Citat:
Intressant hypotes och intressant logopedisk metod. Det kommer ju såklart en tid då barnet behärskar L-ljudet och kan göra sig av med inskottsvokalen. Denna gädda verkar dock inte ha nått det stadiet. Är det något jag stör mig på så är det vuxna människor som inte gjort sig av med uttalsmässiga barnsligheter (ejenklien och sån skit). Sådana människor är fan värre en pedoraptorer.
Tillbringar första fem minuterna av konfrontationen med att upprepa ordet ”sluta”, vilket han uttalar ”seluta”. Möjligen en slump, men just ”seluta” rekommenderade förskolans talpedagog oss att be oss säga för att hjälpa ungarna att uttala bokstaven L korrekt. (Kunde alltså hända att det uttalades som ”snuta”.) Eventuellt regredierar således denne gay-tomte till en fyraåring med talsvårigheter då han ställs inför Dumpens skrank.
Måste dock medge att jag föredrar att lyssna till hur Bellevuegäddan väljer att uttala ordet framför hur det låter när den här pride-medlemmen säger det.
Citat:
Inte helt ovanligt. Även Roskildegäddan var ju inkvoterad av en skolledare som höll honom om ryggen trots åratal av klagomål från både skolpersonal, skolungdomar och föräldrar.
Citat:
Det är klassiskt. Andra tillfällen då det märks vilka problem med aggressioner och impulskontroll Höjdhopparen har är när han möter Bikergäddan första gången, Vårdcentralsgäddan och Kattöronsgäddan.
Citat:
Det är helt klart en pride-medlem som hamnat på kroken.
Citat:
Det kan inte bli tydligare. Dumpen visar alla tecken på att ha blivit ett omättbart monster. Pengarna skall in, om så det skall ske på oskyldiga människors bekostnad. #542 visar ju noll intresse för barn och pedofili.
Kan någon på riktigt förneka att allt med Dumpen handlar om pengar efter att ha bevittnat uthängningen av gädda #542?
1. Dumpen registrerar ett konto där man uppger att man är myndig.
2. Dumpen inleder en extremt påstridig chatt med #542 där man direkt går ut med att man vill träffa denne för att ha sex.
3. Dumpen skickar bilder på "sig själva" till #542 som visar en tjej som är utvecklad som en 18-19 åring.
4. Dumpen meddelar mitt i samtalet med #542 att "hon" inte längre är myndig utan nu är 14 år.
5. #542 fortsätter kontakten men är tydlig med att han inte vill ha sex med Dumpen.
6. Dumpen får till en träff med #542 och går på som en jävla Rottweiler kring att #542 söker barn för sexuell kontakt och att #542 har ett snett tändningsmönster då han dras till barn.
Dumpen verkar själva ha glömt bort att bilderna dom skickat till #542 visar en mogen 18-åring. Hur får det #542 att visa tecken på att dras till barn?!
Om detta är framtiden för Dumpen så kan dom lika gärna lägga ned per omgående.
Dumpen ska handla om att ta fast pedofiler, dvs. individer som tänder på prepubertala barn. Där har vi de riktigt sjuka jävlarna!
1. Dumpen registrerar ett konto där man uppger att man är myndig.
2. Dumpen inleder en extremt påstridig chatt med #542 där man direkt går ut med att man vill träffa denne för att ha sex.
3. Dumpen skickar bilder på "sig själva" till #542 som visar en tjej som är utvecklad som en 18-19 åring.
4. Dumpen meddelar mitt i samtalet med #542 att "hon" inte längre är myndig utan nu är 14 år.
5. #542 fortsätter kontakten men är tydlig med att han inte vill ha sex med Dumpen.
6. Dumpen får till en träff med #542 och går på som en jävla Rottweiler kring att #542 söker barn för sexuell kontakt och att #542 har ett snett tändningsmönster då han dras till barn.
Dumpen verkar själva ha glömt bort att bilderna dom skickat till #542 visar en mogen 18-åring. Hur får det #542 att visa tecken på att dras till barn?!
Om detta är framtiden för Dumpen så kan dom lika gärna lägga ned per omgående.
Dumpen ska handla om att ta fast pedofiler, dvs. individer som tänder på prepubertala barn. Där har vi de riktigt sjuka jävlarna!