Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-12-31, 00:29
Medlem
Babianboogies avatar
Christer Pettersson tidigare okända son.
Citera
2024-12-31, 00:35
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Han verkar bo med en kvinna!?

Och han verkar ha börjat dölja saker på sin Facebook nu.. för nu ser man nästan ingenting.
Han sitter för fullt och rensar och ändrar om på sin Facebook. Det enda han har lämnat är att Bra vänner är som stjärnor. Får se hur många av stjärnorna som lämnar - nu 769 st.

Lite panik så här kvällen före Nyårsafton.
Citera
2024-12-31, 01:24
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
#543 var mig ett speciellt unikum i vår Herres hage. Han står där som en könskorrigerad gammal operadiva beställd från Wish i sin pälskrage och röker kokett som en flicka. I princip alla frågor som ställs är honom övermäktiga och bemöts med ”Seluta”. Drogad, trög och hörselskadad, detta trots att han har öron stora som serveringsfat. Han ser ut lite grann som om #540 Sjörövarfabbe Röde skulle fått ett kärleksbarn med Cruella de Vil.

Denna dåre i lösnaglar trippar alltså omkring bland tonårsbarn på någon högstadieskola någonstans. Framgångskoncept AB.

EDIT: Fest hos Mange!

Jag blir stressad av allt jävla rökande. Han tar ett bloss på en cigg i varje nytt andetag. Och han bränner fingrarna säkert 3 ggr under konfrontationen för han inte hajar ciggen är slut.

Tydligen 34 år gammal.. damn. Hans undre ögonlock passar mer min farsa än en 34-åring. De borde egentligen inte unna honom en 10 minuters konfrontation men den kunde lika gärna varit 40 minuter. Den här snubben ska vara glad om han kan knyta skorna. En skola har alltså anställt denna stjärna? Herregud.

Citera
2024-12-31, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Jag blir stressad av allt jävla rökande. Han tar ett bloss på en cigg i varje nytt andetag. Och han bränner fingrarna säkert 3 ggr under konfrontationen för han inte hajar ciggen är slut.

Tydligen 34 år gammal.. damn. Hans undre ögonlock passar mer min farsa än en 34-åring. De borde egentligen inte unna honom en 10 minuters konfrontation men den kunde lika gärna varit 40 minuter. Den här snubben ska vara glad om han kan knyta skorna. En skola har alltså anställt denna stjärna? Herregud.

Han är så nerknarkad att det är löjligt. Och han ger verkligen varmrökandet ett nytt och oförglömligt ansikte.

Skolan skryter med att hela skärgården blir deras skolgård när isen lägger sig. Måste kännas tryggt för föräldrarna med så stabil skolpersonal medan deras 10-åringar halkar runt ute på isen.

Det är helt sanslöst att ett sådant här vrak jobbar på en skola med små barn.
Vem har anställt honom? Vem har inte anmält honom?

Det här var ju uppenbarligen inte bara någon enstaka dålig kväll för den här mannen.
Citera
2024-12-31, 01:50
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burninator
Erfarenheter. Alla som jobbat på kommunala verksamheter vet hur det funkar. Du har inte det gissar jag. Vad är din teori till att han jobbar som skoladministratör på en kommunal skola?
Hasha, jo du. Både kommunalt och statligt, men på chefsnivå.

Jag tror han är släkt med någon, fick vick och på den vägen är det. Nepotismen härjar i hålor och skolvärlden.
Citera
2024-12-31, 02:21
Medlem

Haha vilken riksbög. Ett riktigt orginal! Dumpen levererar en riktig nyårskaramell!

"Sluta"
"Sluta"
"Sluta"
"Stop och belägg"

Medans han obrytt tar en cigg. Uppenbarligen nerknarkad också. Låter som en mod på 60/70-talet.
Ringer även rektorn

Vad kan ha tagit?

Citat:
Ett antal oroliga föräldrar som hört rykten om att Divan Mange konfronterats berättar att man under en längre tid tryckt bort den där obehagliga magkänslan som sagt att skolans administratör kanske inte bör arbeta med barn. Vissa berättar att han varit mer engagerad i barnen än administratörer normalt är.

Låter som detta kan bli ännu en skolskandal!
Senast redigerad av DaddyCool64 2024-12-31 kl. 02:33.
Citera
2024-12-31, 03:15
Medlem
Vilken stjärna Dumpen vaskat fram denna gång. Helt otroligt vilka konstiga människor det finns ”där ute”.

Jag vet faktiskt inte vad det är jag tittar på när jag ser konfrontationsvideon. Kanske är det så här Heffaklumpen ser ut.

Någon som räknat hur många cigaretter Heffaklumpen suger i sig under konfrontationsvideon?
Citera
2024-12-31, 03:26
Medlem
exoticspices avatar
Vännerna har minskat med 9 st till 760.

Citera
2024-12-31, 03:44
Medlem
MorgNThorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Det här är så jävla taskigt, fy fan #543 är uppenbart full som en blåpung och vajar i vinden utanför pressbyrån.
Sara: är du okej? Förstår du vad jag säger?
Gäddan: eh? Öh...näeh jag tror inte det...
Sara: så är du vid dina sinnen när du sexchattar med barn?
Gäddan: seluta. Seluta.
Sara: vi kommer naturligtvis ringa din arbetsgivare, vad tänker du göra åt det? Du sexchattar med barn. Vad tänker du göra?
Gäddan: näe jag, jag ringer min chef. Nu.
Sara: det låter som en JÄTTEBRA idé! Det tycker jag DEFINITIVT du ska göra, det är en bra idé!

Gör det verkligen det, Sara? Är det en jättebra idé?

Jag tror hon menade att det var en bra idé sen. Inte just då. Reagerade också på den. Han var bara så impulsstyrd att det blev då.
Citera
2024-12-31, 04:03
Medlem
Eustaches avatar

Vilket jävla retard. Hur kan någon anställa den här idioten över huvud taget? Hur kan föräldrar acceptera att sådana här tjackis-fån befinner sig i närheten av deras egna barn? Alltså, vad fan?

Killen är ju för helvete utvecklingsstörd.
Senast redigerad av Eustache 2024-12-31 kl. 04:05.
Citera
2024-12-31, 04:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
#543 har helt öppen Facebook. Har han inte fattat vad som har hänt?

Nån som kallar sig ”Kåt? Ses? ” med bild på ansiktet på nån knull/dejtapp (antar Grindr?) har nog inte hajat det här med skam.
Citera
2024-12-31, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianboogie
Såg att folk har skrivit på Sumpen.se att det är flera som blivit antastade av senaste slisk gäddan, så han är defenitivt en erfaren ful fisk. Möjligt att han sitter och softar på Marbella men detta lär nog få konsekvenser för honom även om han är för arrogant för att förstå det.
Stanna kvar där du är vi vill inte ha tillbaka dig.
Tar hellre 3st Candyman Kent än denna oljiga stekare.

Varnas för honom på fb och att han ska bo på Costa Blanca, troligtvis Torrevieja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in