Citat:
Ursprungligen postat av
Florman
Det är väl skillnad på att lyckas ragga upp sin fru när man är 25 och att ragga upp en fjortis vid 52? 🤔 Hans barn verkar ju vara stort, så troligen var han ju gift i en herrans massa år innan han blev gubbsjuk. Han skriver ju även i chatten att han är impopulär på KiK och även om just du kanske attraheras av denne tjomme, så garanterar jag att majoriteten av småtjejerna på KiK hade valt en fräsch 25-åring (även de äldre damerna).
Han ser som sagt bra ut och har inte problem att träffa kvinnor. Förmodligen därför han sökt yngre = tröttnade på same same.
Citat:
Ursprungligen postat av
Inthemove
Ja hur tänkte han? Jag tror videon har spelats in tidigare, ett julspex till annan mottagare där det troligen var i ett sammanhang där den landade rätt. Men den som har narcissistiska drag jobbar s.a.s. inte med kill your darlings så filmen var sparad. Så fick han en ideen om återanvändning i önskan om marknadsföra sig som en skön kille full av tonårsbus. Det gick sådär.
Tror det kan vara mitt i prick faktiskt. Kan faktiskt vara ett sätt för honom att slingra sig ur det hela också. Dansen är dock knappast det värsta, det värsta är att han sökte underårig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sturuf
Frågan gällde väl ändå hur en vuxen kvinna skulle reagera på att få en sån video efter att bara haft kontakt på nätet? Du tror alltså att det finns vuxna kvinnor som skulle tända sexuellt på att få en sån video? Eller vad menar du?
De brukar titta på strippare som håller på sådär på diverse Ladies Night events, så JA många skulle uppskatta tilltaget som charmigt.