Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-12-19, 10:03
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av failsec
När du ändå är inne på Grove Ove så tänkte jag bara nämna att Patrik berättade i nån Dumpenpodd för rätt länge sedan att en annan gädda satt och chattade med honom för fullt när polisen stormade in. Helt otroligt. Minns tyvärr inte vilken podd eller gädda det gällde (det var iallafall över ett år sedan), men tror det var en av de värre äckelpeddona som fortsatte köra på även efter sin Dumpen-konfrontation.

Grove Ove med sina diskhandskar i högsta hugg är för övrigt en av de bilder jag kommer få leva med att ha bevittnat och aldrig kommer kunna glömma bort.
Om jag förstår dig rätt så satt alltså en annan gädda och chattade med Grove Ove mitt under ett polisingripande? Isåfall är det helt sjukt!

Det ska nog mycket till att bli så depraverad som just Grove Ove, och att han ständigt verkar hitta goda vänner i andra män som han kan prata med om alla gemensamma ”intressen” förvånar mig. Allt som kan gå fel med en människa har gått fel och kokats ner till en stark essens av fultjack och övergrepp i en enda person.
Senast redigerad av BarryHatter 2024-12-19 kl. 10:55.
Citera
2024-12-19, 10:11
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Är det bara jag som börja få smak för det norrländska teamet? Dom blir omedvetet den stora behållningen i underhållningen, särskilt här i sista konfrontationen med den otroligt svårfångade, sturska sprattlande muskelgäddan som fan i mig inte tänkte samarbeta. Men norrlandsteamet som är vana vid riktigt stora fiskar, vevade vant in bråkfisken till hoven, sprättade upp från analen för att sen filéad o klar lämnas över till länsman.

Heja Dumpen!
Citera
2024-12-19, 10:20
Medlem

Tokfan till lärare har en sån jag har då jag åker mc på huvudet. Han drar inte ner den så man bara ser ögonen innan hjämen åker på (skyddar mot kylig vind och insekter om man har öppen hjälm) utan han döljer hela ansiktet. Sen kan man ha den bara över huvudet och om man vill göra en knut bak. Undrar om det är så att han åker mc eller kanske skoter ? Eller bara tycker han ser cool ut...
Senast redigerad av HajPaDig 2024-12-19 kl. 10:23.
Citera
2024-12-19, 10:27
Medlem
Enigma.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luniberry
Här är några:
https://ibb.co/8bbWWtf
https://ibb.co/NsZXqNP
https://ibb.co/wg2YjfX
https://ibb.co/3Fp72jw
https://ibb.co/5LZKr0H

#539 Tack då har vi några fina bilder på Håcke Bär till son i Umeå.
Mannen (läses Idioten) som älskar knulldockor och som marknadsför sin kuk på Body contact.
Vad mer kan sägas! -Jo att han är fet och ser ut som en bäver.🦫

Sista bilden är tagen på parkeringen framför Centrumhuset i Hemavan. Någon som vet ifall Håcke har stuga i området?
Senast redigerad av Enigma. 2024-12-19 kl. 11:20.
Citera
2024-12-19, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enigma.
#539 Tack då har vi några fina bilder på Håcke Bär till son i Umeå.
Mannen (läses Idioten) som älskar knulldockor och som marknadsför sin kuk på Body contact.
Vad mer kan sägas! -Jo att han är fet.

Nästan alla gäddor i hans ålder är riktigt feta. Fetare än han. Nästan alla skickar bilder på sin kuk/snopp så Sara har den i sin telefon och frågar varför hon har det. Men alla är knte lika korkade som han på det dättet att de sätter dit sig själv. Förvärrar situationen maximalt.
Citera
2024-12-19, 10:44
Medlem
Enigma.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Nästan alla gäddor i hans ålder är riktigt feta. Fetare än han. Nästan alla skickar bilder på sin kuk/snopp så Sara har den i sin telefon och frågar varför hon har det. Men alla är knte lika korkade som han på det dättet att de sätter dit sig själv. Förvärrar situationen maximalt.

