2024-12-30, 22:52
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shrubbery
Tillbringar första fem minuterna av konfrontationen med att upprepa ordet ”sluta”, vilket han uttalar ”seluta”. Möjligen en slump, men just ”seluta” rekommenderade förskolans talpedagog oss att be oss säga för att hjälpa ungarna att uttala bokstaven L korrekt. (Kunde alltså hända att det uttalades som ”snuta”.) Eventuellt regredierar således denne gay-tomte till en fyraåring med talsvårigheter då han ställs inför Dumpens skrank.
Intressant hypotes och intressant logopedisk metod. Det kommer ju såklart en tid då barnet behärskar L-ljudet och kan göra sig av med inskottsvokalen. Denna gädda verkar dock inte ha nått det stadiet. Är det något jag stör mig på så är det vuxna människor som inte gjort sig av med uttalsmässiga barnsligheter (ejenklien och sån skit). Sådana människor är fan värre en pedoraptorer.

Måste dock medge att jag föredrar att lyssna till hur Bellevuegäddan väljer att uttala ordet framför hur det låter när den här pride-medlemmen säger det.

Citat:
Troligast av allt både och. Kallar rektorn för ”hjärtat” då han ringer upp. Inkvoterad av svågerpolitiska skäl eller är det normalt homofilbeteende att kalla chefen för dylikt?
Inte helt ovanligt. Även Roskildegäddan var ju inkvoterad av en skolledare som höll honom om ryggen trots åratal av klagomål från både skolpersonal, skolungdomar och föräldrar.

Citat:
Knarkfikusen verkar ha hörselproblem, vilket Paddan stör sig på.
Det är klassiskt. Andra tillfällen då det märks vilka problem med aggressioner och impulskontroll Höjdhopparen har är när han möter Bikergäddan första gången, Vårdcentralsgäddan och Kattöronsgäddan.

Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Är det en pojkvän eller flickvän han pratar med på telefonen? Inte bara att han pratar och ser bögig ut, han går bögigt också
Det är helt klart en pride-medlem som hamnat på kroken.

Citat:
Ursprungligen postat av Riddar
Kan någon på riktigt förneka att allt med Dumpen handlar om pengar efter att ha bevittnat uthängningen av gädda #542?

1. Dumpen registrerar ett konto där man uppger att man är myndig.
2. Dumpen inleder en extremt påstridig chatt med #542 där man direkt går ut med att man vill träffa denne för att ha sex.
3. Dumpen skickar bilder på "sig själva" till #542 som visar en tjej som är utvecklad som en 18-19 åring.
4. Dumpen meddelar mitt i samtalet med #542 att "hon" inte längre är myndig utan nu är 14 år.
5. #542 fortsätter kontakten men är tydlig med att han inte vill ha sex med Dumpen.
6. Dumpen får till en träff med #542 och går på som en jävla Rottweiler kring att #542 söker barn för sexuell kontakt och att #542 har ett snett tändningsmönster då han dras till barn.
Dumpen verkar själva ha glömt bort att bilderna dom skickat till #542 visar en mogen 18-åring. Hur får det #542 att visa tecken på att dras till barn?!

Om detta är framtiden för Dumpen så kan dom lika gärna lägga ned per omgående.
Dumpen ska handla om att ta fast pedofiler, dvs. individer som tänder på prepubertala barn. Där har vi de riktigt sjuka jävlarna!
Det kan inte bli tydligare. Dumpen visar alla tecken på att ha blivit ett omättbart monster. Pengarna skall in, om så det skall ske på oskyldiga människors bekostnad. #542 visar ju noll intresse för barn och pedofili.
Citera
2024-12-30, 22:53
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
En intressant gädda denna gång.
Konstig typ minst sagt. En riktig überbög liksom.

Det hade varit intressant att se hur denna "man" fungerat i arbetslivet generellt. Här var han nog rätt nedrökt (av mer än cigg även om han blossar på riktigt jävla bra där också ) så man kan kanske anta han är lite mer på alerten under arbetsdagen. Men ändå....egentligen är man mer intresserad av VEM som anställde en sån här filur. Vad i dennas personlighet fann rekryteraren bättre än övriga sökanden?
Han är bög med bögiga attribut. Det signalerar att skolan "accepterar alla". Ren godhet.

Citera
2024-12-30, 22:56
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
#543 har helt öppen Facebook. Har han inte fattat vad som har hänt?
Han är nog fortfarande för påtänd för att inse allvaret 782 vänner just nu, var uppe i 802 för knappt en timme sedan.
Citat:

Det hade varit intressant att se hur denna "man" fungerat i arbetslivet generellt. Här var han nog rätt nedrökt (av mer än cigg även om han blossar på riktigt jävla bra där också ) så man kan kanske anta han är lite mer på alerten under arbetsdagen. Men ändå....egentligen är man mer intresserad av VEM som anställde en sån här filur. Vad i dennas personlighet fann rekryteraren bättre än övriga sökanden?
Haha tänkte samma, måste vara världens bristyrke och dom kanske tänkte att vem som helst är bättre än ingen..

