Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-19, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Gädda 483

Namn. Samma som katten Gustaf fast med v.
Efternamn. Skådespelaren Thorsten född 1961.
Dock inget c.

Ålder. 1988.
Ort. Falun.

Vissa går i trasiga skor ur Idol 2011.

Olyckligt efternamn när man bor i Falun
Citera
2024-09-19, 11:19
Medlem
blompissares avatar
Intressant ändå att SMASH gäddan ställer några klipska kontrollfrågor till det fiktiva barnet. "vilken låg-mellanstadieskola gick du på?" "vilken ridskola går du på"?. Det fiktiva barnet slutar abrupt svara när frågorna kommer. Då övergår han till sexfrågor någon timme senare och vips så är det fiktiva barnet med på noterna igen. Här någonstans borde han funderat på varför "barnet" väljer att inte svara på hans kontrollfrågor.

Får även ge han stort plus i kanten när han ligger i sängen med blåa trikåkallingar och magen jäser över sådär sexigt. Jag började tokskratta rakt ut när jag såg sexiga Göte posa sådär.

#483 a.k.a S.M.A.S.H-gäddan
Citera
2024-09-19, 11:36
Medlem
PROLIFICs avatar
Idolen - #483

Vilket peddomiffo. Han får omgående reda på att barn 1 bara är 12 år. Han tycker att det är ok och säger att han är nyfiken på hur hon ser ut.

"Har du fått bröst än?" (Var bor du?) "Dalarna, du då" (Borlänge) "Trevligt, vart i Borlänge" (Lite utanför) "Har du stora eller små bröstvårtor och vilken färg är de"

Tänk er den inledningen i en Tinder-chatt vuxna emellan, givetvis inte frågan om hon fått bröst men när frågan om bostadsort är avklarat så frågar man om bröstvårtornas färg och storlek. Inga konstigheter!

Han önskar att han får se hela barnet (hon solar) och han frågar hur hon vill förlora oskulden. "Testa att smeka dig själv" "Är du i bara trosa nu" (baddräkt) "Kan jag få se, jag är så nyfiken på dig" De pratar om favoritglass och han är 34. "Hur våt är du nu"

Alltså, återigen en gädda som tror att kvinnans underliv är blött bara så där. Hon solar och pratar med en främling på nätet - han tror att hon är våt. "Hur känns det om du drar i bröstvårtorna" (Jobbar du) Ja, han är på Roskilde och jobbar. De pratar lite om sex. Han vill se hela henne och skickar en bild där huvudet är avkapat och man egentligen bara ser en orange tisha. Han vill gärna se henne naken. Han skulle kunna tänka sig att ta en promenad med henne. "Använder du BH" "Kan du smeka dig själv nu"

Han tjatar om att få se henne. Han frågar om var i hon gick i låg- och mellanstadiet två ggr men får inget svar. Skickar nån konstig bild på ett kvinnoansikte, en man håller på kinderna. Antar att det ska vara en passionerad bild. Han är tillbaka i Dalarna om två veckor. Lite löjligt sexprat. "Är du våt just nu" Mer tjat om att få se henne. Han skickar en bild på sin överkropp, svarta kalsonger, huvudet avkapat. Ser ut att tillhöra en 65+ i dålig form. "Får jag se hela dig nu...Jag vill gärna se hela dig som du är just nu...Kan du svara" "Är du våt just nu" Ännu mer tjat om att se hela henne, han frågar när hon smekte sig senast.

Det är han som är den kontaktsökande parten. "Är du mycket våt...För in 2 fingrar i dig...Jag vill gärna se dig njuta" "Är det mycket blöt i sängen" Skickar obegriplig bild. Shortsen är uppdragna över naveln, tishan uppdragen till strax under brösten. Det man ser är en del av svällmagen. Ett jävla tjat om att få se henne, vad hon har på sig, om hon brukar smeka sig själv osv. Han verkar väldigt intresserad av om brukar onanera. Han använder inte ordet onnar.

Barnet frågar om han är intresserad av att träffas. "Kanske, hurså?" Barnet vill knulla när de ses. Lite vardagligt prat, han berättar att han jobbar inom skolan. Han frågar ännu en gång hur hon gör när hon smeker sig själv trots att barnet förra gången skrev att det är pinsamt att berätta. Barnet ligger på och frågar om han är intresserad av att ses.

Här slutar konversationen med barn 1 så jag vet inte hur den avslutas. Förmodligen är han inte intresserad av att ses. Jag antar att han ligger hemma och runkar och vill se bilder och läsa beskrivningar av barnets onani?
Citera
2024-09-19, 11:49
Medlem
Berraperra1975s avatar
Inom en radie på 500m där gädda #483 bor. Finns det 6 skolor och förskolor. Nu kan det givetvis va en slump. Men kan ändå inte släppa om det verkligen är en slump att han bor där han gör.
Citera
2024-09-19, 11:57
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Inom en radie på 500m där gädda #483 bor. Finns det 6 skolor och förskolor. Nu kan det givetvis va en slump. Men kan ändå inte släppa om det verkligen är en slump att han bor där han gör.
36 år, singel, lärare men jobbar på fritids. Jag tippar på att skolan/jobbet och chattandet är hela hans värld. Blir inte förvånad om han suiciderar.

Citera
2024-09-19, 12:02
Medlem
Alla barn på den där fritidsgården med en snippa lär ju ingått i hans kvällsdusch-runkfantasier
Citera
2024-09-19, 12:05
Medlem
Gubbmagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
36 år, singel, lärare men jobbar på fritids. Jag tippar på att skolan/jobbet och chattandet är hela hans värld. Blir inte förvånad om han suiciderar.

Han bor tillsammans med en kvinna i lägenheten där han bor om man kollar på birthday.se. Kan iofs vara singel ändå. Om inte annat så är han det snart eller redan nu...

Citera
2024-09-19, 12:08
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbmagen
Han bor tillsammans med en kvinna i lägenheten där han bor om man kollar på birthday.se. Kan iofs vara singel ändå. Om inte annat så är han det snart eller redan nu...

Aha, miss av mig!
Citera
2024-09-19, 12:12
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbmagen

Stämmer han är förlovad med henne. Åtminstone skriver hon det på Facebook.
Citera
Medlem
Hans efternamn + Falun. Släkt med den andra galningen? Man får nämligen vibbar av att han kan brisera när han blir trängd
Citera
Medlem
swenne1s avatar
#483 har redan tagit bort sig ifrån Ratsit och Merinfo. Mrkoll finns han kvar på och har även en FB-profil.
Citera
2024-09-19, 12:14
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

Känna som att du tippar helt rätt här, hans totalångest bara lyser genom videon.

Han kommer lämna orten väldigt fort, antingen genom flytt eller genom hopp framför tåg. #483
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in