#539 Som jag skrev tidigare, han både ser ut och uppträder som att han är lobotomerad.
Citera
2024-12-19, 11:21
Medlem
MyJustices avatar
Han kommer inte att ha nåt att falla tillbaks på .
Ett extrajobb som bud eller lastbil chaufför utan anställning .han blir nog inte tillfrågad mer .
Lärajobbet är över .
Så då återstår akassa eller förtidspension.
539.
Citera
2024-12-19, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyJustice
Han kommer inte att ha nåt att falla tillbaks på .
Ett extrajobb som bud eller lastbil chaufför utan anställning .han blir nog inte tillfrågad mer .
Lärajobbet är över .
Så då återstår akassa eller förtidspension.
539.

Lastbilsåkerier kanske inte kollar så noga.
Citera
2024-12-19, 11:55
Medlem
PROLIFICs avatar
Hua vilket äckel! #539

Det är alltid otäckt med gäddor men det är värre med gäddor som jobbar med barn och i det här fallet så står barnen i direkt beroendeställning till honom. Han erkänner dessutom att han har fantiserat om elever.

Han använder desstom på ett märkligt sätt. Riktig boomer till knullgubbe.

Ganska omgående frågar han barnet hur gammal den äldsta hon knullat är (41) och han frågar om det är en lärare.

"Nyfiken på ung"
"Glada, fast fin kropp, nyfikna"
"Ja, Ligger och fantiserar om ung tjej "

Han är väldigt intresserad av toppiga bröstvårtor och att pussa på dem. Han frågar innan han skickar bild på kuken. "Är det äckligt med bild på kuken?" Och så skickar närbild på slak penis och skrynklig pung och berättar att han har bilden på Body Contact. Han är alltså ute och trålar efter snedknull. Men varför i hela helvetet får man för sig att folk vill se närbild på kuken? Jag vet att det är en sida för knullkontakter men kan man inte försöka att vara lite smakfull?

Han föreställer sig barnets hand runt kuken. "Får fantisera vidare nu när jag har matte i en klass"

"Jag kan bjuda på korv med sås "

Och så skickar han den där bilden från biologiboken. Kvinnans yttre könsorgan.

Han använder så jävla löjligt språk. "Kanske känna lite värme från din springa" "Kanske känna lite fukt kring springan"

Han skriver om att elever har varit intresserade av honom. När han hjälper dem så trycker de insidan av låret mot honom (hur går det ens till?) och ler. Det är så han vet att de är intresserade.

Sjuka mängder chattloggar.

"Skulle vara så skönt få krama dig, så gott få slicka dig, så hett känna din mun runt min kuk"

"Tack, fantiserar om dig som min knulldocka " Alltså, hur fan använder han den emojin?

"Du är inget litet barn, du är som jag ser det en skön kvinna"

Och så skickar han porrklipp.

"Alltså fantasi om elev är förbjudet men sexigt" Det är här han skriver att det händer att han fanstsierar om elever.

"Åh, skulle vilja lägga en tårtbit mellan dina bröst och äta upp den utan att använda något annat än munnen" (Han kanske kan köpa en sån där gädd/gräddbakelse som #505 satt och mumsade på? Det fiket ligger ju i Piteå.)

Han chattar vardagligt och groomar på och skriver att han måste vara försiktig för han vill inte bryta upp livet han har.

"Jag tänker dig som en docka som jag kan få klä av och bädda ner i en säng. Kanske ge något att dricka. Stryka håret, känna lite på, undersöka"

"Eller så kanske du är en "knulldocka" Får jag kalla dig docka eller känns det inte bra?"

Jag vet inte jag, en knulldocka vet man ju vad det är. Men vad är det för slags docka han vill bädda ner, ge dricka och undersöka?

Loggarna är många och de är ganska så lika varandra. En groomande peddolärare som fanstiserar om elever och unga fasta kroppar och söker snedknull på BC samtidigt som han är väldigt rädd för att förlora sitt liv (familj, jobb och socialt umgänge får man anta).

En klassisk gammal snuskhummer till högstadielärare. Hua!
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-12-19 kl. 12:34.
Citera
2024-12-19, 12:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Om jag förstår dig rätt så satt alltså en annan gädda och chattade med Grove Ove mitt under ett polisingripande? Isåfall är det helt sjukt!

