Citat:
Han var verkligen tjatig vilket framgår av det du har postat här.
Han måste ha tillbringat nästan all sin tid med sin mobil.
Skyllde på att han spelade för sambon.
Sambon måste ju vara totalt chockad över hans "spelande" och att han fått känslor för det han trodde var ett barn.
Här kan man tala om fallhöjd då hsn troligtvis kommer förlora ALLT. Jobb,sambon,radhuset,
Jag undrar vad folk i deras bekantskapskrets tänker om honom nu då det visar sig att deras "vän" är intresserad av unga tonåringar.
Sedsn så undrar jag hur han kan ens tänka tanken att NÅGON skulle vilja ta hans äckliga fnasiga kuk i munnen.
Han måste ha runkat nästan tvångsmässigt flera gånger per dag.
Han var verkligen tjatig vilket framgår av det du har postat här.
Han måste ha tillbringat nästan all sin tid med sin mobil.
Skyllde på att han spelade för sambon.
Sambon måste ju vara totalt chockad över hans "spelande" och att han fått känslor för det han trodde var ett barn.
Här kan man tala om fallhöjd då hsn troligtvis kommer förlora ALLT. Jobb,sambon,radhuset,
Jag undrar vad folk i deras bekantskapskrets tänker om honom nu då det visar sig att deras "vän" är intresserad av unga tonåringar.
Sedsn så undrar jag hur han kan ens tänka tanken att NÅGON skulle vilja ta hans äckliga fnasiga kuk i munnen.
Han måste ha runkat nästan tvångsmässigt flera gånger per dag.
Han har betett sig närmast besatt och jag fattar inte hur han har haft tid att leva och jobba. Han skriver ju t.o.m. att han brukar chatta i bilen på väg hem från jobbet. Pendlar Enköping - Upplands Väsby. Han har alltså ett så tvångsmässigt behov att chatta att han ens inte kan låta bli när han kör bil.
De allra flesta människor blir nog illa till mods om man får reda på att en vän, kollega, granne, släkting, bekant sexchattar med barn och stämmer träff med dem men det finns ju nivåer i helvetet. Här antar jag att många blir chockade över hans maniska och massiva chattande. Vad är det egentligen som döljer sig under ytan här? Hur har han haft tid? Jag antar att han utåt sett ändå har levt som vanligt. Han kan dock omöjligen ha skött sitt jobb 100% under den chattande perioden. Enda gången han låter luren vara längre tid är när de har besök i hemmet. #480