Citat:
Ursprungligen postat av
DaddyCool64
Har varit många jävliga Pundare på Dumpen genom åren. #518 var också en ärkepundare av rang som pratade om sprutor och hur han skulle knarka ner barnet. Helt förjävlig såg han ut också.
Man kan tänka sig att den röde #540 sitter och trånar efter barn i sina tjack-race, runkandes i timmar. I sin sjuka värld målar han upp en bild av sig själv som nån form av porrstjärna och försöker sälja den bilden till barnet. HIV-smittad och soc-boende är pricken över I:et.
Jodå, jag vet. Det varit en del fradgatuggande och mer eller mindre tandlösa snedkäftar som har fastnat på kroken. Grillbaxaren #269 går inte av för hackor han heller och Cashanddrugz #239 är en riktigt otäck jävel. Men nu tog jag upp Pundare Rödskägg (#306 #540) för att han är den senaste i raden att åka dit, dessutom en andra gång.
Jag vet inte säkert men man kanske kan gissa sig till att han har HIV? Jag vet att jag hört ett poddavsnitt där det diskuteras det här om att HIV inte längre omfattas av informationsplikten och skyldighet att använda skydd vid sexuellt umgänge förutsatt att sjukdomen är s.k. välinställd. Det har framkommit uppgifter om att han bor/är (har varit) skriven på ett boende för HIV-positiva. Jag vet inte om detta är sant, men troligen är det så. Det är åtminstone nån gäddjävel som är positiv, annars skulle det inte diskuteras i ett poddavsnitt. Och det lär ju inte vara nåt i hans liv som s.k. välinställt så varför skulle sjukdomen vara det? Kan man undra.
Citat:
Ursprungligen postat av
LudvigSigurdDavid
Snyggt, det bästa med att sparka upp öppna dörrar är att det aldrig tar slut, eller hur? Här gjorde dumpen ett toppenjobb, man såg verkligen hur han ångrade sig.
Vad menar du?