Undrar hur många män som har kissat på honom
Citera
2024-12-30, 23:04
Medlem
543 får Torsten Flinck att framstå som drogfri
Citera
2024-12-30, 23:33
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Undrar hur många män som har kissat på honom

Värmdö kommun, som är #543's arbetsgivare, har som uttalad
och dokumenterad målsättning att all skolverksamhet ska
"motverka traditionella könsmönster"!

Citat:
Ursprungligen postat av Värmdö kommun
Komvux Värmdös värdegrund utgår ifrån den värdegrund som ska genomsyra all skolverksamhet i Sverige.
I vår verksamhet strävar vi hela tiden efter att förmedla och gestalta:

• Alla människors lika värde
  • Jämställdhet mellan män och kvinnor
  • Att motverka traditionella könsmönster
  • Solidaritet med svaga och utsatta
  • Att motverka alla former av kränkande behandling
  • Att bidra till att skapa den gemenskap som håller ett demokratiskt samhälle samman
https://www.varmdo.se/limeparkutveck...750e66c76.html

Så jag kan bara önska Värmdö Kommun lycka till med kiss-sexet i sina skolor.
Senast redigerad av Korv-Bajs 2024-12-30 kl. 23:37.
Citera
2024-12-30, 23:37
Medlem
Ond.hickas avatar
Ajajajaj. Detta är inte Manges bästa tid i livet. #543
Citera
2024-12-30, 23:39
Medlem
Babianboogies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swede1986
Kyrkskolan Värmdö. Han står kvar på deras hemsida.

Yes tack jag kom fram till det också, är i mina kvarter så vet vart det är.
Citera
2024-12-30, 23:39
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:

Som sagt, jag kan bara tala för mig, jag tror det är svårt att jämföra min jobbintervju från tio år sen med hur jag är när jag står och fylleröker och svajar utanför Pressbyrån.
Citera
2024-12-30, 23:42
Medlem
Men säluta nu! Hen påminner ju om Morran.
Citera
2024-12-30, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Så här blir det med ett samhälle som behandlar bögar, transor och annat avvikande avskräde som något fint och normalt som ska vara en del av vårt samhälle. Att ett dylikt svin ska få jobba på en skola bland barn är skrämmande, han ska ju inte behöva åka fast på Dumpen för att avskiljas från skolvärlden. Naglarna och rösten borde räcka. Jag säger inte att det ska vara olagligt att vara homosexuell, men sjukdomsklassning var precis lagom. De fick smyga runt på bastuklubbar och central-toaletter, de fick inte sitta i TV och tända julljus eller sitta och jobba på skolor.

Jag instämmer till 100%. Och inte kan han väl ha såna naglar på jobbet ? Måste nog gjort sig "fin" till dejten.
Citera
2024-12-30, 23:49
Medlem
Babianboogies avatar
Citat:

Tillbringar första fem minuterna av konfrontationen med att upprepa ordet ”sluta”, vilket han uttalar ”seluta”. Möjligen en slump, men just ”seluta” rekommenderade förskolans talpedagog oss att be oss säga för att hjälpa ungarna att uttala bokstaven L korrekt. (Kunde alltså hända att det uttalades som ”snuta”.) Eventuellt regredierar således denne gay-tomte till en fyraåring med talsvårigheter då han ställs inför Dumpens skrank.

Snubben är troligen stenad, alternativt bokstavshandikappad. Troligast av allt både och. Kallar rektorn för ”hjärtat” då han ringer upp. Inkvoterad av svågerpolitiska skäl eller är det normalt homofilbeteende att kalla chefen för dylikt? Att någon tycker att han sådan här knarkande gunstigjunker hör hemma på en skola är mig främmande.

Knarkfikusen verkar ha hörselproblem, vilket Paddan stör sig på. Men jag tror mer att det handlar om att han har svårt att greppa att det dyker upp folk som ifrågasätter det han håller på med. Han kan inte tro sina öron när någon har negativa synpunker på pederasti och barnstjärtknullande. Han är produkten av ett samhälle och omgivning som hittills accepterat, hurrat och hejat på allt äckelpäckel som han tagit sig för.

Förmodligen anställd med lönebidrag nog inte jätte många som vill betala full lön för en nedpundad gaytomte med rosa lösnaglar. Administratör vad ska han klara för något administrativt i det skicket han kanske ansvarar för gem och suddigums inventeringen i och för sig. Väldigt udda karaktär hursom.
Citera
2024-12-30, 23:50
Medlem
Ond.hickas avatar
Det här är så jävla taskigt, fy fan #543 är uppenbart full som en blåpung och vajar i vinden utanför pressbyrån.
Sara: är du okej? Förstår du vad jag säger?
Gäddan: eh? Öh...näeh jag tror inte det...
Sara: så är du vid dina sinnen när du sexchattar med barn?
Gäddan: seluta. Seluta.
Sara: vi kommer naturligtvis ringa din arbetsgivare, vad tänker du göra åt det? Du sexchattar med barn. Vad tänker du göra?
Gäddan: näe jag, jag ringer min chef. Nu.
Sara: det låter som en JÄTTEBRA idé! Det tycker jag DEFINITIVT du ska göra, det är en bra idé!

Gör det verkligen det, Sara? Är det en jättebra idé?
Senast redigerad av Ond.hicka 2024-12-30 kl. 23:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in