, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Håller med, riktigt äcklig personlighet.
Se hans tidigare bilder på facebook, långt bakåt. Verkar helt sjuk o huvudet den jäveln.

Skolskjutar-vibe på den…
Citera
2024-08-18, 23:31
Avstängd
Fittpicens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starkZenap
Skolskjutar-vibe på den…

Ja, verkligen. Han slutade med att vilja skjuta sperma i barn istället.
Citera
2024-08-18, 23:33
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Därför du brukar gråta om att du är incel med mikroskopisk utrustning här i trådarna?

#467 var inte heller särskilt imponerande (mikroskopisk även där). I synnerhet inte att vara så förbannat fet och slapp i så ung ålder. Mycket snabbmat, stillasittande och porrtittande för den gäddan. Men tydligen kapabel att skaffa sig en dam, ja vi får väl se nu om det går åt helvete med frugan efter uthängningen som peddo, då kan det nog bli svårare.

Dryg var idioten också, men inte särskilt skrivkunnig och föreföll dessutom känna till Dumpen sedan tidigare.

Gäddan lanserar sig som sith-lord på en bild. Vad handlar det om egentligen? Du kanske vet!

Det jag ville poängtera är att gäddan har tillräckligt goda egenskaper för att slippa hamna på Dumpen.

Han hade kunnat använda de för att skaffa eller behålla damer i lämplig ålder.
Citera
2024-08-18, 23:36
Medlem
SithMasters avatar
Citat:
Gäddan lanserar sig som sith-lord på en bild. Vad handlar det om egentligen? Du kanske vet!

Det jag ville poängtera är att gäddan har tillräckligt goda egenskaper för att slippa hamna på Dumpen.

Han hade kunnat använda de för att skaffa eller behålla damer i lämplig ålder.

#467 är gift, hur du nu lyckats missa det?

Men att undvika att hamna på Dumpen det är lätt. Låt bli att bete dig som peddo så hamnar du inte där (pratar inte om dig).
Citera
2024-08-18, 23:41
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
#467 är gift, hur du nu lyckats missa det?

Verkar vara relativt nygift, vilket jag tog upp ovan.

Men uppenbarligen söker han annat eller något utöver detta, av någon anledning.

Vilket inte är ovanligt? Men varför då inte sikta in sig på damer i lämplig ålder istället?
Citera
2024-08-18, 23:44
Avstängd
Fittpicens avatar
Citat:

Vilket inte är ovanligt? Men varför då inte sikta in sig på damer i lämplig ålder istället?

Måste va närmast omöjligt att träffa en vuxen kvinna för sexuelt umgänge med den kroppformen han innehar.

Han har nog övervägt unga män, men bestämt sig för att prova barn först. Gick sådär får man väl säga.
Citera
2024-08-18, 23:44
Medlem
SithMasters avatar
Citat:

Ja han är gift, som jag skrev.

Av någon anledning? För att han är pedofil kanske Sherlock?

Igen. För att han är pedofil Sherlock.

Citera
2024-08-18, 23:45
Avstängd
Storanglarens avatar
Citat:

"jag var uttråkad och råkade det låta gå för långt" skriver han ju till Sara efter konfrontationen. "Uttråkad" efter halvårs giftermål. Det måste vara en tråkig tjej han är gift med.
Citera
2024-08-19, 00:00
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Jag är formad som Leffe GW, och det kan gå hett till.

Gäddluffen har dessutom en rejäl sak att plocka fram ur kalsongen, vilket går hem i vissa läger.

dock märkligt slapp sak
Citera
2024-08-19, 00:14
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Företaget startades i juni och var dödsdömt redan ifrån början, är troligen därför han haft så mycket tid att runka och sexchatta om dagarna, inte en kotte lär ha hört av sig för att låta honom bygga ihop sin dator. Låter inte jätteseriöst när en företagare använder orden "pillat med" som merit...

Det var därför jag fetstilade just det. Tror det går åt helvete med allt: företag, frugan osv #467
Citera
2024-08-19, 00:41
Medlem
knark-kungens avatar
Snygg kropp, han gör nog inte mycket annat än att runka framför datorn, blir nog inte mycket ligga där hemma.

Också har han mage att lägga skulden på Patte, hoppas fallhöjden är rejäl
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in