Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Igår, 15:03
Medlem
Psykpatient33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Jag undrar mest hur det rimmar med såssarnas och fackets värdegrund? (Han sitter i kommunala bolags styrelse för S och är fackrepresentant på N*rthvolt).

Oj okej. Då kanske han ändå hade ett rätt okej liv innan. Skum reaktion på konfrontationen i så fall!

Northvolt LOL
Citera
Igår, 15:16
Medlem
vByL2CLis avatar
Vad tror ni, dumplings? Får vi någon BONANZA även denna söndag? Efter fadäsen med den vältränade Bjässen från Västerås som Höjdhopparen knappt vågade tilltala kanske Dumpen känner att det är dags för revansch med lite lätta offer. Vad tror ni? Får vi ett gäng enkla byten (svagbegåvade, invandrare, fysiskt handikappade, alkoholister, sjukpensionärer, lågavlönade och lågutbildade lastbilschauffeurer och så vidare) så att mobbarna på Dumpen Media AB kan få känna sig stora genom att sparka neråt? Vad hoppas vi på inför söndagens gäddsläpp?
Citera
Igår, 15:36
Medlem
blompissares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Vad tror ni, dumplings? Får vi någon BONANZA även denna söndag? Efter fadäsen med den vältränade Bjässen från Västerås som Höjdhopparen knappt vågade tilltala kanske Dumpen känner att det är dags för revansch med lite lätta offer. Vad tror ni? Får vi ett gäng enkla byten (svagbegåvade, invandrare, fysiskt handikappade, alkoholister, sjukpensionärer, lågavlönade och lågutbildade lastbilschauffeurer och så vidare) så att mobbarna på Dumpen Media AB kan få känna sig stora genom att sparka neråt? Vad hoppas vi på inför söndagens gäddsläpp?

Jag tror det dröjer framåt vårkanten innan vi får nästa bonanza. Beläggningsgraden på boenden är 110% såhär års. De är framförallt på vår/sommar som dessa klienter släpps ut och kan fiskas upp. De har rensat två fulla avdelningar i samband med de senaste bonazas. Dessa fiskades ju upp under sommaren såklart.

Sedan verkar Snömoset kommit lite ur form sedan han stötte på bjässen från västerås #541 och Sara har ju sina åkommor. Så det blir på sin höjd en dussingädda denna Söndag. Antagligen ingen alls.
Senast redigerad av blompissare Igår kl. 15:42.
Citera
Igår, 16:04
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykpatient33
Oj okej. Då kanske han ändå hade ett rätt okej liv innan. Skum reaktion på konfrontationen i så fall!

Northvolt LOL

Ja precis, Northvolt. Även om han är nån typ av fackombud så är han säkert anställd på Northvolt i grunden, därför hoppet slocknat i hans ögon...
Citera
Igår, 16:34
Medlem
Ond.hickas avatar
Undrar lite vad som hänt med magister Knulldocka #539 och flamencokungen KatKinky #528 såhär efter jul. KatKinky fyllde ju år för ett par dar sen, det brukar ju vara tufft att fylla sådär nära jul för man får så få presenter men det var nog inget problem i år ändå. Underligt att de fortsätter vara skrivna med frugan.
Citera
Igår, 16:57
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Fick för mig att han varit chef/VD på ett måleriföretag, men han var alltså fackgubbe på gamla jobbet?

EDIT: Fan va märkligt, han var alltså ombudsman på Målareförbundet, blev petad och då "bytte han sida" och blev VD sista åren i livet. Dvs han har suttit på båda sidor om förhandlingsbordet?

https://www.flashback.org/t1318467

https://www.linkedin.com/in/thomas-s...lom-880191129/
Efter att han fick sparken från Målareförbundet, ett fackligt förtroendeuppdrag, då just förtroende inte rimmar med att misshandla fru och barn, så lyckades han få jobbet som VD på ett måleriföretag. Givetvis visste företaget inget om att han var dömd när han anställdes.
Citera
Igår, 17:37
Medlem
Babianboogies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Hahahahaha alltså den där jävla Hakuna Matata, vilket hopplöst jävla fån.

"Hej."

"Hej."

*2 minuter senare*

"Jag älskar dig min prinsessa och har alltid gjort det, jag vill gifta mig med dig och göra dig gravid."

Att denna idiot inte flyttar till Iran eller vilket jävla land det är som tillåter barnäktenskap där skulle han nog trivas bra.

Såg jag fel eller skickade idioten en bild på sitt jävla badrumskakel?

Det gjorde han, då har vi alltså gäddor som har skickat bild på kakel, köksblandare och kaffebryggare och smörkola.
Ja menar det är ju naturligtvis precis vad varje 14årig tjej drömmer om att få skickat till sig av en 50 + gubbe som ser ut som jabba the hutt.
En söt kille som ser ut som Justin Bieber vill dom ju absolut inte chatta med.
Citera
Igår, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamelfittan
Efter att han fick sparken från Målareförbundet, ett fackligt förtroendeuppdrag, då just förtroende inte rimmar med att misshandla fru och barn, så lyckades han få jobbet som VD på ett måleriföretag. Givetvis visste företaget inget om att han var dömd när han anställdes.

Jag jobbade på det företaget när han blev VD där. Fick efter knappt en vecka efter reda på varför han fick sluta på målar förbundet. Sicket jävla as. Det var och tydligen fortfarande är.
Citera
Igår, 18:31
Medlem

https://dumpen.se/2024/12/29/oliver-malmo-542/
Citera
Igår, 18:38
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trorjaefull
Jag jobbade på det företaget när han blev VD där. Fick efter knappt en vecka efter reda på varför han fick sluta på målar förbundet. Sicket jävla as. Det var och tydligen fortfarande är.
Han hade redan innan han fick sluta på Målareförbundet många fiender där. Överlag illa omtyckt. Han är känd för sina osmickrande härskartekniker. Gissar att han arbetade på samma sätt som VD.
Citera
Igår, 18:53
Medlem
Kladd-Runes avatar
Känns som att de kanske inte hade tillräckligt för att konfrontera #542? 🤔
Citera
Igår, 18:58
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crator

https://dumpen.se/2024/12/29/oliver-malmo-542/
Vilken dryg jävla stekare asså. Flinar också..

Lite Pontus Rasmusson över honom, han verkar genuint inte tycka att han har gjort något fel.
Citat:
"Jag hade inget bättre för mig."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in