Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-12-30, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shrubbery

Tillbringar första fem minuterna av konfrontationen med att upprepa ordet ”sluta”, vilket han uttalar ”seluta”. Möjligen en slump, men just ”seluta” rekommenderade förskolans talpedagog oss att be oss säga för att hjälpa ungarna att uttala bokstaven L korrekt. (Kunde alltså hända att det uttalades som ”snuta”.) Eventuellt regredierar således denne gay-tomte till en fyraåring med talsvårigheter då han ställs inför Dumpens skrank.

Snubben är troligen stenad, alternativt bokstavshandikappad. Troligast av allt både och. Kallar rektorn för ”hjärtat” då han ringer upp. Inkvoterad av svågerpolitiska skäl eller är det normalt homofilbeteende att kalla chefen för dylikt? Att någon tycker att han sådan här knarkande gunstigjunker hör hemma på en skola är mig främmande.

Knarkfikusen verkar ha hörselproblem, vilket Paddan stör sig på. Men jag tror mer att det handlar om att han har svårt att greppa att det dyker upp folk som ifrågasätter det han håller på med. Han kan inte tro sina öron när någon har negativa synpunker på pederasti och barnstjärtknullande. Han är produkten av ett samhälle och omgivning som hittills accepterat, hurrat och hejat på allt äckelpäckel som han tagit sig för.

”Seluta” brukar Edvin Törnblom säga i sin podd, även Bianca Ingrosso så det verkar varar vara när inneord. Jag tror han har fått det därifrån
Citera
2024-12-30, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Undrar hur många män som har kissat på honom

Det behövs starka förebilder i våra skolor för de barn som tidigt identifierar sig som urofiler.
Citera
2024-12-30, 23:57
Medlem
Man missar så mycket i populärkulturen när man passerat 40. Och ändå kollar jag på Cyklopernas land för att hålla mig ā jour.
Citat:
Ursprungligen postat av Badou
”Seluta” brukar Edvin Törnblom säga i sin podd, även Bianca Ingrosso så det verkar varar vara när inneord. Jag tror han har fått det därifrån
Citera
2024-12-30, 23:58
Medlem
Dom har tappat det helt. Dumpen försöker dra ur "gäddorna" att dom typ ska sätta på det fiktiva barnet. Att en pedofil dyker upp och är väldigt på om att få sätta på barn är en sak, men som med #542 då man från dumpen tjatar fram det, nja de är lite pinsamt. Men värst är konfrontationen, båda står å gapar olika saker hela tiden, killen hinner knappt med att svara. Men bara attackerar med aggressivitet stenhårt.
Tyckte dumpen var bra i början, men dom har fan tappat de alltså. En gammal kärring som gått på soc och tiggt swish för å betala fogden. Samt en avdankad höjdhoppare som sög av sin tränare och som knappt kan knyta skorna idag 😂
Edit: jag tänder endast på äldre så har inget intresse i barn själv 😂
Citera
2024-12-31, 00:00
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Jag instämmer till 100%. Och inte kan han väl ha såna naglar på jobbet ? Måste nog gjort sig "fin" till dejten.
Det är vanligt att ha sådär långa naglar, det är inget problem när man är skoladministratör.
Citera
2024-12-31, 00:04
Medlem
Korv-Bajss avatar
Enligt mrkoll har #543 bytt namn och heter nu officiellt alltså på riktigt,
och eftersom hen iom det är onämnbar:

Rebus:
Lång soffa med lösa dynor eller kuddar istället för ett fast ryggstöd.
eller
Bestämd form av en framgångsrik kvinnlig sångare.
Citera
2024-12-31, 00:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Så här blir det med ett samhälle som behandlar bögar, transor och annat avvikande avskräde som något fint och normalt som ska vara en del av vårt samhälle. Att ett dylikt svin ska få jobba på en skola bland barn är skrämmande, han ska ju inte behöva åka fast på Dumpen för att avskiljas från skolvärlden. Naglarna och rösten borde räcka. Jag säger inte att det ska vara olagligt att vara homosexuell, men sjukdomsklassning var precis lagom. De fick smyga runt på bastuklubbar och central-toaletter, de fick inte sitta i TV och tända julljus eller sitta och jobba på skolor.

