Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Idag, 00:44
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Ännu en äcklig sosse till norrlänning.

Men då finns det iallafall en del fallhöjd om det stämmer. Nån kärring tycks han ju inte ha om han nu inte ljög i konfrontationen.

Bor själv och ogift enligt Mr.Koll. Han gillar nog bara barn, inget annat. Jag ska förresten ringa och fråga om jag kan få hans Saab 9-5 innan han hänger sig.
Senast redigerad av Leibach Idag kl. 01:06.
Citera
Idag, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Bor själv och ogift enligt Mr.Koll. Han gillar nog bara barn, inget annat. Jag ska förresten ringa och fråga om jag kan få hans Saab 9-5 innan han hänger sig.

På sin fb har han ett inlägg om barngifte. För frihet…
Citera
Idag, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inam

Och på LinkedIn framgår att han tidigare jobbat som lärare på bl.a. högstadiet
Citera
Idag, 01:12
Medlem
Ozymandias2.0s avatar
HAHAHA!!! Vad är detta? Litet fetto med styrelseuppdrag som trålar efter minderåriga.

Ser fram emot att se livet förstöras för detta feta peddo.

Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Han tittar tre kilometer upp till Patrik. Kort och tjock. Många personer som är byggda sådär kan vara fysiskt starka ändå. Oavsett: Ingen förmåga att se sig själv utifrån, bristande självinsikt, dvs verkar inte förstå hur han ser sig själv genom andras ögon.

Litet fetto med mindervärdeskomplex tittar upp på Sjöberg och känner sig med all rätt som ett litet fetto med mindervärdeskomplex. Trålar efter minderåriga eftersom ingen normal kvinna vill ha uppsvällda ballonger med feta griskroppar.

Underbar läsning i tråden om fallhöjd på denne såsse.

Sätt dit honom stenhårt.

Citera
Idag, 02:11
Medlem
Leibachs avatar
Citat:

Hittar inte hans FB, kan du PM:a länk?
Citera
Idag, 05:25
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Han är bara grisfet. Kort och grisfet. Jag tycker det var konstigt att Patrik sa det.
Instämmer. Han kanske har gått lite på gym tidigare i livet men just nu är han bara övergödd. Intentioner till bredaxlad men långt ifrån "stor och stark".
Citera
Idag, 07:49
Medlem
PROLIFICs avatar
Han är ju inte svår att hitta med tanke på namnet som används i chatten, men man vet ju aldrig med Dumpens hållbarhet på nätet.

Rebus #541

Tilltalsnamn: samma som Gustav Vasas son som var kung 1569-1592 (Namn III), komikern Glans och fotbollsspelande Mjällby
Förnamn 2: E-namnet som har namnsdag 30 juni
Efternamn: samma som Gunilla som skrev om Alfons Åberg och skådespelande Helena som är gift med Nutley

Född: 1960+9, årets åttonde månad, dag 10+9

Citera
Idag, 08:42
Medlem
PROLIFICs avatar
Man kan ju förstå att det inte publiceras så mycket under julhelgen med tanke på anhöriga. Vraket Röde #540 har troligen redan straffat ut sig ur familjegemenskapen så där är det väl strunt samma.

Vilket trasig människa han är. Jag vill minnas att jag tyckte att han uttryckte sig ganska ok i skrift förra gången men nu har han gått ner sig ytterligare även i den aspekten.

Vraket fyller snart 48 men skriver om att hans bekanta har varit inne på en toa i närheten av Rålis i en timme p.g.a. tagit knark och att han varit ute och festat hela natten. Kanske hade varit förståeligt om han vore 18 och vill testa gränser och framstå som cool. Som medelålders är det enbart sorgligt. Har för mig att han förra vändan skrev om att han somnat på en kompis golv. Är man 18 kan det nästan vara lite charmigt men är man en trasig gubbe är det tragiskt.

Han är så totalt bortkopplad från ett vanligt liv att han inte verkar förstå vilka sunkmarkörer han lämnar ut. Låna duschen och det här med att han väntar på att han ska lämna tillbaka pengar till någon. Det sistnämnda måste låta oerhört konstigt för ett högstadiebarn. Vadå vänta? Det är väl bara att swisha? Men detta reflekterar inte Pundare Rödskägg över, i hans bortkopplade liv är det inte konstigt att mötas upp och lämna över skrynkliga sedlar.

Visst var det väl så att han var inhyst i nåt soc-boende för HIV-smittade? Jag kan minnas fel, men hela hans uppenbarelse skriker sjukdom och misär. Och det här fanskapet pratar om sin "mästerliga" kuk som ska pumpa på barn.
Citera
Idag, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Hittar inte hans FB, kan du PM:a länk?
Sök bara på namn och hans ort. Då kommer du rätt
Citera
Idag, 11:48
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Sök bara på namn och hans ort. Då kommer du rätt

Tyckte jag hittade för många. Nån såg yngre ut.

EDIT: Kalle Anka och badmössa i skärgården?
Senast redigerad av Leibach Idag kl. 11:53.
Citera
Idag, 12:01
Medlem
Krampusnachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Instämmer. Han kanske har gått lite på gym tidigare i livet men just nu är han bara övergödd. Intentioner till bredaxlad men långt ifrån "stor och stark".
Johan från Västerås är 2 meter lång, och höjdhopparen verkade uppenbart rädd för honom. Höjdhopparen talade mer respektfullt och försiktigt, istället för att vara kaxig och höja rösten som han brukar göra mot andra.
Citera
Idag, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krampusnacht
Johan från Västerås är 2 meter lång, och höjdhopparen verkade uppenbart rädd för honom. Höjdhopparen talade mer respektfullt och försiktigt, istället för att vara kaxig och höja rösten som han brukar göra mot andra.

Han är runt 170. Det ser man ju då Patrik går fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in