2024-12-20, 22:22
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Jag sitter och funderar på vad han kan ha i sina datorer.
Vad kommer du fram till? Att vi har att göra med en besatt ornitolog som laddat ner tio terabyte fågelkvitter? Eller en utsvulten pedofil av rang med ett tjugotal mappar och dolda krypterade undermappar späckade med barnporr och åter barnporr? Det är nog lika stor chans att hitta dolda mappar mellan hans bokföringsprogram som det är att hitta nyklämda finnar på hans kinder. Jag menar, är det nån som löst Daisys Destruction i Ultra HD så är det den här dåren.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-12-20 kl. 22:25.
Citera
2024-12-20, 22:39
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Vad kommer du fram till? Att vi har att göra med en besatt ornitolog som laddat ner tio terabyte fågelkvitter? Eller en utsvulten pedofil av rang med ett tjugotal mappar och dolda krypterade undermappar späckade med barnporr och åter barnporr? Det är nog lika stor chans att hitta dolda mappar mellan hans bokföringsprogram som det är att hitta nyklämda finnar på hans kinder. Jag menar, är det nån som löst Daisys Destruction i Ultra HD så är det den här dåren.

Det blev en missuppfattning där. Jag menade Soneby.
Citera
2024-12-20, 23:33
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Det blev en missuppfattning där. Jag menade Soneby.
Fattar. Skulle inte förvåna mig om han också sitter med popcorn framför Daisys.
Citera
2024-12-21, 09:53
Medlem
Galnetattarens avatar
Der verkar som mannen som älskar sin snopp Kristoffer Ljusberg inte lärt sig något på det året han gått SEIF. Han chattar dagligen med minderåriga och skryte nu om att den yngste han knullat är 10 år. Nackskott
Citera
2024-12-21, 12:26
Medlem
Vissa gäddor försvinner snabbt ur ljuset.

En av de värsta gäddorna kan vara gädda 528.

Ett rovdjur som vill stoppa in en analplugg i en åttaåring. Gäddan jagar en mamma som vill utnyttja ett litet barn tillsammans med honom.

Dumpens fiskare har en video på deras samtal. Den självgoda gäddan flinar upp sig och ser nöjd ut när han talar om att han är musiklärare och spelar gitarr.

Fiskaren svarar "jag vet vad gitarr är". Lite festligt svar.

Konfrontationen med Dumpen på ett hotell i Eskilstuna är mycket kraftfull.

Gäddan vinglar iväg och faller ihop i fosterställning och gråter. Kolla gärna in hans chockade uppsyn efter 1.03 i videon. Där ser man äkta gäddpanik!

Någon som vet hur kulturskolan hanterat att den här gäddan kunnat simma runt bland elever?

Har det gått ut någon information i skolan?

Hoppas att det här aset inte glöms bort i skuggorna.
Citera
2024-12-21, 13:09
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topplocksras
Riktigt trött på Hakuna Matata.
Så retarded och bortom räddning.
Det som faktiskt retar mig mig mest är Soneby som försvarar honom med liv och lem.
Men Soneby som kunde blivit någonting i public service är borta för tid och evighet från den arenan.
Synd då han var riktigt bra i tv-programmet "Ballar av stål".
Och kunde blivit sp mycket större men schabblade bort sin trygga framtid i sin "weird" hjärna.
Han måste uppenbarligen ha nån egenskap som räddar honom då han jobbar på som vanligt och har folk som försvarar honom.
Karisma? Knappast. Jävligt bra på sitt arbete som revisor? Ja kanske.
Citera
2024-12-21, 14:12
Medlem
Kladd-Runes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enigma.
#288 Uppdatering om civilstånd.
Den akrobatrunkande redovisningskonsulten från Hällekis är från och med igår singel.
Antar att flyttlådor packas.

https://dumpen.se/2023/10/05/jag-job...288-lidkoping/
Sjukt om det tog över ett år efter att ha kollat de där chattloggarna. Han verkar ju helt sjuk 😅
Citera
2024-12-21, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Han måste uppenbarligen ha nån egenskap som räddar honom då han jobbar på som vanligt och har folk som försvarar honom.

Ont om revisorer generellt sett…
Citera
2024-12-21, 15:06
Medlem
Tomtefar2024s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Han är inte revisor, han är redovisningskonsult. Han gör bokföringen på uppdrag åt folk som inte pallar mata in skiten själv.
Citera
2024-12-21, 15:15
Medlem
Tomtefar2024s avatar
Citat:
Soneby är lika sjuk med tanke på vad han skämtar om och att han känner och säkert umgås med honom eftersom han sitter i den där styrelsen.

Din research suger, eller så förtalar du med flit. Den enda som sitter i AMK studios styrelse är sen två veckor tillbaka konkursförvaltaren

Styrelsesuppleanten (en extremt ansvarstyngd roll i praktiken) Hakuna Mutata gick ur bolaget för mer än 2 år sedan.

Så vare me de
Citera
2024-12-21, 15:25
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtefar2024
Din research suger, eller så förtalar du med flit. Den enda som sitter i AMK studios styrelse är sen två veckor tillbaka konkursförvaltaren

Styrelsesuppleanten (en extremt ansvarstyngd roll i praktiken) Hakuna Mutata gick ur bolaget för mer än 2 år sedan.

Så vare me de

Kollade inte hur det är i nuläget. Det blev väl för mycket uppståndelse.
Citera
2024-12-21, 19:27
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enigma.
#288 Uppdatering om civilstånd.
Den akrobatrunkande redovisningskonsulten från Hällekis är från och med igår singel.
Antar att flyttlådor packas.

https://dumpen.se/2023/10/05/jag-job...288-lidkoping/
Var #288 gift?
Lustigt ändå, om jag var AI och någon bad mig göra ett porträtt av en man som groomar barn, då skulle jag visa #288. Vet inte varför, men man märker hur förtjust han är i själva groomandet. Textbook.

Fatta att vara ihop med en snubbe och när han ska sexta med ett barn bakom din rygg så skriver han "pillar du ofta?"
Senast redigerad av Ond.hicka 2024-12-21 kl. 19:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in