Det ska nog mycket till att bli så depraverad som just Grove Ove, och att han ständigt verkar hitta goda vänner i andra män som han kan prata med om alla gemensamma ”intressen” förvånar mig. Allt som kan gå fel med en människa har gått fel och kokats ner till en stark essens av fultjack och övergrepp i en enda person.
Det var inte inte vem som helst heller! En av dem var en polis i Uppsala som blev dömd i Hovrätten och avskedad av Polismyndigheten. Finns en tråd om den polismannen.
Citera
2024-12-19, 12:32
Medlem
Enigma.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Hua vilket äckel! #439

Det är alltid otäckt med gäddor men det är värre med gäddor som jobbar med barn och i det här fallet så står barnen i direkt beroendeställning till honom. Han erkänner dessutom att han har fantiserat om elever.

Han använder desstom på ett märkligt sätt. Riktig boomer till knullgubbe.

Ganska omgående frågar han barnet hur gammal den äldsta hon knullat är (41) och han frågar om det är en lärare.

"Nyfiken på ung"
"Glada, fast fin kropp, nyfikna"
"Ja, Ligger och fantiserar om ung tjej "

Han är väldigt intresserad av toppiga bröstvårtor och att pussa på dem. Han frågar innan han skickar bild på kuken. "Är det äckligt med bild på kuken?" Och så skickar närbild på slak penis och skrynklig pung och berättar att han har bilden på Body Contact. Han är alltså ute och trålar efter snedknull. Men varför i hela helvetet får man för sig att folk vill se närbild på kuken? Jag vet att det är en sida för knullkontakter men kan man inte försöka att vara lite smakfull?

Han föreställer sig barnets hand runt kuken. "Får fantisera vidare nu när jag har matte i en klass"

"Jag kan bjuda på korv med sås "

Och så skickar han den där bilden från biologiboken. Kvinnans yttre könsorgan.

Han använder så jävla löjligt språk. "Kanske känna lite värme från din springa" "Kanske känna lite fukt kring springan"

Han skriver om att elever har varit intresserade av honom. När han hjälper dem så trycker de insidan av låret mot honom (hur går det ens till?) och ler. Det är så han vet att de är intresserade.

Sjuka mängder chattloggar.

"Skulle vara så skönt få krama dig, så gott få slicka dig, så hett känna din mun runt min kuk"

"Tack, fantiserar om dig som min knulldocka " Alltså, hur fan använder han den emojin?

"Du är inget litet barn, du är som jag ser det en skön kvinna"

Och så skickar han porrklipp.

"Alltså fantasi om elev är förbjudet men sexigt" Det är här han skriver att det händer att han fanstsierar om elever.

"Åh, skulle vilja lägga en tårtbit mellan dina bröst och äta upp den utan att använda något annat än munnen" (Han kanske kan köpa en sån där gädd/gräddbakelse som #505 satt och mumsade på? Det fiket ligger ju i Piteå.)

Han chattar vardagligt och groomar på och skriver att han måste vara försiktig för han vill inte bryta upp livet han har.

"Jag tänker dig som en docka som jag kan få klä av och bädda ner i en säng. Kanske ge något att dricka. Stryka håret, känna lite på, undersöka"

"Eller så kanske du är en "knulldocka" Får jag kalla dig docka eller känns det inte bra?"

Jag vet inte jag, en knulldocka vet man ju vad det är. Men vad är det för slags docka han vill bädda ner, ge dricka och undersöka?

Loggarna är många och de är ganska så lika varandra. En groomande peddolärare som fanstiserar om elever och unga fasta kroppar och söker snedknull på BC samtidigt som han är väldigt rädd för att förlora sitt liv (familj, jobb och socialt umgänge får man anta).

En klassisk gammal snuskhummer till högstadielärare. Hua!

Som vanligt när det gäller dig så är det en klockren analys du skriver.
Du menar #539.
Citera
2024-12-19, 13:02
Medlem
bomhulls avatar
Förvånad att #538 har kvar både facebook sida och linkedin. Antar att han inte ser något dumt i sitt beteende ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in