Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-27, 22:16
Medlem
ScottFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#486 Blev nog error i hjärnan när han hörde den fruktade Sjöberg. När Sara först sa "Du är här för att träffa ett barn" så svarade han ju märkligt nog "Trevligt" så jag tror han initialt inte fattade så mycket

Jag är benägen att hålla med. Hans första tanke var nog att försöka freda sig, men när de obekväma frågorna började hagla så fick han bara ur sig några korta och ogenomtänkta svar, som t ex det du nämner med ”trevligt”.
Citera
2024-09-27, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
Det blir en extra märklig kontrast eftersom han, faktiskt, har en mindre töntig framtoning än den genomsnittlige gäddan. Åtminstone vid konfrontationen.

#486 och i chatloggen så skriver han att han är en introvert person, men en sådan tomtedans är det sista en introvert skulle skicka iväg. Inte heller kan han ha varit full före klockan åtta på morgonen. Märkligt
Senast redigerad av Florman 2024-09-27 kl. 22:22.
Citera
2024-09-27, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Ja, eftersom #486 har flyttat till en annan lägenhet, 1 600 meter bort!

Hade det varit jag i den där tomtefilmen
https://dumpen.se/wp-content/uploads...omtefilmen.mp4
hade nog flyttlasset snarare gått 1 600 km,
efter att jag hade skaffat peruk och helskägg.
(Ja, inte tomteskägg då.)
En film som kommer gä till historien, klassisk, snubben redab en legend.....
Citera
2024-09-27, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ozymandias2.0
Lägg av med ditt idiotiska snack i tråden om hur kvinnor generellt fungerar och om hur män generellt ska bete sig. Du är dum i huvudet och är absolut inte språkrör för alla kvinnor. Den här gäddan ser bra ut, han har familj (#486) hur lyckades han med det om alla blockar honom?

Synd om Gäddans barn. Hur fan tänkte idioten som dansade bort allt det?

Frågan gällde väl ändå hur en vuxen kvinna skulle reagera på att få en sån video efter att bara haft kontakt på nätet? Du tror alltså att det finns vuxna kvinnor som skulle tända sexuellt på att få en sån video? Eller vad menar du?
Citera
2024-09-27, 22:27
Medlem
Ser att några diskuterar att videon eventuellt är producerad till något spex för länge sedan, men jag är tveksam. Är ingen SC-expert, men visst ser det ut som en inspelning där och då, för annars står det väl att filmklippet är bifigat? 🤔
Citera
2024-09-27, 22:29
Medlem
Ozymandias2.0s avatar
Citat:
Det är väl skillnad på att lyckas ragga upp sin fru när man är 25 och att ragga upp en fjortis vid 52? 🤔 Hans barn verkar ju vara stort, så troligen var han ju gift i en herrans massa år innan han blev gubbsjuk. Han skriver ju även i chatten att han är impopulär på KiK och även om just du kanske attraheras av denne tjomme, så garanterar jag att majoriteten av småtjejerna på KiK hade valt en fräsch 25-åring (även de äldre damerna).

Han ser som sagt bra ut och har inte problem att träffa kvinnor. Förmodligen därför han sökt yngre = tröttnade på same same.

Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Ja hur tänkte han? Jag tror videon har spelats in tidigare, ett julspex till annan mottagare där det troligen var i ett sammanhang där den landade rätt. Men den som har narcissistiska drag jobbar s.a.s. inte med kill your darlings så filmen var sparad. Så fick han en ideen om återanvändning i önskan om marknadsföra sig som en skön kille full av tonårsbus. Det gick sådär.

Tror det kan vara mitt i prick faktiskt. Kan faktiskt vara ett sätt för honom att slingra sig ur det hela också. Dansen är dock knappast det värsta, det värsta är att han sökte underårig.

Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Frågan gällde väl ändå hur en vuxen kvinna skulle reagera på att få en sån video efter att bara haft kontakt på nätet? Du tror alltså att det finns vuxna kvinnor som skulle tända sexuellt på att få en sån video? Eller vad menar du?

De brukar titta på strippare som håller på sådär på diverse Ladies Night events, så JA många skulle uppskatta tilltaget som charmigt.
Citera
2024-09-27, 22:30
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Det är väl skillnad på att lyckas ragga upp sin fru när man är 25 och att ragga upp en fjortis vid 52? 🤔 Hans barn verkar ju vara stort, så troligen var han ju gift i en herrans massa år innan han blev gubbsjuk. Han skriver ju även i chatten att han är impopulär på KiK och även om just du kanske attraheras av denne tjomme, så garanterar jag att majoriteten av småtjejerna på KiK hade valt en fräsch 25-åring (även de äldre damerna).

Citat:
Ursprungligen postat av Ozymandias2.0
Lägg av med ditt idiotiska snack i tråden om hur kvinnor generellt fungerar och om hur män generellt ska bete sig. Du är dum i huvudet och är absolut inte språkrör för alla kvinnor. Den här gäddan ser bra ut, han har familj (#486) hur lyckades han med det om alla blockar honom?

Synd om Gäddans barn. Hur fan tänkte idioten som dansade bort allt det?

" Ser bra ut"! 😂🤣🤣
Citera
2024-09-27, 22:31
Medlem
Får inte ihop efternamnet på rebusarna på tomten.
Någon som kan göra den lite enklare?
Citera
2024-09-27, 22:31
Medlem
Vaginalketchups avatar
Hahaha naugthy Santa dansen måste vara bland det sjukaste som visats på dumpen
Tror vi har en pristagare till dumpen awards 😂😂😂
Citera
2024-09-27, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Stackars barn. Tomtespexet kan inte vara helt lätt att förtränga.

Julskinkan har, så att säga, rymt.

Karln såg bra ut för sin ålder. Varför inte träffa nån som är över 18 istället?

Om man nu nödvändigtvis ska hålla på så mot sin fru.

Hur är den psykiska hälsan hos lastbilschaufförer, egentligen?

#486 Ensamt i hytten tror jag, förmodligen vissa som blir halvgalna av att ligga ute på vägarna dag som natt.

Däremot så har jag förstått här på FB och bland bekanta att det är ett helsike att hitta en sexpartner efter 50. Bägge könen vill ha någon yngre och snyggare, medan de yngre vill hålla sig inom sin grupp. Ingen ursäkt, men de är inte jättelätt att vara otrogen via nätet och appar som "gamling".
Senast redigerad av Florman 2024-09-27 kl. 22:34.
Citera
2024-09-27, 22:32
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjingeling1814
Får inte ihop efternamnet på rebusarna på tomten.
Någon som kan göra den lite enklare?

Två bokstäver + ... Hur svårt kan det vara?

Det gäller att hålla tankeverksamheten vid god vigör!
Citera
2024-09-27, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Två bokstäver + ... Hur svårt kan det vara?

Det gäller att hålla tankeverksamheten vid god vigör!
Hahaha helv.
Jag fattar ff inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in