Jag instämmer till 100%. Och inte kan han väl ha såna naglar på jobbet ? Måste nog gjort sig "fin" till dejten.
Citera
2024-12-31, 00:10
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
543 får Torsten Flinck att framstå som drogfri
Hahaha!! Vet inte om det är att jag är trött eller någonting, men jag skrattade så mycket att jag nästan började gråta av ditt inlägg
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Värmdö kommun, som är #543's arbetsgivare, har som uttalad
och dokumenterad målsättning att all skolverksamhet ska
"motverka traditionella könsmönster"!

Så jag kan bara önska Värmdö Kommun lycka till med kiss-sexet i sina skolor.
Citat:
Ursprungligen postat av Shrubbery
Det behövs starka förebilder i våra skolor för de barn som tidigt identifierar sig som urofiler.
Med honom anställd så är dom ju långt över den där kvoten nu åtminstone! Enbart en dvärg och en negermuslim kvar att anställas!

Men han kan ju OMÖJLIGEN vara bra på sitt yrke?? Dom borde verkligen ta en titt vad han har på sitt konto på skolans datorer, han har säkerligen riktigt sjuka saker
Citera
2024-12-31, 00:11
Medlem
Babianboogies avatar
Han kanske är betydligt mer välfungerande till vardags är bara svårt att tro det med tanke på hur borta han är.
Citera
2024-12-31, 00:13
Medlem
BarryHatters avatar
#543 var mig ett speciellt unikum i vår Herres hage. Han står där som en könskorrigerad gammal operadiva beställd från Wish i sin pälskrage och röker kokett som en flicka. I princip alla frågor som ställs är honom övermäktiga och bemöts med ”Seluta”. Drogad, trög och hörselskadad, detta trots att han har öron stora som serveringsfat. Han ser ut lite grann som om #540 Sjörövarfabbe Röde skulle fått ett kärleksbarn med Cruella de Vil.

Denna dåre i lösnaglar trippar alltså omkring bland tonårsbarn på någon högstadieskola någonstans. Framgångskoncept AB.

EDIT: Fest hos Mange!
Senast redigerad av BarryHatter 2024-12-31 kl. 00:18.
Citera
2024-12-31, 00:17
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Enligt mrkoll har #543 bytt namn och heter nu officiellt alltså på riktigt,
och eftersom hen iom det är onämnbar:

Rebus:
Lång soffa med lösa dynor eller kuddar istället för ett fast ryggstöd.
eller
Bestämd form av en framgångsrik kvinnlig sångare.
Han verkar bo med en kvinna!?

Och han verkar ha börjat dölja saker på sin Facebook nu.. för nu ser man nästan ingenting.
Citera
2024-12-31, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Hahaha!! Vet inte om det är att jag är trött eller någonting, men jag skrattade så mycket att jag nästan började gråta av ditt inlägg

Med honom anställd så är dom ju långt över den där kvoten nu åtminstone! Enbart en dvärg och en negermuslim kvar att anställas!

Men han kan ju OMÖJLIGEN vara bra på sitt yrke?? Dom borde verkligen ta en titt vad han har på sitt konto på skolans datorer, han har säkerligen riktigt sjuka saker

Han är uppenbarligen helt benzad. Typiskt benzotorskar att stå och blåljuga när den blir tagna på bargärning med handen i kakburken XD

Edit: i hans tillstånd är det ett under att han ens hittade till mötesplatsen haha. Kan sätta min högra pungkula på att han käkat minst en karta blå under dagen haha.
Senast redigerad av AlpraOxy1337 2024-12-31 kl. 00:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in