Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-12-19, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Det har ju pratats mycket om att hålla nån form av gäddgala där gäddor kan nomineras i olika kategorier.
Det hade varit kul.

Det har inte bara pratats om det. Det har bokstavligen ägt rum.
Citera
2024-12-19, 22:47
Medlem
HassanVonEssens avatar
Rebusrunda: Vem är #498 Laundrup?

Den här horungen är tidigare dömd för strypvåld mot en kvinna. Han påstår att han bodde i Västra hamnen i Malmö men sedan flyttade till Hyllie, sex min från shoppingcentret Emporia. Han hävdar också att han pratar bosniska, arabiska och turkiska. Sättet han uttrycker sig på avslöjar antagligen att han inte har ett svenskklingande namn.

Finns det verkligen ingen i hela Malmö som känner igen det här missfostret?

https://dumpen.se/2024/10/20/laundrup_498/
Citera
2024-12-19, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen

Den här horungen är tidigare dömd för strypvåld mot en kvinna. Han påstår att han bodde i Västra hamnen i Malmö men sedan flyttade till Hyllie, sex min från shoppingcentret Emporia. Han hävdar också att han pratar bosniska, arabiska och turkiska. Sättet han uttrycker sig på avslöjar antagligen att han inte har ett svenskklingande namn.

Tror han är id:ad i Gräv.
Citera
2024-12-19, 22:53
Avstängd
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Lapparna är tuffa. De har nog bra medicin mot peddos. Det är wilda western där och de har mycket vapen. Även revolrar får de ha på jobbet. Skotrar helikoptrar och fyrhjulingar LOL.
Den här gubben som var en riktig rockstjärna för länge sedan jobbade jag med ett tag på mitt första riktiga jobb då jag var 18. Sven Gösta Jonsson. Mina föräldrar hade hans skivor på 60 talet. Jag är lapp och jag har mina renar. Jokkmokks Rock.

https://youtu.be/drqj1HomHr4?si=EBTQNQw8FWfNMY2O

https://youtu.be/_6WLU_r5CA0?si=XLJSkaaT7bUZLgLK

Nu höll vi ju på att halka off-topic här.
Men som tur är kommer Norrlands-pedofilerna till vår räddning, och leder oss tråd-rätt igen.

https://dumpen.se/2022/09/06/robinso...44-borgafjall/
https://dumpen.se/wp-content/uploads...songaddan-.pdf
https://www.youtube.com/watch?v=rAo-PFWQhLw
Citera
2024-12-19, 23:04
Medlem
Enigma.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
När livet är som jävligast. Tänker på gädda 539 och allt blir ändå ett lyckorus

När insikten slår in. När gäddan inser vad Dumpen är. När det klarnar att han som gädda är en av Norrlands mest googlade personer.

Den julen. Den ångesten.

Dumpen borde kanske censurera i chattarna? Det han skriver om frugan och hennes ovilja att suga och svälja är grymt.

Chansen att 439 väljer repet eller annan exit måste vara skyhög.

Tycker inte Dumpen ska censurera några chattar, då får allmänheten inte veta allt som dessa miserabla individer skriver och skickar till barn de planerar att skända.
På tal om chattar, läste #539 Bär till son chattar en gång till, man blir förvånad över vad gäddorna väljer att dela med sig av.
Nu vet vi till exempel vad Bär till son ägnar sig åt då han är ensam hemma, han sitter och runkar! Då med tanke på vad han skickar till barnet från Piteå så är det nog porrsurfning och handtrall som är Bär till sons ensam hemma nöje. Förutom att skriva milslånga chattar med barn på olika plattformar.
Kik verkar vara gäddornas favoritplattform.
Citera
2024-12-19, 23:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen

Om jag gissar! Så ser det här ut som en Bosnier alt Serb eller Alban. Det kryllar av dessa i Malmö. Fast något namn har jag tyvärr inte.
Citera
2024-12-19, 23:32
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Hua vilket äckel! #539

Det är alltid otäckt med gäddor men det är värre med gäddor som jobbar med barn och i det här fallet så står barnen i direkt beroendeställning till honom. Han erkänner dessutom att han har fantiserat om elever.

Han använder desstom på ett märkligt sätt. Riktig boomer till knullgubbe.

Ganska omgående frågar han barnet hur gammal den äldsta hon knullat är (41) och han frågar om det är en lärare.

"Nyfiken på ung"
"Glada, fast fin kropp, nyfikna"
"Ja, Ligger och fantiserar om ung tjej "

Han är väldigt intresserad av toppiga bröstvårtor och att pussa på dem. Han frågar innan han skickar bild på kuken. "Är det äckligt med bild på kuken?" Och så skickar närbild på slak penis och skrynklig pung och berättar att han har bilden på Body Contact. Han är alltså ute och trålar efter snedknull. Men varför i hela helvetet får man för sig att folk vill se närbild på kuken? Jag vet att det är en sida för knullkontakter men kan man inte försöka att vara lite smakfull?

Han föreställer sig barnets hand runt kuken. "Får fantisera vidare nu när jag har matte i en klass"

"Jag kan bjuda på korv med sås "

Och så skickar han den där bilden från biologiboken. Kvinnans yttre könsorgan.

Han använder så jävla löjligt språk. "Kanske känna lite värme från din springa" "Kanske känna lite fukt kring springan"

Han skriver om att elever har varit intresserade av honom. När han hjälper dem så trycker de insidan av låret mot honom (hur går det ens till?) och ler. Det är så han vet att de är intresserade.

