Hua vilket äckel! #539
Det är alltid otäckt med gäddor men det
är värre med gäddor som jobbar med barn och i det här fallet så står barnen i direkt beroendeställning till honom. Han erkänner dessutom att han har fantiserat om elever.
Han använder desstom
på ett märkligt sätt. Riktig boomer till knullgubbe.
Ganska omgående frågar han barnet hur gammal den äldsta hon knullat är (41) och han frågar om det är en lärare.
"Nyfiken på ung"
"Glada, fast fin kropp, nyfikna"
"Ja, Ligger och fantiserar om ung tjej
"
Han är väldigt intresserad av toppiga bröstvårtor och att pussa på dem. Han frågar innan han skickar bild på kuken. "Är det äckligt med bild på kuken?" Och så skickar närbild på slak penis och skrynklig pung och berättar att han har bilden på Body Contact. Han är alltså ute och trålar efter snedknull. Men varför i hela helvetet får man för sig att folk vill se närbild på kuken? Jag vet att det är en sida för knullkontakter men kan man inte försöka att vara lite smakfull?
Han föreställer sig barnets hand runt kuken. "Får fantisera vidare nu när jag har matte i en klass"
"Jag kan bjuda på korv med sås
"
Och så skickar han den där bilden från biologiboken. Kvinnans yttre könsorgan.
Han använder så jävla löjligt språk. "Kanske känna lite värme från din springa" "Kanske känna lite fukt kring springan"
Han skriver om att elever har varit intresserade av honom. När han hjälper dem så trycker de insidan av låret mot honom (hur går det ens till?) och ler. Det är så han vet att de är intresserade.
Sjuka mängder chattloggar.
"Skulle vara så skönt få krama dig, så gott få slicka dig, så hett känna din mun runt min kuk"
"Tack, fantiserar om dig som min knulldocka
" Alltså, hur fan använder han den emojin?
"Du är inget litet barn, du är som jag ser det en skön kvinna"
Och så skickar han porrklipp.
"Alltså fantasi om elev är förbjudet men sexigt" Det är här han skriver att det händer att han fanstsierar om elever.
"Åh, skulle vilja lägga en tårtbit mellan dina bröst och äta upp den utan att använda något annat än munnen" (Han kanske kan köpa en sån där gädd/gräddbakelse som #505 satt och mumsade på? Det fiket ligger ju i Piteå.)
Han chattar vardagligt och groomar på och skriver att han måste vara försiktig för han vill inte bryta upp livet han har.
"Jag tänker dig som en docka som jag kan få klä av och bädda ner i en säng. Kanske ge något att dricka. Stryka håret, känna lite på, undersöka"
"Eller så kanske du är en "knulldocka" Får jag kalla dig docka eller känns det inte bra?"
Jag vet inte jag, en knulldocka vet man ju vad det är. Men vad är det för slags docka han vill bädda ner, ge dricka och undersöka?
Loggarna är många och de är ganska så lika varandra. En groomande peddolärare som fanstiserar om elever och unga fasta kroppar och söker snedknull på BC samtidigt som han är väldigt rädd för att förlora sitt liv (familj, jobb och socialt umgänge får man anta).
En klassisk gammal snuskhummer till högstadielärare. Hua!