Man kan ju förstå att det inte publiceras så mycket under julhelgen med tanke på anhöriga. Vraket Röde #540 har troligen redan straffat ut sig ur familjegemenskapen så där är det väl strunt samma.
Vilket trasig människa han är. Jag vill minnas att jag tyckte att han uttryckte sig ganska ok i skrift förra gången men nu har han gått ner sig ytterligare även i den aspekten.
Vraket fyller snart 48 men skriver om att hans bekanta har varit inne på en toa i närheten av Rålis i en timme p.g.a. tagit knark och att han varit ute och festat hela natten.
Kanske hade varit förståeligt om han vore 18 och vill testa gränser och framstå som cool. Som medelålders är det enbart sorgligt. Har för mig att han förra vändan skrev om att han somnat på en kompis golv. Är man 18 kan det nästan vara lite charmigt men är man en trasig gubbe är det tragiskt.
Han är så totalt bortkopplad från ett vanligt liv att han inte verkar förstå vilka sunkmarkörer han lämnar ut. Låna duschen och det här med att han väntar på att han ska lämna tillbaka pengar till någon. Det sistnämnda måste låta oerhört konstigt för ett högstadiebarn. Vadå vänta? Det är väl bara att swisha? Men detta reflekterar inte Pundare Rödskägg över, i hans bortkopplade liv är det inte konstigt att mötas upp och lämna över skrynkliga sedlar.
Visst var det väl så att han var inhyst i nåt soc-boende för HIV-smittade? Jag kan minnas fel, men hela hans uppenbarelse skriker sjukdom och misär. Och det här fanskapet pratar om sin "mästerliga" kuk som ska pumpa på barn.