2024-11-14, 17:42
Medlem
MorgNThorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anwe8
Haha, dessvärre så går han snart i pension ändå
Ja men det blir nog inte så mycket extraknäck på studiefrämjandet under pensionen.
Citera
2024-11-14, 17:49
Avstängd
HajPaDigs avatar
Nordfront som tidigare har skivit om Gäddan har uppmärksammat konfrontationen av Gäddan.

https://nordfront.se/man-bakom-mangf...agen-av-dumpen
Senast redigerad av HajPaDig 2024-11-14 kl. 17:56.
Citera
2024-11-14, 18:09
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanda
Säkert något från Lastbryggan.

Då vet vi alltså att #505 inte påverkats nämnvärt av Dumpenuthängningen. Han fortsätter som vanligt, rör sig utomhus, har inte blivit inlagd på psyk eller så. Stenhård man. Fikar med rullande kameror i en timme med fiskarna, flirtar rejält med en av dem och sedan bara kör på som vanligt trots att han är medveten om att ett par miljoner svenskar hört talas om hans bravader. Ni får kalla mig pedofilapologet om ni vill men det är svårt att inte sitta förundrad över denne mans absoluta don't give a shit-attityd. Det är imponerande. Hands down.
Stenhård? Snarare lika dum och med lika stort känslomässigt register som en gråsten. Eller bajskorv.
Citera
2024-11-14, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Nordfront som tidigare har skivit om Gäddan har uppmärksammat konfrontationen av Gäddan.

https://nordfront.se/man-bakom-mangf...agen-av-dumpen

Märkligt det där, vilka tillfällen de väljer när de ska låtsas bry sig helt plötsligt. De uppmärksammar aldrig när deras egna åker fast för diverse barnporrbrott, våldtäkt av barn osv. Så märkligt!

https://www.gp.se/krim/nazisten-alex...1-eca4d986a1c5
Citera
2024-11-14, 18:15
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Märkligt det där, vilka tillfällen de väljer när de ska låtsas bry sig helt plötsligt. De uppmärksammar aldrig när deras egna åker fast för diverse barnporrbrott, våldtäkt av barn osv. Så märkligt!

https://www.gp.se/krim/nazisten-alex...1-eca4d986a1c5

Jag vet att dom har såna bland sig. Och jag skiter i Nordfront. Men det där var väl bra ?

Deras första artikel om Gäddan.

https://nordfront.se/barnslig-respon...propaganda.smr
Senast redigerad av HajPaDig 2024-11-14 kl. 18:43.
Citera
2024-11-14, 18:43
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanda
Säkert något från Lastbryggan.

Då vet vi alltså att #505 inte påverkats nämnvärt av Dumpenuthängningen. Han fortsätter som vanligt, rör sig utomhus, har inte blivit inlagd på psyk eller så. Stenhård man. Fikar med rullande kameror i en timme med fiskarna, flirtar rejält med en av dem och sedan bara kör på som vanligt trots att han är medveten om att ett par miljoner svenskar hört talas om hans bravader. Ni får kalla mig pedofilapologet om ni vill men det är svårt att inte sitta förundrad över denne mans absoluta don't give a shit-attityd. Det är imponerande. Hands down.

Kan inte annat än hålla med. Inom feministiska kretsar används ibland begreppet storkukslugn, och om det är någon som personifierar detta begrepp så är det Kungsgäddan. En man som är helt trygg i sig själv och som inte låter några moralisters hysteriska anfall påverka honom det allra minsta. Jag har sagt det förr, och jag säger det igen. Jag är mäkta imponerad av Kungsgäddan.

#505 på dumpen

Ps. Hade gärna velat veta vad det var i paketet från Lastbryggan.
Citera
2024-11-14, 19:18
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Oj! Den där känner jag lite ytligt!
Herregud 😲
Om inte dumpen läggs ner är det på riktigt bara en tidsfråga innan alla i Sverige har någon slags koppling till en gädda.
Citera
2024-11-14, 19:44
Medlem
510 är borta från sin arbetsgivares hemsida.
Citera
2024-11-14, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Kan inte annat än hålla med. Inom feministiska kretsar används ibland begreppet storkukslugn, och om det är någon som personifierar detta begrepp så är det Kungsgäddan. En man som är helt trygg i sig själv och som inte låter några moralisters hysteriska anfall påverka honom det allra minsta. Jag har sagt det förr, och jag säger det igen. Jag är mäkta imponerad av Kungsgäddan.

#505 på dumpen

Ps. Hade gärna velat veta vad det var i paketet från Lastbryggan.
Princessbakelsen #505 satt och fikade igår på caféet vid bion i Gällivare och syntes handla på ICA och idag var han på bolaget också.
Så nog rör han sig öppet i samhället som om ingenting hänt.
Men jag själv låter mig inte imponeras av det lilla äckliga kräket.Om han skulle vara någon slags kung så är det met åt kung av idiot.
Citera
2024-11-14, 20:52
Medlem
Verkar som att dumpens hemsida blivit hackad……
Citera
2024-11-14, 20:54
Medlem
Enigma.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Verkar som att dumpens hemsida blivit hackad……
Hackad? Funkar bra för mig!
Citera
2024-11-14, 21:06
Medlem
Damien-s avatar
Gädda nr 510 försöker spela ovetandes in i det sista. I slutet av chatten när Dumpen skrivit att han blivit konfronterad och kommer bli publicerad, svara gäddan "va? vem är du?"

På första bilden i chatten ser han dessutom ut som någon avdankad gitarrist i något dansband.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in