2024-09-21, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Stackarn har ju inte gjort något, inte träffat någon .
Han har bara chattat och skulle träffa en 16 åring!!

Ni är värre än gäddorna!

Efter att ha försökt boka sex och våldtäkt med en 12 åring.

Väldigt normalt. Ett tväräkta peddo.

Men du kanske tycker det är fullt ok att försöka grooma en tolvåring och skicka kukbilder?
Senast redigerad av DaddyCool64 2024-09-21 kl. 00:08.
Citera
2024-09-21, 00:11
Medlem
chessiecats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anwe8
Ängelholms gymnasieskola finns fördelad på följande skolor: Rönnegymnasiet, Victoriaskolan och Valhall College.

Fått till lite mer information har fått till mig om #482

Vederbörande blev anställd i företaget under sommaren 2020 och började först på en låg och mellanstadiet skola https://www.hd.se/artikel/lyx-med-eg...den-i-magnarp/ sen året efter blev det en rockad på företaget och vederbörande blev förflytta till Rönnegymnasiet under hösten 2021 och varit kvar där fram till vederbörande stängdes av från sin tjänst.

Valhall College trots de tillhör gymnasieskolan tillhör ett helt annat arbetsområde på företaget och vaktmästare som jobbar sen många år tillbaka där ska defenitivt inte blandas in i detta.
Däremot tillhör Rönnegymnasiet och Victoriaskolan samma arbetsområde.

Kan också informera att företaget har samlat in vederbörande nycklar, passagebricka, tjänste ID, tjänstedator, tjänsetelefon och arbetskläder.

Vederbörande skrivbord och omklädesskåp blev urstädat totalt och allt som fanns inklusive privata saker blev kasserade i sopsäckar rätt in i soptunnan.
Och ni vet vad de innebär....
Citera
2024-09-21, 00:16
Medlem
Citat:

Ni är värre än gäddorna!

SÅ det är ok att skriva snusk och skicka kukbilder till dina små döttrar som är elva och tolv år?
Hur fan tänker sådana som du?
"Inte gjort något" så fantastiskt dumt skrivet.
Citera
2024-09-21, 00:25
Avstängd
Fittpicens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starkZenap
SÅ det är ok att skriva snusk och skicka kukbilder till dina små döttrar som är elva och tolv år?
Hur fan tänker sådana som du?
"Inte gjort något" så fantastiskt dumt skrivet.

Jag hade löst en sådan situation, på mitt vis.
Det har tyvärr hänt.. innan, de slutade i 4 års villkorligt för min del med allt vad det innebär..

Hade aldrig offrat 4 år med mina barn igen, finns andra sätt att lösa problem på...
Citera
2024-09-21, 00:33
Medlem
Citat:
Jag hade löst en sådan situation, på mitt vis.
Det har tyvärr hänt.. innan, de slutade i 4 års villkorligt för min del med allt vad det innebär..

Hade aldrig offrat 4 år med mina barn igen, finns andra sätt att lösa problem på...

Om det nu är sant...ändå tycker du att han "inte gjort något"?
Citera
2024-09-21, 00:39
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Ni är värre än gäddorna!

Det är detta med kukbilder och sexchattande med personer som ska vara under 15 som är det problematiska. "16-åringen" använde de ju bara för att locka dit honom.

Men Sara verkar vara lite på med detta också. Du har bestämt träff med en 16-åring. Men just den biten är ju helt laglig i Sverige som i det mesta av Europa.
Citera
2024-09-21, 05:40
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atinySetare
Från gruppen "Vårdnadshavare kräver föräldramöte, Kvarnsvedens skola" #483

"Hej! Då rektorn inte vill svara på några frågor eller kalla till möte med föräldrar som har frågor så har vi gjort denna grupp.
Det har blivit känt att denna pedagog fått varningar och även en avstängning tidigare för opassande beteende (ÄVEN GÅTT I SAMTAL FÖR HANS SÄTT ATT VARA NÄRGÅNGEN MED BARN!) men inte förens nu så vidtas några åtgärder. Elever, pedagoger och föräldrar har ringt och varit i kontakt med ledningen för skolan och uttryckt oro I FLERA ÅR. Våra barn har alltså varit i närheten av den här pedagogen trots att ledningen vetat att det funnits så mycket varningar kring denna pedagog. Det är oacceptabelt och jag som många många andra vill ha svar på VARFÖR det inte har gjorts något tidigare.