Sjuka mängder chattloggar.

"Skulle vara så skönt få krama dig, så gott få slicka dig, så hett känna din mun runt min kuk"

"Tack, fantiserar om dig som min knulldocka " Alltså, hur fan använder han den emojin?

"Du är inget litet barn, du är som jag ser det en skön kvinna"

Och så skickar han porrklipp.

"Alltså fantasi om elev är förbjudet men sexigt" Det är här han skriver att det händer att han fanstsierar om elever.

"Åh, skulle vilja lägga en tårtbit mellan dina bröst och äta upp den utan att använda något annat än munnen" (Han kanske kan köpa en sån där gädd/gräddbakelse som #505 satt och mumsade på? Det fiket ligger ju i Piteå.)

Han chattar vardagligt och groomar på och skriver att han måste vara försiktig för han vill inte bryta upp livet han har.

"Jag tänker dig som en docka som jag kan få klä av och bädda ner i en säng. Kanske ge något att dricka. Stryka håret, känna lite på, undersöka"

"Eller så kanske du är en "knulldocka" Får jag kalla dig docka eller känns det inte bra?"

Jag vet inte jag, en knulldocka vet man ju vad det är. Men vad är det för slags docka han vill bädda ner, ge dricka och undersöka?

Loggarna är många och de är ganska så lika varandra. En groomande peddolärare som fanstiserar om elever och unga fasta kroppar och söker snedknull på BC samtidigt som han är väldigt rädd för att förlora sitt liv (familj, jobb och socialt umgänge får man anta).

En klassisk gammal snuskhummer till högstadielärare. Hua!
Dock smakfullt att #539 verkade ärligt häpen att hon inte tyckte han var asful, typ alla gäddor kör ju med falsk blygsamhet här annars.
Citera
2024-12-19, 23:56
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanda
Candyman Kent hade varit roligt. Stort ovårdat tomteskägg och en lussebulle i munnen. Konfrontationen sker vid den lokala busshållplatsen (igen) och när Kent upptäcker Sara vänder han om och hasar tillbaka upp i LSS-boendet utan ett ord.
Åh, Candyman Kent. Han var ändå ett original. Älskade när han skrev random ord typ KUKKANT mamma SÄFFLE gurkan i fittan på lilla syster, men sen avbröt för att visa en bild där hans välmående katt låg och sov.
Citera
2024-12-20, 00:50
Medlem
HassanVonEssens avatar
Alla gäddor blir inte konfronterade. När de inte blir det så tilldelas dem inget nummer. Dessa måste också i minst lika hög grad uppmärksammas eftersom de ofta har en dom på sig. I dagens fall gäller det gäddan som vi kan kalla #540x där x indikerar att han skulle ha varit nummer 540 om han fått ett gäddnummer.

Hursomhelst bör vi låta de skarpaste knogarna i landet få en möjlighet att behandla detta svin.

https://dumpen.se/2024/12/19/predator/

#540x bor och groomar i Luleå med omnejd. Dumpen har valt att kalla honom Predatorio. Namn och adress står i domen. Jag förväntar mig att varenda anslagstavla i Luleå pyntas med en stor bild på svinet och texten "DÖMD PEDOFIL" skrivet med raka linjer ovanför bilden.

Se så! Buss på ballarna nu!
Citera
2024-12-20, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av entilllirare
Han blev uppraggad på Badoo, en vanlig dejtingapp, där han använde sitt riktiga namn.

#519 gäddan är helt utvecklingsstörd. Känner honom sen många år tillbaka och detta förvånar mig inte. Han är själv på en lågbegåvad nivå så får inte tjejer i sin egna ålder.
Citera
2024-12-20, 04:13
Medlem
SnutteFia03s avatar
Sjukt hur de här gubbarna objektifierar minderåriga. I #539's fall är det nästan lite övertydligt när han väljer att börja kalla henne för en "knulldocka". De ser dessa barn, och antagligen även andra i sin omgivning, som rena objekt vars enda syfte är att tillfredsställa deras sjukliga lustar. Hur han även skriver om sina elever tyder också på det.

Sitter och konsumerar porr dagarna i ända och blir bara mer och mer fördärvade och verklighetsfrånvända. Skriver en massa ingående och detaljerat i sina chattar om hur de vill förgripa sig på den minderåriga. Sen ska de sitta under konfrontationen och låtsas som att man inte kan läsa svart på vitt hur de uttryckt sig. Nej, då ska de låtsas vara så propra och hur de minsann skulle tala barnet tillrätta kring det här med att träffa gubbar från nätet.

Där finns aldrig någon empati för barnet, inte en tanke på den unga människan bakom skärmen, utan bara deras egna begär som ska tillfredsställas på bekostnad av dessa barns liv. De kan dock bli väldigt dramatiska och rent av ta till lipen över sitt eget öde då de inser att de avslöjats och kommer publiceras på dumpen. Då är det allt bra synd om dem alltid. Som för #528 eller #337. Men fortfarande ägnas inte en tanke åt någon annan än dem själva.
Senast redigerad av SnutteFia03 2024-12-20 kl. 04:16.
Citera
2024-12-20, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HallonAppleR
"Ofta har en dom på sig". När de inte har det då? Är det verkligen okej att hänga ut folk utan en konfrontation. Jag menar någon annan kan ju isåfall bara använda bilder av dig och chatta runt tills dumpen lägger ut dig. Nu menar jag inte att så är fallet här, utan generellt.

Nämn en gång då så är fallet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in