Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-12-07, 01:47
Medlem
HassanVonEssens avatar
Wooooo! Festen fortsätter hela natten minsann! Vi har fått den stora äran att stifta bekantskap med ingen mindre än Hägerstens och hela Svealands alldeles egen Flamenco-pedofil!

De små flinka gitarrfingrarna som taktfast ville klättra upp och ner under barnets midja, alltjämt med en tumme i den egna analkanalen. Men tji fick han. Han gick från ett smörigt leende till platt fall på betonggolvet snabbare än den minsta av kukar ställer sig upp när Marilyn Monroe börjar morgonen med en nyskalad banan.

Det börjar förresten bli dags för nästa likvaka. Återstår att se vem som blir den (o)lycklige.

Citera
2024-12-07, 03:01
Medlem
Enigma.s avatar
#528 -Brukar ni leka med ert stjärthår? Jag sprutar nog snart?

Va fan, ge fanskapet insomningspiller så han slipper plågas. vilken stor jävla idiot.
Citera
2024-12-07, 04:36
Medlem
En spännande omständighet om den senaste flamenco-gäddan är att hans sammanboende ser ut att vara verksam på Södertörns högskola. Fanns det inte en proffessorgädda vilken faktiskt fick jobba kvar efter konfrontation just där?
Senast redigerad av Spritsson 2024-12-07 kl. 04:40.
Citera
2024-12-07, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uff99
Terapeuten i sista konfrontationen verkar ha uppat sitt game avsevärt sedan vi såg henne sist. Visst var det hon med "wisemind, wise. mind!" i nån tidig video? Vilken? Rätta mig om jag har fel. Gäddan tar nog inte livet av sig, det blir snabb flytt till flamencons hemland bara. 528.
Ursäkta mig! Vill du sitta på min näsa? #135
Citera
2024-12-07, 07:02
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
528 var synnerligen likt vår försvarsminister Pål Jonsson. Kan det vara han månne?

Extremlik i början, jag trodde faktiskt det var På i början. Nej, denna gäddan är tjockare i ansiktet bland annat. Snacka om psykisk fallhöjd.

Citat:
Ursprungligen postat av Anna-Kinberg-Neger
Frågan är om inte hans scener och utspel bara var ett skådespel i försök av vinna sympatier och på nått sätt försöka nässla sig ur situationen.

Ser ut att vara riktig ångest det där.
Senast redigerad av Hegamon 2024-12-07 kl. 07:08.
Citera
2024-12-07, 07:38
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shiivaa
Ursäkta mig! Vill du sitta på min näsa? #135

Var inte det Carlos som skulle in i bilen til varje pris.
Citera
2024-12-07, 07:39
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
En spännande omständighet om den senaste flamenco-gäddan är att hans sammanboende ser ut att vara verksam på Södertörns högskola. Fanns det inte en proffessorgädda vilken faktiskt fick jobba kvar efter konfrontation just där?
Hon undervisar blivande förskolelärare

Före detta dansare:

"...erfarenheter som influerat hennes särskilda intresse för kroppslig kunskap"

Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2024-12-07 kl. 07:42.
Citera
2024-12-07, 07:53
Medlem
Zopencos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Extremlik i början, jag trodde faktiskt det var På i början. Nej, denna gäddan är tjockare i ansiktet bland annat. Snacka om psykisk fallhöjd.

Ser ut att vara riktig ångest det där.

Ja det är definitivt en total kollaps som inte lindras av den utlämnande och särdeles snaskiga chatten.

Tycker faktiskt väldigt synd om människor som dessa som ju naturligvis inte själva valt att bli så här störda, och självklart tragiskt att inte kunna avhålla sig från att agera på snedvridningarna.

Känner till snubben sen många år och har alltid tyckt att han känts obehaglig.
Citera
2024-12-07, 08:00
Medlem
whataboutisms avatar
Hon från Dumpen som genomförde konfrontationen var mycket professionell och sansad och lät gäddan prata till punkt. Helt klart i klass med de bästa amerikanska pedofiljägarna på YouTube. Synd bara att ljudkvalitén var så dålig när det gäller gäddans prat men han låg ju i fosterställning och mumlade i jackan.
Citera
2024-12-07, 08:33
Medlem
Så 528 är en hyfsat känd musiker alltså.. där ser man.. lär ju bli en hyfsat rolig kommande turne inom kort eller kanske inte...
Citera
2024-12-07, 08:45
Medlem
biljardballes avatar
#528 hänger nog från en takkrok innan julafton, alternativt strax efter julafton. 😉
Citera
2024-12-07, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anna-Kinberg-Neger
Räknar man bort byggbranschen och Samhall/daglig verksamhet så verkar det vara skrämmande många gäddor som arbetar eller har att göra med barn. Förskolan, skolan, idrottsverksamhet.

Du glömmer den stora gruppen lågutbildade i transportbranschen de är rätt många
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in