Mycket märkligt agerande av skolan. Rent generellt har jag alltid fått dåliga vibbar av killar/män som söker sig till fritidsledarjobb o dyl.
Citera
2024-09-21, 07:47
Medlem
#483 tillhör ju verkligen skaran av gäddor som ska väck från jobbet, familj och hela jävla samhället eftersom det innehåller barn!

Minns inte om det diskuterats kring hans pepprande med frågor om vilken skola/klass/fritids/område "barnet" hör till och rör sig i?
Varför tror vi att han gör detta? JO — för att kolla om möjligheten att stalka/utpressa/sätta dit barnet i verkligheten!

På nätet finns möjligheten att blocka fanskapet om han går för långt, men kan han se till att få barnet under kontroll (hot, utpressning etc) irl så blir det lättare!
Citera
2024-09-21, 07:51
Medlem
trasig-axels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Mycket märkligt agerande av skolan. Rent generellt har jag alltid fått dåliga vibbar av killar/män som söker sig till fritidsledarjobb o dyl.
Inte så konstigt eller? Är det en man som söker sig till barn så är dom antingen bögar, pedofiler eller utvecklingsstörda (vilket i deras fall är nära till att vara pedofil).

Till chefen: "Jag vill jobba med barn för jag har barnasinnet kvar!"

Till barnen: "Jag har barnasinnet kvar, jag är som du, får jag hålla din hand? Vill du smaka på min kuk?"
Citera
2024-09-21, 08:53
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsJustAFleshwound
#483 tillhör ju verkligen skaran av gäddor som ska väck från jobbet, familj och hela jävla samhället eftersom det innehåller barn!

Minns inte om det diskuterats kring hans pepprande med frågor om vilken skola/klass/fritids/område "barnet" hör till och rör sig i?
Varför tror vi att han gör detta? JO — för att kolla om möjligheten att stalka/utpressa/sätta dit barnet i verkligheten!

På nätet finns möjligheten att blocka fanskapet om han går för långt, men kan han se till att få barnet under kontroll (hot, utpressning etc) irl så blir det lättare!
Jag tror att han frågar barnen om skola/klass/fritids så han inte möter ett skolbarn från sin egna skola och därmed kan bli avslöjad redan i chattstadiet. (Eftersom idioten skickar extremr tydliga bilder på sig själv).

Hade btw helt missat att han blivit polisanmäld, av vem blev han det och varför? #483
Citera
2024-09-21, 09:01
Medlem
#479 har lagt upp ett klipp från tv4 på sin Facebook. ”Det får du inte säga och göra online – kan ge upp till fyra års fängelse”

Han skriver att det gäller alla och syftar nog på att han anser sig nättrakasserad. Klippet handlar även om barn som får nakenbilder skickat till sig.

Så, han tycker alltså att andra ska få fängelsestraff för att han blir nättrakasserad, ser ingen koppling till att barn blir utsatta av honom? Förnekelse de lux.
Citera
2024-09-21, 09:04
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Jag tror den senaste fångsten måste ha någon slags utvecklingsstörning trots att han var enormt nervös så kan man ju se att något inte står rätt till i chattloggen där han skickar osmickrande bilder ..
Antar att det råder personalbrist i borlänge?

Jag tror som du, det vill säga att gädda #483 har någon form av utvecklingsstörning el liknande. Att han klarat högskolan kan betyda att han fått specialstöd i studierna, om han nu ens har en färdig examen, eller om han nu har någon utbildning överhuvudtaget. Inom åldringsvården anställs ju folk utan relevant utbildning, hur vet vi att det inte förekommer samma sak i ungdoms--barnomsorgen? Det är inte så svårt att konstatera att snubben inte har alla hästar hemma, alltså totalt olämplig att ta hand om barn och unga. Pedagog eller ej, konstigt att han har lyckats slinka igenom, vilket vi nu ser kan ha fått allvarliga följder. Han har till och med tidigare enligt uppgifter varit i fokus för olämpligt beteende på sin arbetsplats. Hur i helvete kan man bara låta en sådan knäppgök få hålla på? Detta är ett speciellt fall eftersom folk omkring tydligen har varnat i åratal om denna människas olämplighet. Hoppas för guds skull att han inte har tafsat på några riktiga barn. Skandal!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in